Jump to content

Welke muziek staat er nu op (part 5) ???

Ome Henk
 Share

Recommended Posts

B00005TPKC.01._AA240_SCLZZZZZZZ_.jpg

Het grappige is toen dit album in 2002 uitkwam en ik de CD kocht, vond ik het een miskoop. Nu ik er vandaag weer naar heb geluisterd, moet ik mijn mening toch bijstellen. Er staan best wel een paar hele goede nummers op (Flich is m'n favoriet). De opname is helaas minder.

Het grappige is toen dit album in 2002 uitkwam en ik de CD kocht, vond ik het een miskoop. Nu ik er vandaag weer naar heb geluisterd, moet ik mijn mening toch bijstellen. Er staan best wel een paar hele goede nummers op (Flich is m'n favoriet). De opname is helaas minder.

klopt

en ze heeft het zelfde als Heather Nova

een soort gevoel in de songs

waar je later pas achter komt

"everything" van so called chaos is er ook zo

Ik vind het een redelijk goed album, de cd-versie is ook naar mijn mening niet zo best.

Vandaar dat ik 'm ook op dvd-a heb gekocht om er vervolgens achter te komen dat de 2.0 stereo-track op een dvd-video speler niet te selecteren is, helaas. De menukeuze ontbreekt, simpelweg, terwijl die track wel aanwezig is.

Ik ben deze weer eens aan het 'draaien' (mp3):

g89316namjk.jpg

Dredg - Catch Without Arms

Ik moet zeggen dat ie wel beter wordt als je 'm een paar keer hebt geluisterd, maar heel erg goed is het niet. Het doet (vooral qua zang) wel wat denken aan Life Of Agony. Qua muziek ook wel wat trouwens, vooral aan Soul Searching Sun...

:blink: Life of agony??? :blink: Niet dat ik dat goed ken, maar is dat niet veel harder dan Dredg?

:) Fijn dat je hem beter gaat vinden ;)

Bij mij daarnet even audiovisueel genieten:

B000021Y7X.01._PE17_SCLZZZZZZZ_.gif

DVD :blink: dus: TV tussen de speakers gereden, dvd op de DAC aangesloten en genieten maar! B)B)

(En dat dan uit de '3 voor