Members Arden Posted 19 maart 2006 Members Report Share Posted 19 maart 2006 Alco schreef.....: Het nummer 'Big log' afkomstig van dit album: Die heb ik lang niet voorbij zien komen......moet weer onderin de kast om 'm morgen ook weer eens te luisteren......zal wel weer erg '80 klinken ~ Hans ~ Ik heb 'm inderdaad ook nog ergens liggen, was dit album ook niet het uitstapje van Phil Collins naar Amerika ? Wie was de gitarist ook al weer, Snowy White ? Morgen maar weer eens door de zolder struinen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 19 maart 2006 Report Share Posted 19 maart 2006 Een prachtalbum! Opeth - Ghost Reveries Link to comment Share on other sites More sharing options...
piet van soest Posted 19 maart 2006 Report Share Posted 19 maart 2006 Als we toch in de jaren 80 beland zijn: Simply Red - Picture Book (uiteraard op vinyl) Ah, mooie LP Gruiter (heb 'm zelf ook op vinyl) Vooral 't nummer 'Sad old Red' vind ik mooi! Bij mij staat nu effe deze op: (ook weer jaren 80 ) Het nummer 'Big log' afkomstig van dit album: Robert Plant - The principle of moments heaven is ook een wereld nummer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
piet van soest Posted 19 maart 2006 Report Share Posted 19 maart 2006 Als we toch in de jaren 80 beland zijn: Simply Red - Picture Book (uiteraard op vinyl) Ah, mooie LP Gruiter (heb 'm zelf ook op vinyl) Vooral 't nummer 'Sad old Red' vind ik mooi! heaven is ook een wereld nummer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
piet van soest Posted 19 maart 2006 Report Share Posted 19 maart 2006 ik weet niet wat ik nu fout deed. sorry . gr piet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 19 maart 2006 Report Share Posted 19 maart 2006 ik weet niet wat ik nu fout deed.sorry . gr piet. Je kunt je eigen berichtjes verwijderen, met de knop 'Verwijderen', rechts boven je eigen berichtje(s)... Link to comment Share on other sites More sharing options...
1ennalloor Posted 19 maart 2006 Report Share Posted 19 maart 2006 Wellicht het laatste goede album van Rush Rush - Signals Mwoah, na Moving Pictures is er niets aan studio-albums verschenen dat geheel naar mijn smaak was, hoewel ik ook deze Signals heb. Tot Vapor Trails dan. Dat vond ik weer een goed album. Ook Permanent Waves, v Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 19 maart 2006 Report Share Posted 19 maart 2006 Wellicht het laatste goede album van Rush Link to comment Share on other sites More sharing options...
René N. Posted 19 maart 2006 Report Share Posted 19 maart 2006 Fiona Apple - When the pawn Genieten..... Nu nog effe het origineel kopen Link to comment Share on other sites More sharing options...
gruiter Posted 19 maart 2006 Report Share Posted 19 maart 2006 [quote name='Ren Link to comment Share on other sites More sharing options...
