Jump to content

Welke muziek staat er nu op (part 5) ???

Ome Henk
 Share

Recommended Posts

Dan gaat het luisteren beginnen

Tenzij swmbo* GTST wil zien :rolleyes::P;)

(*= she who must be obayed)

Ik had net opstaan:

B00029R8R2.01._SCLZZZZZZZ_.jpg

(effe 'n sample van de site, om te zien of 't de moeite waard is om binnenkort m'n stamkroeg de Witte Bal te bezoeken voor 'n optreden van deze gozer) B)

Deze, eveneens op vinyl!

1979232309_1999996985_perfect-circle.jpg

A perfect circle, thirteenth step

1.  The Package   

2.  Weak And Powerless   

3.  The Noose   

4.  Blue   

5.  Vanishing   

6.  A Stranger   

7.  The Outsider   

8.  Crimes   

9.  The Nurse Who Loved Me   

10.  Pet   

11.  Lullaby   

12.  Gravity

Mijn favoriet: nummer 2) Weak and Powerless

Groet,

Jacco

Dan kies ik voor Gravity. Niet in de laatste plaats vanwege dat geweldige basloopje! :)

Die is inderdaad ook erg ok! Ik heb hem op cd en dvd en ik moet zeggen, het bevalt mij erg goed. Ik ben altijd een Tool-fan geweest, en A Perfect Circle komt aardig in de buurt qua creativiteit. Ik wist niet dat ie ook op vinyl uit was.

groet,

Jacco

Heb deze net gedownload, om eens ff te proberen... Klinkt niet onaardig:

g97864eef61.jpg

Editors - The Back Room

Hoi Henrie,

Ken je Interpol?

Gerald

Een aantal nummers ken ik wel ja. Ff kijken... 'PDA', 'Obstacle 1', 'Slow Hands' en 'Evil'. Met name die laatste vind ik wel goed. En ik heb laatst de cd Antics gedownload. Die moet ik denk ik nog maar eens luisteren, want de eerste keer bleef ie niet echt hangen. Nou heb ik gehoord dat Turn On The Bright Lights beter is. Wat vind jij daarvan?

Turn on the bright lights is beter. Bij vlagen briljant. Bij veel vlagen eigenlijk.

Aan de andere kant is Antics wat constanter. Minder pieken, minder dalen.

Toen ik voor het eerst de Editors hoorde vroeg ik me af of Interpol nog wat restmateriaal had liggen... Het lijkt er nogal op.

Turn on the bright lights is beter. Bij vlagen briljant. Bij veel vlagen eigenlijk.

Aan de andere kant is Antics wat constanter. Minder pieken, minder dalen.

Toen ik  voor het eerst de Editors hoorde vroeg ik me af of Interpol nog wat restmateriaal had liggen... Het lijkt er nogal op.

Kwa stem in ieder geval wel ja...

Ben nu trouwens Turn On The Bright Lights aan het luisteren. Ook maar ff gedownload... ;)

My Morning Jacket - Z.

Voor mij de eerste echte kennismaking met deze band. Ik had 'Z' eerst online (via 'de luisterpaal') gehoord, en heb het schijfje enkele dagen gekocht. Wordt per draaibeurt beter. Kan iemand mij nog andere titels van MMJ aanbevelen?

B000B5QWNI.01._SCLZZZZZZZ_.jpg

Het fraaie nummer "With tomorrow" van dit album:

B0007KTBHQ.01._SCLZZZZZZZ_.jpg

Dus jij hebt Neal ook gevonden Alco.....mijn nichtje is er helemaal leip van....ik heb haar de albums [2] gegeven omdat ze hier niet te krijgen zijn.....

Nu ben ik weer begonnen met ze te kopen....ben begonnen met Basement dreams en Anytime now.

Hoe vindt jij het verder?...waar heb je het kunnen beluisteren?

--Hans.

Titelnummer is top!

f68776heog3.jpg

The Gathering - Black Light District

Hoi Henrie,

Het titelnummer is idd geweldig. Ik heb het een paar keer in de live uitvoering gezien, ik krijg er nog kippevel van als ik eraan terugdenk.

Ik heb 'm ook 1 of 2 keer gezien. Ik meen me nog te herinneren dat ze in Zwolle Black Light District als toegift speelden. Helaas moest ik toen halverwege weg. De trein halen... :(

Nu ben ik weer begonnen met ze te kopen....ben begonnen met Basement dreams en Anytime now.

Hoe vindt jij het verder?...waar heb je het kunnen beluisteren?

Hoi Hans,

Basement dreams vind ik erg mooi!

En is...to be honest...de enige die ik heb. :rolleyes:

Heb een keer eentje uit de bieb geleend (ben de titel effe kwijt), maar die kon me minder bekoren.

Dat album 'Return in kind' ken ik verder nog niet, alleen 't nummer "With tomorrow", wat deze week werd uitgezonden via Twangcity webradio, die ik weleens op heb staan, tijdens 't internetten B)