Members Arden Posted 2 april 2006 Members Report Share Posted 2 april 2006 Hier ligt deze dubbellaar zijn rondjes te draaien... Roger Waters - Amused To Death ...en t*ring, wat spettert dat ding, moet 'm toch maar eens gaan wassen. Bijkomend voordeel van de lp, je draait 'm helemaal uit, bij de cd ga ik toch altijd ''zappen''... Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 2 april 2006 Report Share Posted 2 april 2006 Bijkomend voordeel van de plak is dat je wel opstaan moet.....of je nu wilt of niet.....enuuh zappen bij een concept album? ~ Hans ~ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 2 april 2006 Report Share Posted 2 april 2006 Bijkomend voordeel van de plak is dat je wel opstaan moet.....of je nu wilt of niet.....enuuh zappen bij een concept album? ~ Hans ~ Doe ik ook altijd, bij dit album hoor... Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 2 april 2006 Report Share Posted 2 april 2006 Bijkomend voordeel van de plak is dat je wel opstaan moet.....of je nu wilt of niet.....enuuh zappen bij een concept album? ~ Hans ~ Doe ik ook altijd, bij dit album hoor... Ik persoonlijk vindt dat zonde om dat bij een concept album te doen,welke dan ook.....maar gelukkig ieder z'n smaak natuurlijk...... ~ Hans ~ Link to comment Share on other sites More sharing options...
luxmanL81 Posted 2 april 2006 Report Share Posted 2 april 2006 David Gilmour on an island Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 2 april 2006 Report Share Posted 2 april 2006 David Gilmouron an island Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 2 april 2006 Report Share Posted 2 april 2006 Bijkomend voordeel van de plak is dat je wel opstaan moet.....of je nu wilt of niet.....enuuh zappen bij een concept album? Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 2 april 2006 Report Share Posted 2 april 2006 Ik kan daar wel in komen ondanks dat ik het zelf nooit zal doen...daarom draai ik zulke albums enkel maar als ik er echt zin in heb.....en dus " spaar " ik die gevallen ~ Hans ~ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Arden Posted 2 april 2006 Members Report Share Posted 2 april 2006 Nu ligt deze 180 grams dubbellaar zijn rondjes te draaien... Ben Harper - Fight For Your Mind ...ik krijg toch altijd wel een heerlijk relaxed gevoel van die man zijn muziek. Link to comment Share on other sites More sharing options...
luxmanL81 Posted 2 april 2006 Report Share Posted 2 april 2006 David Gilmouron an island Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 2 april 2006 Report Share Posted 2 april 2006 'Mer de noms' van A Perfect Circle. Vanaf cd, want nu wil beoordelen wat die zandzakken voor de deur-ehhh in mijn spelert voor effekt hebben. So far: Link to comment Share on other sites More sharing options...
René N. Posted 2 april 2006 Report Share Posted 2 april 2006 'Mer de noms' van A Perfect Circle. Vanaf cd, want nu wil beoordelen wat die zandzakken voor de deur-ehhh in mijn spelert voor effekt hebben. So far: Geen ????? Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 2 april 2006 Report Share Posted 2 april 2006 Grapjas Ik wil jullie niet vervelen met eindeloos gezwam erover, maar dit is wel de tweak van het jaar.. Zit nu naar Lateralus van Tool te luisteren, en ik heb het drumwerk nog nooit zo goed kunnen volgen. Toms, bekkens, het is allemaal heel goed te onderscheiden, het wordt geen brei, ook al doet Danny 27.553 aanslagen per minuut... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 2 april 2006 Report Share Posted 2 april 2006 Zit nu naar Lateralus van Tool te luisteren, en ik heb het drumwerk nog nooit zo goed kunnen volgen. Dan ben jij waarschijnlijk de eerste die het drumwerk van Danny Carey kan volgen... Op hemzelf na dan... Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 3 april 2006 Report Share Posted 3 april 2006 Dan ben jij waarschijnlijk de eerste die het drumwerk van Danny Carey kan volgen... Op hemzelf na dan... Ik ben geweldig, ik weet het Ik bedoel meer dat je alle verschillende trommeltjes en bekkens e.d. duidelijk kunt onderscheiden. Maar ik kan het wel volgen, ja, maar snappen doe ik het nog niet helemaal. Voorlopig is het spelletje: "Wat voor maat is dit?" Wil je de audiofiel uithangen, zit je alleen maar te tellen bij het luisteren Wat staat er nu op? Het titelloze (debuut?) album van T.C. Matic. Zo langzamerhand kan ik het allemaal waarderen, en dus niet alleen 'Oh la la la' Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 3 april 2006 Report Share Posted 3 april 2006 Dan ben jij waarschijnlijk de eerste die het drumwerk van Danny Carey kan volgen... Op hemzelf na dan... Ik ben geweldig, ik weet het Ik bedoel meer dat je alle verschillende trommeltjes en bekkens e.d. duidelijk kunt onderscheiden. Maar ik kan het wel volgen, ja, maar snappen doe ik het nog niet helemaal. Voorlopig is het spelletje: "Wat voor maat is dit?" Wil je de audiofiel uithangen, zit je alleen maar te tellen bij het luisteren Ja, ik begreep wel wat je bedoelde Danny Carey is inderdaad nauwelijks te volgen af en toe. Maar goed, dat heb ik met wel meer drummers. Mike Portnoy is een bekend voorbeeld maar ook Martin Lopez doet soms onnavolgbare dingen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 3 april 2006 Report Share Posted 3 april 2006 Die ken ik dus weer niet. Vastiemand van Dream Theater? Mike Portnoy, the name rings a bell, ik moet aan Toto denken, maar dat is vast een onvergeeflijke fout Heden draai ik: (de harde schijf draait) 'Mr. Beast' van Mogwai hele lieve zachte muziek, en af en toe gigantisch hard en heftig Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 3 april 2006 Report Share Posted 3 april 2006 Die ken ik dus weer niet. Vastiemand van Dream Theater? Mike Portnoy, the name rings a bell, ik moet aan Toto denken, maar dat is vast een onvergeeflijke fout Mike Portnoy is inderdaad niet van Toto Hij is van Dream Theater Een enorme show-pik op het podium Drum stokjes naar iemand toe gooien (back stage) en 'm even later weer opvangen en ondertussen doodleuk verder spelen, met 1 stokje. Oh ja, en hij doet ook de 2e stem bij Dream Theater (en bij sommige side-projects ook wel trouwens; Transatlantic bijvoorbeeld). Martin Lopez is van Opeth. Schiet me trouwens ineens nog een goeie drummer te binnen: die van The Mars Volta (geen idee hoe die heet). Die heeft volgens mij 6 armen of zo... Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 3 april 2006 Report Share Posted 3 april 2006 Ja, onze drummer is ook helemaal van de drummer van The Mars Volta, die is inderdaad echt bovennatuurlijk goed Ook veel gevraagd door anderen. Maar zoals ik al eerder melde: de drummer van Dredg kan drummen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Arden Posted 3 april 2006 Members Report Share Posted 3 april 2006 Jeff Beck - Beck's Guitar Shop Enne... over drummers gesproken, hierop speelt Terry Bozzio... Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 3 april 2006 Report Share Posted 3 april 2006 Enne... over drummers gesproken, hierop speelt Terry Bozzio... Vond Frank Zappa dat niet de beste drummer ooit? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Arden Posted 3 april 2006 Members Report Share Posted 3 april 2006 Enne... over drummers gesproken, hierop speelt Terry Bozzio... Vond Frank Zappa dat niet de beste drummer ooit? Een van de... volgens mij vond hij de beste op dat moment Billy Cobham, maar ja die zat in een andere band (Mahavishnu Orchestra). Vinnie Colaiuta was een goede runner-up. Zelf ben ik nog steeds zeer gecharmeerd van Bill Bruford... Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 3 april 2006 Report Share Posted 3 april 2006 volgens mij vond hij de beste op dat moment Billy Cobham, Over welk moment heb je het? Ik weet het weer: ik heb het gelezen in 'Het echte Frank Zappa boek', en het was idd Vinnie Colaiuta. Nog maar effe doordrummen: ik ben ook wel erg gecharmeerd van Jimmy Chamberlin van de Smashing Pumpkins. Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 3 april 2006 Report Share Posted 3 april 2006 Niet echt mijn smaak zoals ik die hear etaleer: 'Enthrone Darkness Triumphant' van Dimmu Borgir. Lang niet op mijn offici Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 3 april 2006 Report Share Posted 3 april 2006 'Rid of me' van P.J. Harvey, o, 'Man-size' begint, ik ga weer zitten -edit- Even mijn persoonlijke obsessie: ze gebruikt in meerdere nummers afwisselend na elkaar een 5/8e en 6/8e maat.Geweldig!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts