Jump to content

Welke muziek staat er nu op (part 5) ???

Ome Henk
 Share

Recommended Posts

In de lade spint een recente aankoop (vanuit Frankrijk):

Vert

Het glijd weer af naar een topic over fusion zodra the Big 3 elkaar weer eens gevonden hebben.....dus weer wat tegengas... :lol:;)

B000003TAP.01._SCLZZZZZZZ_.jpg

Op Gold..en je kunt zeggen wat je wilt over dit album...want er zijn maar weinig mensen die over Mr.Jones heen kunnen kijken naar de rest van dit album....

--Hans.

Camel-Breathless-157621.jpg

Breathless van Camel. Niet hun beste, maar bevat toch een paar heel mooie nummers.

Nu heb ik deze in de lade:

d93624misk1.jpg

Matalex - Wild Indian Summer

Dankzij mijn tip die ik je onlangs gaf, anders had jij deze CD nooit gevonden. :D:P:rolleyes:

Dit is pas heavy fusionknallen. :rolleyes:

wins.jpg

Heb gisteravond al de nieuwe cd van Dream Theater gedownload en ben 'm nu voor het eerst aan het luisteren. Kan er nog niet erg veel over zeggen, want meestal duurt het ff voordat ik Dream Theater-albums goed ga vinden. Maar hij klinkt op het eerste gehoor een stukje minder hard en rauw dan z'n voorganger. Hij gaat zelfs richting 'Falling To Infinity' (na 3 nummers gehoord te hebben). Hopelijk is ie wel beter dan Falling To Infinity, want dat vind ik wel het minste Dream Theater-album (afgezien van het debuut). Hij doet me ook wel wat denken aan de 2e cd van Mullmuzzler ('solo'-project van zanger James LaBrie).

g84146o8oly.jpg

Dream Theater - Octavarium

Een album met emotie zoals je dat nog maar weinig tegenkomt.......en dat is wat ik eigenlijk mis in fusion....

Bij fusion wordt zelfs compositie voor acrobatiek geslachtofferd. :rolleyes:

116427.jpg

Lekker funky. B)