Jump to content

Welke muziek staat er nu op (part 5) ???

Ome Henk
 Share

Recommended Posts

Guest Kraus vonBentinck

Dat is inderdaad helemaaaaal mijn genre niet, wel even genoten van de prachtig transparante sound daarnet tussen al het praten door.

Zelfde constatering als bij Zee: hoe groter de luidspreker, hoe makkelijker hij zichzelf wegcijfert.

Black Light District van The Gathering heeft ook zoiets trouwens... :)

Black Light district zojuist in de speler gehad en heb niet 'zoiets' kunnen ontdekken <_<

Doe ik wellicht iets verkeerd?

Ik weet niet WAT je doet, dus ik kan niet zeggen of je iets verkeerd doet ;)

Je moet eerst op play drukken en daarna, als het eerste nummer begint te spelen, op rewind. Wel ingedrukt houden natuurlijk. Bij Black Light District staat er zo'n 20 a 25 seconden (gok ik) 'muziek' voor het eerste nummer. Je hoort dan in de verte een gitaar en je hoort Anneke's (vervormde) stem...

Misschien dat je het niet goed kan horen, daar had ik bij m'n vorige cd-speler ook last van. Die speelde dat intro om de een of andere reden op een heeeeel zacht niveau af. Ik moest m'n versterker zo ongeveer helemaal opendraaien om wat te horen. Bij mijn huidige speler hoeft dat gelukkig niet...

B00009OKOC.01._SCLZZZZZZZ_.jpg

Ben deze nu ook aan het draaien... Weten jullie van de 'hidden track' die erop staat? Stelt niet veel voor of zo, want het is vooral (sub-)laag gebonk, maar leuk dat het erop staat. Het staat VOOR nummer 1 op de cd. Als je op play drukt, en dan 'terugspoelt', dan vind je 'm... :)

Hmmm, ik zal straks eens de plaat opleggen, ik denk niet dat dat daar op staat...

Op een plaat is het in ieder geval wat moeilijker te verbergen, aangezien je daar fisieke groeven hebt, waar je de naald in moet leggen... En misschien dat de naald er wel uit springt, bij zoveel laag... ;)

Ben deze nu ook aan het draaien... Weten jullie van de 'hidden track' die erop staat? Stelt niet veel voor of zo, want het is vooral (sub-)laag gebonk, maar leuk dat het erop staat. Het staat VOOR nummer 1 op de cd. Als je op play drukt, en dan 'terugspoelt', dan vind je 'm... :)

Hmmm, ik zal straks eens de plaat opleggen, ik denk niet dat dat daar op staat...

Op een plaat is het in ieder geval wat moeilijker te verbergen, aangezien je daar fisieke groeven hebt, waar je de naald in moet leggen... En misschien dat de naald er wel uit springt, bij zoveel laag... ;)

Op platen heb je dan weer de uitloopgroef"grapjes".

Sergeant Pepper's

Fly By Night - Rush

enne, eh, even denken... kom er zo gauw niet op,

maar er zijn er heel wat meer, toch?

Overigens staat bij mijn versie van Songs for the Deaf ook niets voor nummer

• Members

Ik heb er 3 van Ben Harper, alle 3 uit een 180 grams vinyl-box. Daarin zitten Welcome To The Cruel World, Fight For Your Mind, en idd The Will To Live...

Een echte voorkeur heb ik niet, vind ze eigenlijk alle 3 zeer goed.

Ik heb er 3 van Ben Harper, alle 3 uit een 180 grams vinyl-box. Daarin zitten Welcome To The Cruel World, Fight For Your Mind, en idd The Will To Live...

Heb je dat live album al wel eens gehoord?

• Members

Niet gehoord nee, maar ik mag aannemen dat er veel nummers opstaan die ik dus al heb. Als jij het echter een aanrader vindt, zal ik er eens naar gaan zoeken. Je weet maar nooit...

Ik hoorde vanmorgen op Kink FM een nummer van deze cd. Eens kijken of de rest (ook) leuk is. Kent iemand het toevallig al?

f36260lyrte.jpg

Filter - The Amalgamut

Ps. ik ken het nummer Where Do We Go From Here van deze cd en het nummer Hey Man, Nice Shot van een vroegere cd (Short Bus) al...

Niet gehoord nee, maar ik mag aannemen dat er veel nummers opstaan die ik dus al heb. Als jij het echter een aanrader vindt, zal ik er eens naar gaan zoeken. Je weet maar nooit...

De uitvoeringen hierop zijn sowieso de moeite waard.

(okee, mijn mening werd niet gevraagd, da's waar...)

De uitvoeringen hierop zijn sowieso de moeite waard.

(okee, mijn mening werd niet gevraagd, da's waar...)

Maar wel een aanvulling op het geheel.... :lol:;)

~ Hans ~

Ik hoorde vanmorgen op Kink FM een nummer van deze cd. Eens kijken of de rest (ook) leuk is. Kent iemand het toevallig al?

f36260lyrte.jpg

Filter - The Amalgamut

Ps. ik ken het nummer Where Do We Go From Here van deze cd en het nummer Hey Man, Nice Shot van een vroegere cd (Short Bus) al...

Nog nix van gehoord (Ik luister weer wat meer Kink), h