Scat-Man Posted 23 april 2006 Report Share Posted 23 april 2006 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 23 april 2006 Report Share Posted 23 april 2006 De nieuwe LP van Calexico: 'Garden ruin' Link to comment Share on other sites More sharing options...
gruiter Posted 23 april 2006 Report Share Posted 23 april 2006 TV On The Radio - Desperate Youth, Blood Thirsty Babes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 23 april 2006 Report Share Posted 23 april 2006 Topper Headon - 'Drumming man' (met heerlijke drumwerk van bovengenoemde ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank K. Posted 23 april 2006 Report Share Posted 23 april 2006 Slowhand - Eric Clapton Deze draait momenteel. Een mooie Half Speed Mastered uitvoering van MFSL. Zeer mooi. Frank. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bedrock Posted 23 april 2006 Report Share Posted 23 april 2006 Bruce Springsteen - Devils & Dust Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 23 april 2006 Report Share Posted 23 april 2006 Gisteren ving ik wat flarden op van het nieuwe album van Tool -weet niet hoe dat kan, want hij komt pas over een week uit ofzo- en dat klonk weer fantastisch, al kon ik er op dat moment niet naar luisteren. Daarom maar dit 'ouwetje' opgezet, blijkbaar al lang niet meer beluisterd, want het is weer z Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 23 april 2006 Report Share Posted 23 april 2006 Gisteren ving ik wat flarden op van het nieuwe album van Tool -weet niet hoe dat kan, want hij komt pas over een week uit ofzo- en dat klonk weer fantastisch, al kon ik er op dat moment niet naar luisteren. Daarom maar dit 'ouwetje' opgezet, blijkbaar al lang niet meer beluisterd, want het is weer z Link to comment Share on other sites More sharing options...
dekkersj Posted 23 april 2006 Report Share Posted 23 april 2006 Gisteren ving ik wat flarden op van het nieuwe album van Tool -weet niet hoe dat kan, want hij komt pas over een week uit ofzo- en dat klonk weer fantastisch, al kon ik er op dat moment niet naar luisteren. Daarom maar dit 'ouwetje' opgezet, blijkbaar al lang niet meer beluisterd, want het is weer z Link to comment Share on other sites More sharing options...
CableTalk Posted 23 april 2006 Report Share Posted 23 april 2006 Roxy Music - Avalon Heb 'm op vinyl en SACD, vinyl draait nu (en klinkt lekkerder dan SACD!) Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 23 april 2006 Report Share Posted 23 april 2006 Ik heb het album niet bij de hand maar ik zal komend weekeinde eea proberen te beluisteren. Goed album trouwens. Groet, Jacco Inderdaad een goed album, ik heb hem gewoon drie keer na elkaar gedraaid! En herinneringen aan het op gitaar meespelen Kon ik nu niet doen helaas, ik heb mijn kabels gisteren op het podium laten liggen... Als ik in een 'Tool-bui'' ben draai ik altijd Lateralus, ik heb blijkbaar wat upgrades aan mijn set gedaan sinds ik voor het laatst Aenima gedraaid heb, want het klinkt heel anders nu. Vette bas ook... Ik ben benieuwd of je het ook zo hoort. BTW ik had al zoiets ervaren op 'Lateralus', daar heb je het rechts achter bij het intro van het derde nummer, dat is een soort 'testgeluid' voor me geworden, maar deze is nog een stuk erger! Link to comment Share on other sites More sharing options...
dekkersj Posted 23 april 2006 Report Share Posted 23 april 2006 (edited) Ik heb vandaag gebombardeerd tot Platendraaiert Dag: Deze oudeheer heeft vandaag veel meters gelopen. Er kwam voorbij: Brainbox, Parts Van de film Car wash Van mijn held Ben Liebrand: Four Seasons, The - Oh What A Night Label: BR Music Catalog#: BR-1245277 Format: 12" Country: Netherlands Released: 1988 Genre: Electronic Style: House Credits: Remix - Ben Liebrand Notes: Rating: 3.0/5 (2 votes) Rate It Submitted by: easyrider Tracklisting: A Oh What A Night (Summer '88 Re-Mix) B1 Oh What A Night (Instrumental Re-Mix) B2 Oh What A Night (The Groove Mix) Daarna werd het tijd voor: als 12 inch ook als 12 inch (nee, ik doe ze niet weg) En tot slot op 180 gram: En ik miste mijn sacd niet... Groet, Jacco Edited 23 april 2006 by dekkersj Link to comment Share on other sites More sharing options...
dekkersj Posted 23 april 2006 Report Share Posted 23 april 2006 (edited) Op dit moment geen high-end, geen hifi, maar gewoon herrie: Stratovarius, Hunting high and low. Maar wel lekker! Groet, Jacco Edited 23 april 2006 by dekkersj Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted 24 april 2006 Report Share Posted 24 april 2006 Op dit moment geen high-end, geen hifi, maar gewoon herrie: Stratovarius, Hunting high and low. Maar wel lekker! Groet, Jacco Qua herrie valt Stratovarius toch wel mee? Bij mij ligt - in een vergelijkbaar genre- dit nu te spelen: Rhapsody: Power of the Dragonflame Allen een muzikale maandag gewenst! Link to comment Share on other sites More sharing options...
dekkersj Posted 24 april 2006 Report Share Posted 24 april 2006 Op dit moment geen high-end, geen hifi, maar gewoon herrie: Stratovarius, Hunting high and low. Maar wel lekker! Groet, Jacco Qua herrie valt Stratovarius toch wel mee? Bij mij ligt - in een vergelijkbaar genre- dit nu te spelen: Rhapsody: Power of the Dragonflame Allen een muzikale maandag gewenst! Beste Lestat, Ik bedoelde ermee dat het qua techniek vette bagger is. Zeer luid en stevig vervormd, kortom een audiofiel-tenenkrommend baksel. Neemt niet weg dat ik het goede muziek vind. Misschien omdat het een single is klinkt ie zo. Die worden nogal eens extra luid afgemixed. Groet, Jacco Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 24 april 2006 Report Share Posted 24 april 2006 Op dit moment geen high-end, geen hifi, maar gewoon herrie: Stratovarius, Hunting high and low. Maar wel lekker! Groet, Jacco Qua herrie valt Stratovarius toch wel mee? Bij mij ligt - in een vergelijkbaar genre- dit nu te spelen: Rhapsody: Power of the Dragonflame Allen een muzikale maandag gewenst! Ik heb beide band een keer (op 1 avond) live gezien, in Het Podium in Hardenberg. Vond het best leuk toen, maar Rhapsody vind ik inmiddels niet veel meer aan. Stratovarius ken ik verder niet zo, maar wat ik mij kan herinneren is het min of meer hetzelfde soort muziek als Rhapsody. Niet mijn kopje thee dus... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted 24 april 2006 Report Share Posted 24 april 2006 Ach, je moet er zin in hebben! Ik zet ook niet ieder moment van de dag Immortal, Darkwoods my betrothed of Sepultura op.... Maar ik ben nu op de zaak en de hele dag Skyradio is toch pas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Emperor Posted 24 april 2006 Report Share Posted 24 april 2006 als 12 inch ook als 12 inch (nee, ik doe ze niet weg) Ik heb op zolder ook nog enkele koffers vol met 7 en 12 inches van Marillion. In 1986 ben ik 'gevallen' voor deze band, en heb vanaf toen enkele jaren lang (bijna) alles op vinyl gekocht. De ene hoes nog mooier dan de ander, dankzij Mark Wilkinson. Al heb ik geen draaitafel meer (wie weet, toekomstmuziek...), ik doe ze dus ook niet weg. Ik kon afgelopen zaterdag de verleiding niet weerstaan toen mijn oog viel op: Fish - Return to Childhood voor Link to comment Share on other sites More sharing options...
JazzLuva Posted 24 april 2006 Report Share Posted 24 april 2006 John Coltrane Quintet : Live at the Village Vanguard Again! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Emperor Posted 24 april 2006 Report Share Posted 24 april 2006 The Sound - From the Lions Mouth Link to comment Share on other sites More sharing options...
piet van soest Posted 24 april 2006 Report Share Posted 24 april 2006 deze uit de bak oude lp's gehaald,en hij blijft gewoon lekker. Dio, holy diver. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dekkersj Posted 24 april 2006 Report Share Posted 24 april 2006 Ik was lekker aan het luustere naar Led Zeppelin, Stairway to heaven en ik had het ingetikt in Google, kwamen er toch een partij Satanische teksten voorbij. Goed, dus ik geprobeerd bij mijn cd rip. Je weet maar nooit of er bandieten mee geknoeid hebben. Dit zou in een bepaalde passage (4'20" - 4'41") moeten staan in zijn achteruit: Hear het bewuste stukje in zijn achteruit vanaf de originele cd: hear dus. Oordeel zelf... Groet, Jacco Link to comment Share on other sites More sharing options...
1ennalloor Posted 25 april 2006 Report Share Posted 25 april 2006 Ik kreeg gelijk zin om nummer drie hiervan weer eens te draaien... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Arden Posted 25 april 2006 Members Report Share Posted 25 april 2006 Vanaf vinyl... Paul Simon - Songs From The Capeman ...niets geen satanische teksten (wel erg grof voor Paul Simon begrippen), maar wel een zeer lekkere plaat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts