Jump to content

Welke muziek staat er nu op (part 5) ???

Ome Henk
 Share

Recommended Posts

Vond 'm in 't begin, toen ik 'm voor 't eerst hoorde, maar niks, maar nu ik 'm vaker beluister..... :rolleyes:

Ondanks de soms ietwat vreemde instrumenten, toch wel weer een mooi album

met de bijzondere stem van Fred Eaglesmith:

B00065U0QS.01._SCLZZZZZZZ_.jpg

• Members

We hebben hier 4 vrouwen te eten. Wat denk je dat er op moet...

B0002UYA68.03.LZZZZZZZ.jpg

Krijg je ineens te horen dat vinyl toch wel heel leuk is. (ze hebben de hoes te pakken )

We hebben hier 4 vrouwen te eten. Wat denk je dat er op moet...

Ben ik effe blij dat ik vrijgezel ben... :rolleyes::D;)

(moet op m'n werk ook al zoveel Robbie Williams aanhoren,

dankzij m'n vrouwelijke collega :wacko:

Bij mij staat nu op: "Live at Cibolo Creek"

B000021YLY.01._SCLZZZZZZZ_.jpg

...and now for something completely different B)

Een CD van deze meesterlijke gitarist,

Stochelo Rosenberg.

1050394.jpg

(na 'n paar nummers heb ik er ook wel weer genoeg van,

maar op z'n tijd erg fijn en indrukwekkend om te horen)

Net binnen......

octavarium.jpg

Dream Theater - Octavarium

en :unsure:

Als ik zo vrij mag zijn hierop te reageren ;)

Ik heb er al een klein stukje over geschreven, toen ik 'm net voor het eerst hoorde (zie: deze post) en ik heb 'm nu al wat vaker gehoord. Ik ga 'm zeker kopen, want hij klinkt best goed. Hij is minder heftig en rauw dan z'n voorganger en dus misschien wat toegankelijker. Ik denk trouwens dat ie het (voor mij iig) op de lange duur niet wint van 'Metropolis Part II: Scenes From A Memory' (heb je die eigenlijk, Henk?) en ook niet bij 'Six Degrees Of Inner Turbulence'. Dat vind ik toch wel de 2 beste albums van Dream Theater. 'Train Of Thought' vind ik ook net ff minder, maar toch ook zeer de moeite waard. Maar ehh... als je wilt weten hoe ie klinkt, dan download je 'm toch ff. Ik heb 'm staan iig...

Net binnen......

octavarium.jpg

Dream Theater - Octavarium

en :unsure:

Als ik zo vrij mag zijn hierop te reageren ;)

Ik heb er al een klein stukje over geschreven, toen ik 'm net voor het eerst hoorde (zie: deze post) en ik heb 'm nu al wat vaker gehoord. Ik ga 'm zeker kopen, want hij klinkt best goed. Hij is minder heftig en rauw dan z'n voorganger en dus misschien wat toegankelijker. Ik denk trouwens dat ie het (voor mij iig) op de lange duur niet wint van 'Metropolis Part II: Scenes From A Memory' (heb je die eigenlijk, Henk?) en ook niet bij 'Six Degrees Of Inner Turbulence'. Dat vind ik toch wel de 2 beste albums van Dream Theater. 'Train Of Thought' vind ik ook net ff minder, maar toch ook zeer de moeite waard. Maar ehh... als je wilt weten hoe ie klinkt, dan download je 'm toch ff. Ik heb 'm staan iig...

Je eerste post was niet zo positief Henrie, dus vandaar dat ik daar niet op heb gereageerd. Van Falling into infinity werd ik niet zo blij, dus heb ik 'm ook niet gekocht.

Hear kun je trouwens zien welke ik van DT heb ;)

Zodra je weer een tijd online bent, haal ik 'm wel "even" binnen. Alvast hartelijk dank!

Met de verwijzing naar Falling Into Infinity bedoelde ik meer de luidheid. Met name nummer 2 van Octavarium doet daar wat dat betreft wel aan denken. De rest is toch wel een stuk harder. De vergelijking met MullMuzzler II is meer op z'n plaats denk ik.

Van Falling Into Infinity wordt ik ook niet zo blij. Als geheel tenminste. Want er zijn toch nog genoeg nummers die ik erg goed vind: 'New Millennium', 'You Not Me', 'Burning My Soul', 'Hell's Kitchen', 'Lines In The Sand' en ' Trial Of Tears'. Ik ga 'm maar weer eens draaien denk ik ;)