Jump to content

Welke muziek staat er nu op (part 5) ???

Ome Henk
 Share

Recommended Posts

Da's een mooie LP Jaapie, ik heb 'm zelf ook :rolleyes:

Ik hoorde vandaag trouwens van een collega dat Chris Rea een CD-serie heeft gemaakt met blues(y) songs :unsure:

Het ging om meerdere CD's die als box-set dan rond de 50,- euri moest kosten.

Geen idee of 't klopt, maar op zich... :rolleyes:B)

Hier staat nu effe op:

eaglesmithofficial.jpg

Check Fred's visie over de plotselinge sneeuwval in Nederland, vorige week. :lol:

Ik hoorde vandaag trouwens van een collega dat Chris Rea een CD-serie heeft gemaakt met blues(y) songs :unsure:

Geen idee of 't klopt, maar op zich... :rolleyes:  B)

Klopt,

Afgelopen Zaterdag of Zondag stond er een stukje over Chris Rea in een magazine dat bij de Telegraaf zit.

Als ik het goed is komt hij met een cd of 16, allemaal blues.

De reden dat er in

Geen idee of 't klopt, maar op zich... :rolleyes:

Ik bedoel..hoe je gestruikeld bent over dit album... ;)

--Hans.

Een vriend vroeg me (begin van dit jaar, als ik me goed herinner) of ik wel eens van Sufjan Stevens had gehoord.

Na mijn "Hoe zegt u?" en zijn verklaring dat het geen nieuwe Frans Bauerkloon betrof (als je een naam leest, weet je vanzelfsprekend niet altijd direct de correcte uitspraak) en hij er een interessante recensie over gelezen had maar het album nog niet had kunnen beluisteren, heb ik "Michigan" aangeschaft.

En een paar maanden geleden "Illinoise".

Deze laatste heeft hij inmiddels zelf ook maar gekocht.

Ik ga wel vaker op zijn tips af en vice versa. En dat levert mij vaak platen op die ik op voorhand zo gauw niet zou beluisteren. Hij krijgt meer de doorsneemuziek van mij getipt als het een beetje de moeite waard is, iets waarin hij zich normaal gesproken niet verdiept.

Het is nl een heel project dit album...en dus niet iemand die je op de " plat getrapte paden " tegen zal komen....en ik was gewoon erg benieuwd hoe je er op gekomen was....thanx.. ;)

--Hans.

Kijk dit soort tips hebben we wat aan. Ik heb net wat fragmentjes op www.bol.com beluisterd en het lijkt me erg de moeite waard. Het album is ook op vinyl verkrijgbaar bij hifidisc.nl.

tis een bootleg ,maar wel een van giga mooi kwaliteit

gedeelte is gebruikt voor de vidio dvd

De dvd is (volgens de credits) op 12 september 2003 in the Union Chapel in Londen opgenomen.

Hoewel de dvd-duur te kort is voor een compleet concert lijken er mij toch geen andere opnames doorheen te zitten.

De dvd is (volgens de credits) op 12 september 2003 in the Union Chapel in Londen opgenomen.

Hoewel de dvd-duur te kort is voor een compleet concert lijken er mij toch geen andere opnames doorheen te zitten.   

klopt ,maar op de church music cd

doet ze (track 16 ) river of life

nog een keer en wel voor de vidio opname ,zegt ze zelf bij de aankondiging van dat nummer

dus ................ ik zal het haar wel eens vragen in februari a.s