Jump to content

Welke muziek staat er nu op (part 5) ???

Ome Henk
 Share

Recommended Posts

• Members

Lag zojuist op de mat, dus gelijk opgezet...

B000005T3A.03.LZZZZZZZ.gif

Bluezeum - Portrait Of A Groove

...wat een wereld-cd, ik vond 'm bij Sodejuu al zo heftig, maar hier met die

38 cm's... m'n haar door de war (en dat is in mijn geval :lol: ) !!!

B000003TA4.03.LZZZZZZZ.jpg

Nirvana - Nevermind

Wat ook heel mooi is .. Nirvana : MTV-UNPLUGGED in New York op LP.

Ik vind de MTV Unplugged-cd van Alice In Chains beter eigenlijk. Maar goed, ik vind Alice In Chains eigenlijk sowieso beter dan Nirvana :D

• Members

Ik vind ze allebei top, maar als ik zou moeten kiezen zou ik ook voor Alice In Chains gaan. Die MTV Unplugged albums zijn trouwens altijd wel goed, ik heb er ook nog een van Kiss, en ook hun muziek komt op deze manier nog aardig uit de verf. Is het unplugged concert van de Stone Temple Pilots eigenlijk ooit op cd of lp uitgebracht ? Daar heb ik nog een oude video opname van, maar verder nooit iets van kunnen vinden...

Alice In Chains ken ik eigenlijk niet.

Nirvana is voor mij dan wel bekend en heb de MTV unpluged LP.

Ben wel divers in mijn muziek smaak , zeg maar van Leftfield, Nickelback, LIVE , heel veel Pink Floyd tot Randy Crawford en veel Ella Fiztgerald.

Ik zal die Cd eens aanschaffen de MTV uitvoering dan.

Wellicht leer ik weer wat nieuwe ( voor mij dan) muziek erbij.

Dag Hans ,

DAIS staat voor het merk en type van mijn draaitafel .

(tegenwoordig is dit Nothingham Analogue)

Zeta is mijn ToneArm als je een goede hebt best wel ok.

Beiden eigenlijk wel en komen uit de jaren 80.

Dais is waarschijnlijk niet zo bekend maar mooi gebouwd.

Het is een subchassis en.. is naar mijn mening , mits je er tijd in wilt steken erg mooi. Maar ja dat vind je snel van je eigen set ;)

Ik ben tevreden met het geluid van de deze combinatie en... verslaafd aan muziek.

Vandaar DaisZeta als Alias.

Fiona Apple - When the Pawn Hits the Conflicts He Thinks Like a King What He Knows Throws the Blows When He Goes to the Fight and He'll Win the Whole Thing 'Fore He Enters the Ring There's No Body to Batter When Your Mind Is Your Might So When You Go Solo, You Hold Your Own Hand and Remember That Depth Is the Greatest of Heights and if You Know Where You Stand, Then You Know Where to Land and if You Fall It Won't Matter, 'Cuz You'll Know That You're Right.

7908658f-e210-4271-ae3d-4a09acaa391a.jpg

Heel mooi album. Jammer dat deze niet op vinyl te verkrijgen is. Extraordinary Machine klinkt overweldigend op vinyl.

Lijkt Tidal ook een beetje op When the Pawn of Extraordinary Machine?

Dag Hans ,

DAIS staat voor het merk en type van mijn draaitafel .

(tegenwoordig is dit Nothingham Analogue)

Zeta is mijn ToneArm als je een goede hebt best wel ok.

Beiden eigenlijk wel en komen uit de jaren 80.

Dais is waarschijnlijk niet zo bekend maar mooi gebouwd.

Het is een subchassis en.. is naar mijn mening , mits je er tijd in wilt steken erg mooi. Maar ja dat vind je snel van je eigen set ;)

Ik ben tevreden met het geluid van de deze combinatie en... verslaafd aan muziek.

Vandaar DaisZeta als Alias.

Hay,

Nog bedankt voor de uitleg....en als ik nog grote zwarte plakken zou draaien zou het euro'tje wel gevallen zijn,maar dat doe ik dus niet meer sinds de invoering van het kleine plastic schijfje :D;)

~ Hans ~

Fiona Apple - When the Pawn Hits the Conflicts He Thinks Like a King What He Knows Throws the Blows When He Goes to the Fight and He'll Win the Whole Thing 'Fore He Enters the Ring There's No Body to Batter When Your Mind Is Your Might So When You Go Solo, You Hold Your Own Hand and Remember That Depth Is the Greatest of Heights and if You Know Where You Stand, Then You Know Where to Land and if You Fall It Won't Matter, 'Cuz You'll Know That You're Right.

7908658f-e210-4271-ae3d-4a09acaa391a.jpg

Heel mooi album. Jammer dat deze niet op vinyl te verkrijgen is. Extraordinary Machine klinkt overweldigend op vinyl.

Lijkt Tidal ook een beetje op When the Pawn of Extraordinary Machine?

Tidal klinkt in mijn oren wat spontaner dan When The Pawn en Extraordinairy Machine. Die klinken wat overgeproduceerd, vind ik. Wat te veel 'bedacht', 'gemaakt'... Ik kan aan de laatste 2 maar moeilijk wennen, Tidal vind ik daarentegen wel heel mooi... Maar ja, das ook een kwestie van smaak...