Jump to content

Welke muziek staat er nu op (part 5) ???

Ome Henk
 Share

Recommended Posts

c997418q5oh.jpg

Paradise Lost - One Second

een heel blij album, ik wil zelf de eertse paar albums van Paradise Lost nog wel een keer hebben. Net als Candlemass

'Heel blij' is nou niet meteen wat bij mij opkomt, bij een album van Paradise Lost... :rolleyes: Ok, de oudere zijn nog wel wat somberder, maar ik vind deze ook wel goed. Draconian Times vind ik de beste...

c997418q5oh.jpg

een heel blij album, ik wil zelf de eertse paar albums van Paradise Lost nog wel een keer hebben. Net als Candlemass

'Heel blij' is nou niet meteen wat bij mij opkomt, bij een album van Paradise Lost... :rolleyes: Ok, de oudere zijn nog wel wat somberder, maar ik vind deze ook wel goed. Draconian Times vind ik de beste...

Mischien was ik ook sarcastisch.

Van wat ik van gehoord heb vind ik Icon en Gothic denk ik de beste. maar ik ken ze nog niet zo heel goed, heb de albumz zlef nog niet wil ze nog wel een keer hebben

c997418q5oh.jpg

Mischien was ik ook sarcastisch.

Van wat ik van gehoord heb vind ik Icon en Gothic denk ik de beste. maar ik ken ze nog niet zo heel goed, heb de albumz zlef nog niet wil ze nog wel een keer hebben

Ik heb ze ook (nog) niet :ph34r: maar ik ken er wel een paar. Lost Paradise, Gothic en Shades Of God (de eerste 3) ken ik niet zo. Op een paar nummers na. Icon en Draconian Times ken ik wel en vind ik ook goed. One Second ook. Wat daarna komt vind ik ook nog wel aardig, maar is totaal anders (eigenlijk is One Second al heel anders dan z'n voorgangers). Maar Host en Symbol Of Life (de laatste 2 dus) gaan daar nog wat verder in. De Paradise Lost-fan van het eerste uur zal het waarschijnlijk niet zo geweldig vinden... :)

Dan wordt het tijd voor de cd Alco... ;)

Die heb ik uiteraard ook Hans B)

Nu staat op....Noordzee FM......Die vreselijke Gordon...achja,...'t is geven en nemen als je met een collega op 1 kamer zit :(;)

Nabucco van Verdi. Uitvoering door Chor & Orkester der Deutscher Oper Berlin, dirigent Giuseppe Sinopoli

Adembenemend.