Jump to content

Welke muziek staat er nu op (part 5) ???

Ome Henk
 Share

Recommended Posts

Nu op dit moment Americana met dit album.......

B00094ASV8.01._SCLZZZZZZZ_.jpg

En daarna dit album......inderdaad het zusje van ;) ....haar debuut.

B0007VZ9EE.01._SCLZZZZZZZ_.jpg

wellicht iets voor de muziek liefhebber bij uitstek.......Alco :lol:;) en hij is er weer.....>>>>> klik <<<<<...maaruh...enkel voor muziek liefhebbers :lol:;)

--Hans.

wellicht iets voor de muziek liefhebber bij uitstek.......Alco

Thanx Hans :)

Dat eerstegoemde album was me ook al opgevallen.

Het wordt veel gedraaid op 't Amerikaanse internet radiostation Twangcity.com

(wordt ook wel muziek gedraait die me iets TE is, maar heb er ook veel moois ontdekt, aangezien er van elk nummer de naam + (meestal) foto van 't album wordt getoond.

Het gaat van Americana, country-rock, tot bluegrass,singer-songwriter, tot rockabilly.

En....erg prettig...nummers worden volledig gedraaid, zonder DJ's en/of irritante commercials! B)

Een album die daar ook veel gedraaid word is deze:

B000AA4OJS.01._SCLZZZZZZZ_.jpg

wellicht iets voor de muziek liefhebber bij uitstek.......Alco

Thanx Hans :)

Dat eerstegoemde album was me ook al opgevallen.

Het wordt veel gedraaid op 't Amerikaanse internet radiostation Twangcity.com

(wordt ook wel muziek gedraait die me iets TE is, maar heb er ook veel moois ontdekt, aangezien er van elk nummer de naam + (meestal) foto van 't album wordt getoond.

Het gaat van Americana, country-rock, tot bluegrass,singer-songwriter, tot rockabilly.

En....erg prettig...nummers worden volledig gedraaid, zonder DJ's en/of irritante commercials! B)

Een album die daar ook veel gedraaid word is deze:

B000AA4OJS.01._SCLZZZZZZZ_.jpg

Zal ik dan ook eens achteraan gaan... ;)

--Hans.

c9996971n16.jpg

Opeth - Orchid

Heb dus toch maar het debuut gedownload (evenals Morningrise en My Arms, Your Hearse) en waar ik al een beetje bang voor was: hij valt niet mee als je de nieuwere albums al kent. Als debuut is ie best aardig en in 1995 was het waarschijnlijk ook best 'groundbreaking' in de death/black metal wereld, maar in vergelijking met de nieuwere albums is het niet zo briljant. Hij is bovendien nog eens vrij beroerd opgenomen (of het moet aan de mp3's liggen, maar dat denk ik niet; 192kbps)... Al met al een beetje vergelijkbaar met het debuut van The Gathering in 1992. Ook vrij slecht opgenomen en inmiddels ver voorbij gestreefd door nieuwere The Gathering-albums (en ook door andere bands), maar voor z'n tijd wel vernieuwend. Maar dus niet een album dat ik nog vaak opzet. Zal met deze ook niet zo vaak gebeuren denk ik...

Orchid is zojuist afgelopen, dus nu de volgende Opeth-cd (in chronologische volgorde):

c9996531f4p.jpg

Opeth - Morningrise

Al gehoord Alco?

Nee, nog niet Hans...

Heb 'm nu net gevonden op Amazon.com, maar ik kan sinds een grote PC-crash, enkele maanden geleden, opeens geen geluidsbestanden meer beluisteren op Amazon.com :(

(bij 't aanklikken, verschijnt er 1 a 2 seconden en zandlopertje, en vervolgens...nix, nada, noppes)

jammerrr, de bammerrr