ijsengel Posted 20 maart 2006 Report Share Posted 20 maart 2006 Als ik dit zo lees, heb ik volgens mij precies de 2 goeie Rush-albums gekocht (toevallig overigens, dat wel...): Hemispheres en Moving Pictures Nou er zijn echt wel een heleboel meer goede platen van Rush, naast die jij dan hebt: 2112 Farewell to Kings Caress of Steel All the world's on Stage om er maar een paar te noemen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
ravon Posted 20 maart 2006 Report Share Posted 20 maart 2006 Little Richard - Greatest hits live (1967). Na een schoonmaakbeurt een verrassend goed geluid maar hij kletst wel veel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 20 maart 2006 Report Share Posted 20 maart 2006 Via de 'luisterpaal' van vpro's 3voor12, net ontdekt, achtergrondmuziekje bij het werk, kleine spiekertjes, wacht, effe op de dac aansluiten, hij is toch wel de moeite waard.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Arden Posted 20 maart 2006 Members Report Share Posted 20 maart 2006 Vanaf de cd-spelert... Popa Chubby & Friends - Old School Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 20 maart 2006 Report Share Posted 20 maart 2006 Via de 'luisterpaal' van vpro's 3voor12, net ontdekt, achtergrondmuziekje bij het werk, kleine spiekertjes, wacht, effe op de dac aansluiten, hij is toch wel de moeite waard.. Wie Zelfs voor doven en slechthorenden staat er toch groot genoeg "PLACEBO" en "MEDS" op de hoes? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 20 maart 2006 Report Share Posted 20 maart 2006 niet voor slechtzienden en blinden Over slechtzienden/blinden gesproken... "leuke" anekdote... een slechtziende collega van mij ontving afgelopen vrijdag een brief thuis, met daarin... de mededeling dat ze overleden was! "GRONINGEN - Een inwoonster van Groningen heeft zaterdag een brief van de Hulpverleningsdienst ontvangen gericht aan haar nabestaanden. De geschokte vrouw moest in de brief lezen dat ze dood is en dat de WVG-taxipas automatisch wordt ingetrokken. De Groningse is boos over zoveel slordigheid en heeft inmiddels brieven gestuurd naar onder anderen wethouder Martine Visser en burgemeester Jacques Wallage. "Ik eis informatie en wil ook wel eens weten waaraan ik ben 'overleden'." (bron: Dagblad v/h Noorden) Goed, back on-topic nu: Via m'n PC staat nu 't heerlijke nummer "Royal Cafe" op, van dit album: (American Music Club - "Everclear") Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jurgenvanes Posted 20 maart 2006 Report Share Posted 20 maart 2006 Via de 'luisterpaal' van vpro's 3voor12, net ontdekt, achtergrondmuziekje bij het werk, kleine spiekertjes, wacht, effe op de dac aansluiten, hij is toch wel de moeite waard.. Wie Zelfs voor doven en slechthorenden staat er toch groot genoeg "PLACEBO" en "MEDS" op de hoes? Maar niet voor slechtzienden en blinden. Jammer dat je de eerdere verzoeken om plaatjes te voorzien van uitvoerende artiest en album niet gezien/gelezen hebt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ijsengel Posted 20 maart 2006 Report Share Posted 20 maart 2006 Nog een keertje op de DT.... Foghat - Live 1. Fool For The City 2. Home In My Hand 3. I Just Want To Make Love To You 4. Road Fever 5. Honey Hush 6. Slow Ride (...gaat de deur uit samen met een aantal rock/metal LP's uit de 70 & 80's....) Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 20 maart 2006 Report Share Posted 20 maart 2006 Via de 'luisterpaal' van vpro's 3voor12, net ontdekt, achtergrondmuziekje bij het werk, kleine spiekertjes, wacht, effe op de dac aansluiten, hij is toch wel de moeite waard.. Wie Zelfs voor doven en slechthorenden staat er toch groot genoeg "PLACEBO" en "MEDS" op de hoes? Maar niet voor slechtzienden en blinden. Jammer dat je de eerdere verzoeken om plaatjes te voorzien van uitvoerende artiest en album niet gezien/gelezen hebt. Slechtzienden en blinden hebben sowieso niks aan dit forum,OF ALLES ZOU HEEL GROOT GESCHREVEN MOETEN WORDEN -of kun je dat ergens instellen? Dat verzoek is luid en duidelijk bij mij doorgekomen, is het je niet opgevallen dat ik vanaf het begin -ruim voor die oproep dus- altijd titel en uitvoerende vermeld zogauw dat niet al te duidelijk blijkt uit het plaatje van de hoes? Ik vind het wel grappig om alleen een plaatje te posten als ik er verder niks bij te melden heb. Link to comment Share on other sites More sharing options...
niels007 Posted 20 maart 2006 Report Share Posted 20 maart 2006 Motorpsycho op de luisterpaal van 3voor12! Dat is een paar jaar geleden! klinkt weer wat meer 'rauw'. Misschien moet ik de luisterpaal versie (wat is het 64kbit?) maar opnemen, zo hoort het misschien te klinken ) Edit: linkje http://www.plato.nl/plato/view.php?catalogue_id=167288 Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 20 maart 2006 Report Share Posted 20 maart 2006 Effen wat anders ik heb mijn vrouw een CD van Nienke Laverman cadeau gegeven. Wie kent die= Carl Link to comment Share on other sites More sharing options...
