Jump to content

Welke muziek staat er nu op (part 5) ???

Ome Henk
 Share

Recommended Posts

Even wat tegengas geven anders gaat het Gouwe trio ook met dit topic aan de haal.... :lol:;)

Via de discman het album van South San Gabriel....Welcome convalescene

Met voor mij het absolute hoogtepunt track 8...The Splinter Angelic.....kippe[n]vel.

Een kwoot van een eerste luisteraar:Only one question remains: What could possibly be next?

welcome-250.jpg

En op 25 - 5 - a.s te beluisteren in Paradiso....

south-san-gabriel450.jpg

--Hans

Nu...om even wakker te worden,en de draaiorgel muziek uit m'n hoofd te krijgen,dit album....

Dit was een tip van een andere,ook nog niet met het fusion virus besmet forumlid,Alco :lol::lol:;)

B00007L5VJ.01._SCMZZZZZZZ_.jpg

Draaiorgel muziek?

Tja...ik was op de receptie van de Ambassadeur hier in Israel vanwegen de verjaardag van hare majesteit......en bij de ingang stond een draaiorgel kompleet met een in het kostuum gestoken israelier die dan uit Volendam zou moeten komen.... :lol::lol: ....wat wel uit Volendam kwam was de haring die ook zo weer vertrokken was ;)

--Hans.

Dit was een tip van een andere,ook nog niet met het fusion virus besmet forumlid,Alco :lol:  :lol:  ;)

Ha die Hans,

Nee,...met 't fusion virus zal ik ook wel nooit besmet worden denk ik.

Mij net iets te clean/steriel, technische muziek.

Bij mij stond zojuist even op:

B00009EIQE.01._SCLZZZZZZZ_.jpg

play me some blues, brotha B):cool2:

Zou mooi zijn om Buddy Guy weer eens tijdens de Bluesnacht in Groningen te zien :rolleyes:

Even wat tegengas geven anders gaat het Gouwe trio ook met dit topic aan de haal.... :lol:  ;)

Beste Hans,

We moeten wel, anders staat dit topic straks helemaal stijf van de singer/songwriter en bluesmuziek! :P:D;)

Hoe gaat dat spreekwoord ook al weer...iets met een schoen of zo :confused:;)

--Hans

We moeten wel, anders staat dit topic straks helemaal stijf van de singer/songwriter en bluesmuziek!

En dan te bedenken dat ik de laatste paar jaren maar weinig blues meer draai :rolleyes:

Ik heb heeel af en toe nog weleens zo'n bui dat ik 'n CD opzet van Lee Ritenour, Larry Carlton, Tom Rotella, of Acoustic Alchemy.

Hoe gaat dat spreekwoord ook al weer...iets met een schoen of zo :confused:  ;)

--Hans

We moeten wel, anders staat dit topic straks helemaal stijf van de singer/songwriter en bluesmuziek!

En dan te bedenken dat ik de laatste paar jaren maar weinig blues meer draai :rolleyes:

Ik heb heeel af en toe nog weleens zo'n bui dat ik 'n CD opzet van Lee Ritenour, Larry Carlton, Tom Rotella, of Acoustic Alchemy.

.... trekke hem aan? :rolleyes::P:lol:

Ik dacht eerder aan: 'Schoenmaker blijf bij je leest'  :rolleyes:  B)

Niks hoor, ik leef "op grote voet", want ik heb een zeer brede smaak. :P;):D

Nu dan even mijn favoriete cd van Tony Joe White:

closertruth.jpg

Tony Joe White - Closer to the truth (1991)

Heerlijke cd, de cover van mijn cd (1e release op Remark label) ziet er trouwens anders uit. ;)