Henrie Posted 25 januari 2005 Report Share Posted 25 januari 2005 Bettie Serveert - Palomine Link to comment Share on other sites More sharing options...
JazzLuva Posted 25 januari 2005 Report Share Posted 25 januari 2005 Billy Bang & Dennis Charles : Bangception ,Willisau 1982 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 25 januari 2005 Report Share Posted 25 januari 2005 Bij mij staat nu op, het mooie nummer 'Dial a cliche' van Morrissey. Van dit album: Greetings, Alco Link to comment Share on other sites More sharing options...
joopus Posted 25 januari 2005 Report Share Posted 25 januari 2005 Bij mij staat nu op, het mooie nummer 'Dial a cliche' van Morrissey. Van dit album: Greetings, Alco zeg alco;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; draai eens wat bekends. Link to comment Share on other sites More sharing options...
joopus Posted 25 januari 2005 Report Share Posted 25 januari 2005 bij mij staat de nieuwe geweldige,,,,,,,,,,, tears for fears op. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 25 januari 2005 Report Share Posted 25 januari 2005 en bij mij draait nu spetterende fusion van Tom Coster: met o.a. Alphonso Johnson, Dennis Chambers, Frank Gambale en Steve Smith. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 25 januari 2005 Report Share Posted 25 januari 2005 Bij mij staat nu op, het mooie nummer 'Dial a cliche' van Morrissey. Van dit album: Greetings, Alco zeg alco;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; draai eens wat bekends. Ken je Morrissey niet? Das de ex-zanger van The Smiths. Bekend van o.a. 'Bigmouth Strikes Again', 'How Soon Is Now' en Girlfriend In A Coma'. Ken je vast wel. Jaren 80 muziek Link to comment Share on other sites More sharing options...
luxmanL81 Posted 25 januari 2005 Report Share Posted 25 januari 2005 de beste DVD kwaliteit tot dit moment Link to comment Share on other sites More sharing options...
kingarthur Posted 26 januari 2005 Report Share Posted 26 januari 2005 Momenteel enkel het gezoem van een batterij servers. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snarf aka Frans Posted 26 januari 2005 Report Share Posted 26 januari 2005 COLDFRAPP BLACK CHERRY.....YEAH!!!!! SUPER ALBUM!!! UITERAARD OP VINYL!!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snarf aka Frans Posted 26 januari 2005 Report Share Posted 26 januari 2005 Bettie Serveert - Palomine JA JA JA!!!!! Super Album, ook hun laatste album Attagirl is wederom erg goed..... Ik heb ze live gezien op eurosonic...man oh man, wat een steengoede band!!!! en die Carol wordt met de jaren mooier!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jamai_lover222 Posted 26 januari 2005 Report Share Posted 26 januari 2005 Bettie is en blijft goed, vanaf het begin heb ik wat met die band gehad! Mooi was ook dat LOG22 op LP is uitgekomen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 26 januari 2005 Report Share Posted 26 januari 2005 Bettie Serveert - Palomine JA JA JA!!!!! Super Album, ook hun laatste album Attagirl is wederom erg goed..... Ik heb ze live gezien op eurosonic...man oh man, wat een steengoede band!!!! en die Carol wordt met de jaren mooier!!!! En hoe zit het met de tussenliggende albums? Zijn die ook goed? Ik ken deze pas net (heb 'm net gedownload ) al kende ik de nummers Tom Boy en Kid's Allright al wel... De rest is ook wel mooi idd... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 26 januari 2005 Report Share Posted 26 januari 2005 Op m'n werk luister ik via een bandje naar deze band uit Austin,TX. Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 26 januari 2005 Report Share Posted 26 januari 2005 Op m'n werk luister ik via een bandje naar deze band uit Austin,TX. Een mooi en veel belovend debuut... --Hans. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 26 januari 2005 Report Share Posted 26 januari 2005 Zo, nog een gezelschap uit Austin, TX (de stad begint bij mij al aardig op een "garantie" voor goede muziek te lijken ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 26 januari 2005 Report Share Posted 26 januari 2005 Een mooi en veel belovend debuut... Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 26 januari 2005 Report Share Posted 26 januari 2005 Een mooi en veel belovend debuut... Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 26 januari 2005 Report Share Posted 26 januari 2005 Zo, nog een gezelschap uit Austin, TX(de stad begint bij mij al aardig op een "garantie" voor goede muziek te lijken ) Dit label verkoopt,o.a., cd's en dvd's uit een show genaamd "Austin city limits " en nog meer lekkers. Ik krijg een magazine van een ander label, miles of music,en op de back-cover staat veel lekkers over Austin city limits. >>>>> KLIK <<<<< >>>>> Miles of music <<<<< --Hans. Link to comment Share on other sites More sharing options...