ijsengel Posted 20 maart 2006 Report Share Posted 20 maart 2006 Spock's Beard - V 1. At The End Of The Day 2. Revelation 3. Thoughts 4. All On A Sunday 5. Goodbye To Yesterday 6. Great Nothing Geweldig album! Vooral het ruim 23(!) minuten durende sluitstuk is subliem Weet iemand of dit album op vinyl te krijgen is? Link to comment Share on other sites More sharing options...
gruiter Posted 20 maart 2006 Report Share Posted 20 maart 2006 Zojuist een stukje van Kraftwerk - Minumum Maximum gedraaid vanaf vinyl. Ondanks dat het electronica muziek is, zit er heel veel ruimtelijkheid in. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Seed7 Posted 20 maart 2006 Report Share Posted 20 maart 2006 Vraag dat maar eens aan Seed7. Hear er ook iets over en deze site is een goede voor bouwers van websites. Je bent net zo onwetend als ik destijds was Henk, fantastisch dat je dat op deze manier ter harte hebt genomen! als ik het me goed herinner reageerde je de eerste keer dat ik een opmerking over het gebrek aan begeleidende tekst maakte enigzins nurks. Toen ik echter een tekst in braille "gepost" heb kwam het bericht blijkbaar luid en duidelijk over, je hebt je zo te zien zelfs in niet visuele manieren van browsen verdiept. Hulde! Nu is het zo dat ik zelf geen enkel probleem heb om plaatjes te zien, maar een audiovriendin van me is wel blind. Zij volgt dit forum, maar zal niet snel iets posten. Zelf gebruik ik bij voorkeur een browser die geen plaatjes laat zien, gaat veel sneller en je hebt geen last van knipperende reclame boodschappen. Ik gebruik het intenet (en dit forum) voor de inhoud, niet voor leuke plaatjes of ander geneuzel. Nog even terug komend op het niet kunnen zien van plaatjes, eigenlijk is het jammer dat er zo'n prachtig medium al het internet bestaat, dat in princiepe voor werkelijk iedereen toegankelijk is, en dat het door een enorme visuele informatie vloed "volledig" verziekt wordt ... Maarja, de mensch is nu eenmaal een egoistisch dier... onder de slechtzienden zijn er velen die van muziek of geluid hun hobby hebben gemaakt of er zelf volledig van afhankelijk zijn. Leveranciers van audioapparatuur en -informatie schijnen dat nog steeds niet door te hebben. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scat-Man Posted 20 maart 2006 Report Share Posted 20 maart 2006 Vraag dat maar eens aan Seed7. Hear er ook iets over en deze site is een goede voor bouwers van websites. Je bent net zo onwetend als ik destijds was Henk, fantastisch dat je dat op deze manier ter harte hebt genomen! als ik het me goed herinner reageerde je de eerste keer dat ik een opmerking over het gebrek aan begeleidende tekst maakte enigzins nurks. Toen ik echter een tekst in braille "gepost" heb kwam het bericht blijkbaar luid en duidelijk over, je hebt je zo te zien zelfs in niet visuele manieren van browsen verdiept. Hulde! Nu is het zo dat ik zelf geen enkel probleem heb om plaatjes te zien, maar een audiovriendin van me is wel blind. Zij volgt dit forum, maar zal niet snel iets posten. Zelf gebruik ik bij voorkeur een browser die geen plaatjes laat zien, gaat veel sneller en je hebt geen last van knipperende reclame boodschappen. Ik gebruik het intenet (en dit forum) voor de inhoud, niet voor leuke plaatjes of ander geneuzel. Nog even terug komend op het niet kunnen zien van plaatjes, eigenlijk is het jammer dat er zo'n prachtig medium al het internet bestaat, dat in princiepe voor werkelijk iedereen toegankelijk is, en dat het door een enorme visuele informatie vloed "volledig" verziekt wordt ... Maarja, de mensch is nu eenmaal een egoistisch dier... onder de slechtzienden zijn er velen die van muziek of geluid hun hobby hebben gemaakt of er zelf volledig van afhankelijk zijn. Leveranciers van audioapparatuur en -informatie schijnen dat nog steeds niet door te hebben. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts