Jump to content

Welke muziek staat er nu op (part 5) ???

Ome Henk
 Share

Recommended Posts

Goede cd! Ik vind hem wel minder goed dan Cowboys from hell dat vind ik hun allerbeste album.

OP zich wel leuk als je die albums vergelijkt met hun eerste werk :)

Dat uit halverwege jaren 80 bedoel je? Die ken ik niet. Ik eigenlijk alleen deze en 'The Great Southern Trend Kill' en hier en daar een verdwaald nummer van een andere cd. 'Cemetary Gates' bijvoorbeeld (goed nummer trouwens!)... Beide cd's draai ik zelden. Maar af en toe is het wel leuk. Vooral de nummers 'Hard Lines, Sunken Cheeks', 'Slaughtered' en 'Shedding Skin' vind ik erg goed... :rolleyes:

Goede cd! Ik vind hem wel minder goed dan Cowboys from hell dat vind ik hun allerbeste album.

Dat uit halverwege jaren 80 bedoel je? Die ken ik niet. Ik eigenlijk alleen deze en 'The Great Southern Trend Kill' en hier en daar een verdwaald nummer van een andere cd. 'Cemetary Gates' bijvoorbeeld (goed nummer trouwens!)... Beide cd's draai ik zelden. Maar af en toe is het wel leuk. Vooral de nummers 'Hard Lines, Sunken Cheeks', 'Slaughtered' en 'Shedding Skin' vind ik erg goed... :rolleyes:

Leuke titels voor Kerstmis....Ach, ik heb nu 'A Day at the Races' opstaan (Queen)

Op dit moment klinkt via m'n PC de DVD van 't Take-Root festival van dit jaar, in Assen.

Op dit moment de Cowboy Junkies:

Met 't prachtige nummer van Neil Young 'Helpless'

jfne19.jpg

en daarna het meest bizarre optreden dat ik ooit heb gezien:

(Pure R&R,smerig,dirty lowdown, ranzig, lol!)

The Legendary Shack Shakers

IMG_7583s.jpg

B)

Leuke titels voor Kerstmis....

Hehe :D

Leuke titels, goeie nummers... Heb je de voorkant van de cd (Far Beyond Driven) al goed bekeken? Ook lekker, met de kerstgedacht in je achterhoofd... :)

Heb deze dame maar weer eens 'uit de kast gehaald': :rolleyes:B)

sade_stronger_than_pride.jpg

Je bent toch maar een gelukkig mens als je zulke vrouwen maar gewoontjes in je kassie hebt... :lol::lol:

De laatste jaren weinig gevolgd....maar ik hoop dat haar stem tot haar voordeel gevormd is met het verstrijken der jaren ;)

--Hans.

Je bent toch maar een gelukkig mens als je zulke vrouwen maar gewoontjes in je kassie hebt... laugh.gif laugh.gif

Nou, inderdaad Hans! :rolleyes::D

De laatste jaren weinig gevolgd....maar ik hoop dat haar stem tot haar voordeel gevormd is met het verstrijken der jaren wink.gif

Ik volg haar muziek ook niet hoor, maar heb een tijdje terug een meer recente CD van Sade uit de bieb gehaald.

(uit 2000)

B000051VWW.01.LZZZZZZZ.jpg

Maar die haalt 't absoluut niet bij haar eerste 3 albums, vind ik.

Haar stem is nog net zo mooi, maar veel meer van die akelige moderne electonische, begeleiding.

Vanmiddag effe bij m'n ouders langs, en van hun "riante" :P CD-verzameling van circa 16 CD's (opgewbouwd in circa 16jaar) is dit de enige CD die ik nog wel kan waarderen:

B000005MEO.01.LZZZZZZZ.jpg

(de rest is...hang on... De Havenzangers, The Sunstreams, Linda & de Drenthe Boys, etc, brrr.van die CD's die je voor 5,- Gulden bij een marktkraampje kocht B):D:o )

Je bent toch maar een gelukkig mens als je zulke vrouwen maar gewoontjes in je kassie hebt... laugh.gif laugh.gif

Nou, inderdaad Hans! :rolleyes::D

De laatste jaren weinig gevolgd....maar ik hoop dat haar stem tot haar voordeel gevormd is met het verstrijken der jaren wink.gif

Ik volg haar muziek ook niet hoor, maar heb een tijdje terug een meer recente CD van Sade uit de bieb gehaald.

(uit 2000)

B000051VWW.01.LZZZZZZZ.jpg

Maar die haalt 't absoluut niet bij haar eerste 3 albums, vind ik.

Haar stem is nog net zo mooi, maar veel meer van die akelige moderne electonische, begeleiding.

ben ik het helemaal mee eens mocht je het noch niet weten dit werkje is ook op vinyl verkrijgbaar