Jump to content

Welke muziek staat er nu op (part 5) ???

Ome Henk
 Share

Recommended Posts

e54065em3li.jpg

Vital Information - Global Beat (geen HDS versie :rolleyes: )

Is dat de gewone audio CD? En welk bestelnummer staat er dan bij jou op de zijkant van het hoesje? Deze CD was jarenlang out of print maar kan zijn dat Columbia/CBS in Amerika deze weer opnieuw hebben uitgebracht. ;)

Josh Ritter - Hello Starling

ritter_starling150.jpg

Een heerlijke luisterplaat van deze singer/songwriter.. Opname is ook perfect m.i.

Heb net even 't nummer "Kathleen" kunnen beluisteren, en moet zeggen....klinkt inderdaad helemaal niet verkeerd, Hifier! :)

De band Elbow wordt - al dan niet terecht - vaak vergeleken met Coldplay. Globaal gezien dezelfde 'lichting', invloeden en evenveel albums. Waar Coldplay op 'X&Y' heeft gekozen voor een grootse produktie (zeg maar de kant van de stadionrock), blijft de muziek van Elbow op hun laatste album intiemer. En dat bevalt mij een stuk beter.

Het debuutalbum 'Asleep in the back' is geweldig, evenals opvolger 'Cast of Thousands'. Geen sprake van een 'moeilijke tweede album'. En bij de nieuwste plaat kan ik ook geen vermoeidheidsverschijnselen ontdekken. Het niveau van van de nummers is constant zeer hoog. En deze band was al zo goed...

B000AP2YZE.01._SCLZZZZZZZ_.jpg

e54065em3li.jpg

Vital Information - Global Beat (geen HDS versie :rolleyes: )

Is dat de gewone audio CD? En welk bestelnummer staat er dan bij jou op de zijkant van het hoesje? Deze CD was jarenlang out of print maar kan zijn dat Columbia/CBS in Amerika deze weer opnieuw hebben uitgebracht. ;)

Je weet m'n database te vinden ;)

Amazon...leveren binnen 24 uur voor de prijs van $21.98...en is dichterbij dan het land van de rijzende zon? :blink:;)

--Hans.

Amazon...leveren binnen 24 uur voor de prijs van $21.98...en is dichterbij dan het land van de rijzende zon? :blink:  ;)

Gewoon via eBay van-over-de-grote-plas voor een stuk minder :D Ik vermoed dat die op Amazon een HDS versie is ;)

Via e-Bay heb ik nog niet gekeken..maar er staat verder niks bij vermeld dus zal het wel geen HDS zijn?

--Hans.