Jump to content

Welke muziek staat er nu op (part 5) ???

Ome Henk
 Share

Recommended Posts

Al tweemaal achter elkaar beluisterd. Erg goed B)

Is ook een fantastische comback van (oud)Gong leden, kun je meteen ook eens hun laatste CD checken. :rolleyes:

GONGZILLA ,east village sessions, 2003 (LoLo)

gongzilla04_2.jpg

Van deze CD is ook een Japanse uitvoering van, met waarschijnlijk extra nummers. ;)

Leuk hobby-projectje van (wijlen) Alice In Chains-zanger Layne Staley, gitarist Mike McCready van Pearl Jam, drummer Barrett Martin van The Screaming Trees en John Baker Saunders, een blues-bassist... Die laatste is trouwens ook al dood, net als Staley dus. Beide door een overdosis...

d149368j081.jpg

Mad Season - Above

Spacy jazzrock van deze (ex) Weather Report bassist. B)

MIROSLAV VITOUS ,magical shepherd, 1976 (Warner/Wounded Bird)

2925.jpg

En Herbie Hancock en Jack DeJohnette zijn hier flink op dreef. :rolleyes:

Net binnen. Bedankt Qwert B)

Is je van harte gegund hoor, deze Japanse uitgave is volgens Sayonara heel moeilijk te vinden. In eerste instantie wilde ik 'm niet wegdoen, maar ik had hem al toegezegd aan jou, en belofte maakt schuld. ;)

Heb zojuist even een muziek DVD opgezet die ik vanavond na afloop van een optreden heb gekocht.

Fred Eaglesmith - "There ain't no easy road"

eaglesmith.jpg

Wat een GEWELDIG optreden vanavond, in Spijkerboor. (of all places :rolleyes: )

Tjongejonge, wat kan die man een verhalen vertellen, zowel in z'n songs als daartussen....

't ene moment zit ik met een brok in de keel naar een nummer van 'm te luisteren, in de uitverkochte, muisstille zaal en 5 minuten later lopen de tranen over de wangen van 't lachen om z'n verhalen en hoe ie met 't publiek omgaat.

Zo waren er steeds een paar sleutelwoorden die door de avond heen veelvuldig ter sprake kwamen.

Zo stak ie nogal eens de draak met de Febo, de kleine glazen bier in Nederland, en....Jan Akkerman!

Greetings,

Alco B)