Jump to content

Welke muziek staat er nu op (part 5) ???

Ome Henk
 Share

Recommended Posts

Ik wist niet dat die bestonden. Wist wel dat de eerste Playstation ook met zwarte cd's werkte (is dat nog zo? zwarte DVD's dan...), maar dat die er ook voor audio waren, wist ik niet...

Ik wist 't tot voor kort ook niet Henrie, maar ik kocht ze een keer per doosje van 10 bij Mediamarkt, van MMMore.

(zowel zwart van boven als onder)

Die heb ik ook, dingen overleven best diepe krassen.

Ervaring mee? :o:D

Misschien een domme vraag, maar hoe kunnen die dingen eigenlijk werken? Ik bedoel, ik weet wel hoe een cd ongeveer werkt, maar hoe kan een zwarte cd werken? Want zwart reflecteerd immers niet en dat lijkt me bij een cd niet handig... Zal waarschijnlijk wel een reflecterende laag 'zichtbaar' zijn voor de laser, maar hoe komt het dan dat 'wij mensen' dat als zwart zien? Iemand een idee?

Altijd lekker, een stevig stukje fusionbaswerk van Jay-Tee:

Jay-Tee is bezig met een comeback na een zware rugblessure en is momenteel een live-cd aan het opnemen.

Is ook een fraaie Cd, een stevige en strakke mix tussen funk en fusion. Is voor mij aanleiding deze CD maar eens op te zetten.

Hier wordt een fraaie mix neergezet met schitterend bass en gitaarwerk. :rolleyes:

PHILIPP van ENDERT & ALEX GUNIA .nobody calls me chicken, 1992 (ATM)

alexguniaphilippvanendert4dj.jpg

BTW: Jay Tee eerste CD is erg fraai, maar zijn tweede bevat veel hip hop en rap, en is totaal niet meer te vergelijken met zijn debuut. :angry:

^%$#!(!(!@#_!#!(#!^#**^%%$#!@#&!@#%!&*@^#!*@#!(@#!@#!

Op mijn hoesje staat iig geen warning :D

D'r worden wel heel wat krachttermen ge-uit :rolleyes:

Ah ik weet het alweer , ik bedoelde de intro van Ice-T : Home Invasion album , track heet "Warning" erg humor :lol:

He, Jan Akkerman... die speelt tijdens de AfterBlues in theater De Kolk in Assen, de avond na de jaarlijkse Bluesnacht over 2 weekies :rolleyes:

To get back ontopic,

Ik heb 'm vandaag keurig ontvangen Uncle Henk B)

Dus nu staat op:

B00004YX39.01._SCLZZZZZZZ_.jpg

Groeten,

Alco

Op dit moment staat bij mij op, via de PC:

Launchcast-radio

Verschillende genres te beluisteren via internet, en elk genre is ook weer onderverdeeld in aanverwante 'sub-genres'

Tijdens 't afspelen krijg je per nummer de uitvoerende artiest, de titel van 't nummer en album, en een plaatje van de CD te zien :)

Ok, af en toe, om de zoveel nummers even 30sec reclame, maar that's it.

Genieten! B)

Nog zo'n jazz-rock juweeltje, deze LP duurt slecht ruim 24 minuten maar is zeer het beluisteren waard:

f17516003d1.jpg

Allan Holdsworth - Road games (1983)

Jeff Berlin - Bass, Guitar (Bass)

Jack Bruce - Vocals

Allan Holdsworth - Guitar, Producer

Joe Turano - Vocals, Vocals (bckgr)

Chad Wackerman - Drums