Jump to content

Welke muziek staat er nu op (part 5) ???

Ome Henk
 Share

Recommended Posts

En nu op cd:

brunanespendingtimewithmorgan1.jpg

Ik lees daar veel positiefs over maar kan het hier dus weer niet vinden...vertel eens Harry...hoe klinkt dat?...er zijn er 2?

--Hans.

Hier zijn samples te beluisteren.

Er zijn er dus drie, op die site kun je er iets meer over lezen (maar dan wel een beetje door de verkooppraat heen prikken, natuurlijk).

Ik ken alleen Spending Time with Morgan en die vind ik erg fraai. De Duets-cd interesseert me op voorhand niet zo, hoor 't nog wel eens. Temporary Dive wil ik in ieder geval nog wel gaan beluisteren.

Hartelijk dank natuurlijk!

En ik hoorde inderdaad mooie berichten over haar debuut album..

--Hans.

Hans, ik kan wel aan beide albums komen, als je dat wilt... :)

Dat is subtiliteit, Henrie, in kwastwerk kan ook veel interessants gebeuren!

Maar stevig drumwerk kan ik ook waarderen hoor!

dan3.gif

Danny Carey van Tool...... :blink::P

Het kwam op de radio in ieder geval niet over. Laat ik het daar op houden dan. Maar ik denk dat ik kwastwerk gewoon niet interessant vind. Nooit gevonden ook... :rolleyes:

Tool (en vooral ook die drummer van Tool) is inderdaad erg gaaf! :)

Te gek Henrie :) ..ik heb zojuist het nummer gekregen om te gaan luisteren bij Plato...

Enuuuh..hoe lossen we dat verder op? ;)

--Hans.

Je kunt 't bij mij nu ook luisteren :)

Ik ga er zelf ook maar eens naar luisteren. Kijken wat het is. Heb het geloof ik wel eens gehoord op Kink FM. Volgens mij is JD Kroeske ook wel een liefhebber van haar muziek... :)

Te gek Henrie :) ..ik heb zojuist het nummer gekregen om te gaan luisteren bij Plato...

Enuuuh..hoe lossen we dat verder op? ;)

--Hans.

Je kunt 't bij mij nu ook luisteren :)

Ik ga er zelf ook maar eens naar luisteren. Kijken wat het is. Heb het geloof ik wel eens gehoord op Kink FM. Volgens mij is JD Kroeske ook wel een liefhebber van haar muziek... :)

...en inderdaad ik kende al een nummer. My Lover Will Go om precies te zijn. Voor de rest is het wel mooie muziek, maar het is niet iets wat ik vaak zou draaien, denk ik. Daarvoor vind ik het te rustig, te saai bijna...

Jemig, Ome Henk....

Hoevaak bestel jij wel niet CD's ?! :blink::)

Volgens mij moet die mat zo langzamerhand wel slijtageplekken vertonen

van 't ploffen. B);)

Bij mij staat nu internet radio op, via Xstreamradio.nl :)

Alleen een beetje angst voor de postbode? :huh:

Angst :huh::blink: Ja, ergens vast wel, maar niet voor de postbode (vaak is dat trouwens een kennis). Op dit moment ben ik meer op zoek naar cd's dan naar lp's :o , that's all :)

Dus die verhalen van Jacco m.b.t. vinyl hebben dus bij jou wel enige uitwerking? :o

"Deze draait nu zijn rondjes"

B000003TA9.01.LZZZZZZZ.jpg

Mijn kleine tweaks blijken enorm effekt te hebben (afhankelijk van de kwaliteit van de opname / geluidsdrager -dat maakt nu ook duidelijk meer uit..) Wat een partij lage tonen zit er in die drums zeg! :blink: Hoe basdrums zijn opgenomen blijkt erg uiteen te lopen. Hier is het supervet, ook de floortom is indrukwekkend :P

Dit heb ik nog nooit gehoord op deze plaat. Bart is blij :lol:

Alleen een beetje angst voor de postbode? :huh:

Angst :huh::blink: Ja, ergens vast wel, maar niet voor de postbode (vaak is dat trouwens een kennis). Op dit moment ben ik meer op zoek naar cd's dan naar lp's :o , that's all :)

Dus die verhalen van Jacco m.b.t. vinyl hebben dus bij jou wel enige uitwerking? :o

Hoho, Scat-Man,

Mijn vinyl tirades (ik moet nu onwillekeurig denken aan Jeroen Brouwers) hebben niets te maken met het wel of niet aankopen van anderen van vinyl! Mijn tirade heeft als onderwerp het technische. Hoe het ervaren wordt, is een heel ander verhaal.

Waar ik kan, koop ik vinyl. En als het mogelijk is ook de sacd.

Groet,

Jacco