Jump to content

Welke muziek staat er nu op (part 5) ???

Ome Henk
 Share

Recommended Posts

mooie lp alco heb hem zelf ook

Ik heb 'm op LP en CD, en helaas staat 't mooie bonusnummer alleen op de CD.

Bij mij stond net een mooi nummer op, via internet-radio van deze CD:

B0002E5O9Q.01._SCLZZZZZZZ_.jpg

(m.m.v. Jennifer Warnes, John Cale, Cowboy Junkies, Calexico, Son Volt,

Charlie Musselwhite e.v.a.)

B0009R1T7M.01._SCMZZZZZZZ_.jpg

Ik ben heel erg benieuwd hoe je daaraan gekomen bent.....vertel? ;)

--Hans.

eh, gewoon bij Plato.

Of bedoel je dat niet?

't Feit dat ik deze een paar maanden geleden gekocht heb volgt uit het genot dat Michigan van 'm mij gebracht heeft.

Bijzonder fraaie en lekker afwisselende muziek.

B0009R1T7M.01._SCMZZZZZZZ_.jpg

Ik ben heel erg benieuwd hoe je daaraan gekomen bent.....vertel? ;)

--Hans.

eh, gewoon bij Plato.

Of bedoel je dat niet?

't Feit dat ik deze een paar maanden geleden gekocht heb volgt uit het genot dat Michigan van 'm mij gebracht heeft.

Bijzonder fraaie en lekker afwisselende muziek.

Ik bedoel..hoe je gestruikeld bent over dit album... ;)

--Hans.

--Hans.

Een vriend vroeg me (begin van dit jaar, als ik me goed herinner) of ik wel eens van Sufjan Stevens had gehoord.

Na mijn "Hoe zegt u?" en zijn verklaring dat het geen nieuwe Frans Bauerkloon betrof (als je een naam leest, weet je vanzelfsprekend niet altijd direct de correcte uitspraak) en hij er een interessante recensie over gelezen had maar het album nog niet had kunnen beluisteren, heb ik "Michigan" aangeschaft.

En een paar maanden geleden "Illinoise".

Deze laatste heeft hij inmiddels zelf ook maar gekocht.

Ik ga wel vaker op zijn tips af en vice versa. En dat levert mij vaak platen op die ik op voorhand zo gauw niet zou beluisteren. Hij krijgt meer de doorsneemuziek van mij getipt als het een beetje de moeite waard is, iets waarin hij zich normaal gesproken niet verdiept.

--Hans.

Een vriend vroeg me (begin van dit jaar, als ik me goed herinner) of ik wel eens van Sufjan Stevens had gehoord.

Na mijn "Hoe zegt u?" en zijn verklaring dat het geen nieuwe Frans Bauerkloon betrof (als je een naam leest, weet je vanzelfsprekend niet altijd direct de correcte uitspraak) en hij er een interessante recensie over gelezen had maar het album nog niet had kunnen beluisteren, heb ik "Michigan" aangeschaft.

En een paar maanden geleden "Illinoise".

Deze laatste heeft hij inmiddels zelf ook maar gekocht.

Ik ga wel vaker op zijn tips af en vice versa. En dat levert mij vaak platen op die ik op voorhand zo gauw niet zou beluisteren. Hij krijgt meer de doorsneemuziek van mij getipt als het een beetje de moeite waard is, iets waarin hij zich normaal gesproken niet verdiept.

Het is nl een heel project dit album...en dus niet iemand die je op de " plat getrapte paden " tegen zal komen....en ik was gewoon erg benieuwd hoe je er op gekomen was....thanx.. ;)

--Hans.