Jump to content

Welke muziek staat er nu op (part 5) ???

Ome Henk
 Share

Recommended Posts

ik kom hier o.a om tips op te halen en ze vervolgens te gaan...en Fusion en Jazz zijn niet echt m'n koppie thee

Als ik hier kwam om tips op te halen, zou m'n muziek collectie wel errrrug traag groeien, vrees ik :rolleyes:;)

Voor tips gebruik ik internet radio en de bieb.

Mijn favoriete manier om nieuwe muziek te ontdekken is Xstream radio!

(honderden nationale en internationale zenders, en in gelukkige gevallen site gelinked aan de gewenste zender met daarop info over 't nummer dat speelt, van welk album afkomstig,etc) :)

..en Fusion en Jazz zijn niet echt m'n koppie thee al zijn er natuurlijk prachtige recordings onder.

--Grapjesjasspeechless-smiley-006.gif

Bij mijn weten gaf je anders de muziek op de smoothfusionsampler gemiddeld bijna een 8 :D;)

Dat klopt......en ik schreef ook dat er mooie recordings zijn....toch?

En ik ben je er nog steeds dankbaar vooraction-smiley-032.gif...maar om bebombardeerd te worden met zoveel...?......en ga daar maar weer eens tussen opzoek naar dat ene mooie album.....snapu?grinning-smiley-019.gif....enuuuh,ik heb toch echt vele en vele malen verzocht om hulp bij het zoeken van een opstap in zowel Jazz als Fusion.....enkel was er een reactie van Henk...en voor de rest waren de reactie's niet om over naar huis te kalken...grinning-smiley-005.gif

--Grapjesjas

ik kom hier o.a om tips op te halen en ze vervolgens te gaan...en Fusion en Jazz zijn niet echt m'n koppie thee

Als ik hier kwam om tips op te halen, zou m'n muziek collectie wel errrrug traag groeien, vrees ik :rolleyes:;)

Voor tips gebruik ik internet radio en de bieb.

Mijn favoriete manier om nieuwe muziek te ontdekken is Xstream radio!

(honderden nationale en internationale zenders, en in gelukkige gevallen site gelinked aan de gewenste zender met daarop info over 't nummer dat speelt, van welk album afkomstig,etc) :)

Zoals je weet moet ik roeien met de riemen die ik heb....en die zijn erg kortgrinning-smiley-018.gif

--Hans.

4113490.jpg

dit is ook een heerlijke lp

Als je dit een mooi album vindt,en dat is het ook,dan moet je ook eens luisteren naar dit album als je dat al niet gedaan hebt..... ;)

B00000051S.01._SCLZZZZZZZ_.jpg

--Hans.

dat is ook een mooi album hans alleen is daar geen vinyl versie van