berend Posted 26 januari 2005 Report Share Posted 26 januari 2005 heb nu deze dubbel lp op staan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snarf aka Frans Posted 26 januari 2005 Report Share Posted 26 januari 2005 Bettie Serveert - Palomine JA JA JA!!!!! Super Album, ook hun laatste album Attagirl is wederom erg goed..... Ik heb ze live gezien op eurosonic...man oh man, wat een steengoede band!!!! en die Carol wordt met de jaren mooier!!!! En hoe zit het met de tussenliggende albums? Zijn die ook goed? Ik ken deze pas net (heb 'm net gedownload ) al kende ik de nummers Tom Boy en Kid's Allright al wel... De rest is ook wel mooi idd... Persoonlijk vind ik vooral Dust Bunnies, Log22 en Attagirl (samen met Palomine) de beste albums, de rest is zeker niet minder, maar ergens moet het zwaartepunt liggen! Overigens heb ik zowel Log22 als Dust Bunnies op vinyl, volgens mij is Attagirl ook op vinyl te krijgen. Palomine op vinyl zou ik zeeeeeeeer graag willen..... GRT Frans (man, wat was dat concert in Grunn goed!!, echt een keer live gaan zien Henrie!!) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 26 januari 2005 Report Share Posted 26 januari 2005 Bettie Serveert - Palomine JA JA JA!!!!! Super Album, ook hun laatste album Attagirl is wederom erg goed..... Ik heb ze live gezien op eurosonic...man oh man, wat een steengoede band!!!! en die Carol wordt met de jaren mooier!!!! En hoe zit het met de tussenliggende albums? Zijn die ook goed? Ik ken deze pas net (heb 'm net gedownload ) al kende ik de nummers Tom Boy en Kid's Allright al wel... De rest is ook wel mooi idd... Persoonlijk vind ik vooral Dust Bunnies, Log22 en Attagirl (samen met Palomine) de beste albums, de rest is zeker niet minder, maar ergens moet het zwaartepunt liggen! Overigens heb ik zowel Log22 als Dust Bunnies op vinyl, volgens mij is Attagirl ook op vinyl te krijgen. Palomine op vinyl zou ik zeeeeeeeer graag willen..... GRT Frans (man, wat was dat concert in Grunn goed!!, echt een keer live gaan zien Henrie!!) Misschien kom ik ze nog eens tegen live... In vinyl-versies ben ik overigens verder niet geinteresseerd. Maar leuk voor de liefhebbers idd... Had net deze opstaan trouwens: The Gathering - Souvenirs Nog zo'n Nederlandse band die af en toe ook wat op vinyl uitbrengt trouwens. Op 230gram nog wel. Moet wel audiofiel zijn dan En nu staat deze op. CD2 om precies te zijn: Nick Cave & The Bad Seeds - Abattoir Blues/ The Lyre Of Orpheus Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snarf aka Frans Posted 26 januari 2005 Report Share Posted 26 januari 2005 Bettie Serveert - Palomine JA JA JA!!!!! Super Album, ook hun laatste album Attagirl is wederom erg goed..... Ik heb ze live gezien op eurosonic...man oh man, wat een steengoede band!!!! en die Carol wordt met de jaren mooier!!!! En hoe zit het met de tussenliggende albums? Zijn die ook goed? Ik ken deze pas net (heb 'm net gedownload ) al kende ik de nummers Tom Boy en Kid's Allright al wel... De rest is ook wel mooi idd... Persoonlijk vind ik vooral Dust Bunnies, Log22 en Attagirl (samen met Palomine) de beste albums, de rest is zeker niet minder, maar ergens moet het zwaartepunt liggen! Overigens heb ik zowel Log22 als Dust Bunnies op vinyl, volgens mij is Attagirl ook op vinyl te krijgen. Palomine op vinyl zou ik zeeeeeeeer graag willen..... GRT Frans (man, wat was dat concert in Grunn goed!!, echt een keer live gaan zien Henrie!!) Misschien kom ik ze nog eens tegen live... In vinyl-versies ben ik overigens verder niet geinteresseerd. Maar leuk voor de liefhebbers idd... Had net deze opstaan trouwens: The Gathering - Souvenirs Nog zo'n Nederlandse band die af en toe ook wat op vinyl uitbrengt trouwens. Op 230gram nog wel. Moet wel audiofiel zijn dan En nu staat deze op. CD2 om precies te zijn: Nick Cave & The Bad Seeds - Abattoir Blues/ The Lyre Of Orpheus ook fijn!!! Vanmiddag ook nog Blue Note Trip gekocht, fijne jazz... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manus Posted 27 januari 2005 Report Share Posted 27 januari 2005 Interview - Gentle Giant Symfo van de bovenste plank. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tito Posted 27 januari 2005 Report Share Posted 27 januari 2005 Prent is klikbaar.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts