Jump to content

Welke muziek staat er nu op (part 5) ???

Ome Henk
 Share

Recommended Posts

Ik ben het wel met 1enaloor eens. De nieuwe Tool valt mij ook een beetje tegen, na Lateralus. Niet dat ie slecht is. Een tegenvallende Tool-cd is nog altijd een heel stuk beter dan de gemiddelde rock/metal-band durft uit te brengen ;) Maar hij is me wat te saai. Maar goed, misschien heb ik 'm gewoon nog niet door. Dat duurde bij Aenima ook wel ff namelijk...

Als ik een nieuw album ECHT HEEL ERG GOED vind kan ik het makkelijk d

[...]

Ik geloof dat 't Henrie was die al meldde dat bepaalde thema's van vorige albums terugkomen.

[...]

Nee, dat was ik. Henrie beaamde het.

Groet,

Jacco

Ik laat hem nu ook nog even rijpen. Ik moet hem gewoon nog honderd keer horen..

Ik vind ook wel dat je een album na een keer draaien niet gelijk hoeft te waarderen, maar veel draaien om 'm mooi te gaan vinden is kolder natuurlijk.

Dat is geen rijpen, dat is hersenspoelen.

Ik laat hem nu ook nog even rijpen. Ik moet hem gewoon nog honderd keer horen..

Ik vind ook wel dat je een album na een keer draaien niet gelijk hoeft te waarderen, maar veel draaien om 'm mooi te gaan vinden is kolder natuurlijk.

Dat is geen rijpen, dat is hersenspoelen.

:lol::lol:

Het is gewoon geen makkelijke muziek, met Tool vind ik dat er altijd dingen zijn die je pas later gaat waarderen, als je de oppervlakte goed kent en wat meer de diepte in kunt gaan.

( :wacko: )

Vond hem vanaf dag 1 al goed...

B000EULJLU.01._AA240_SCLZZZZZZZ_V53137120_.jpg

...en hij wordt alleen maar beter. Ik hoop dat'ie ook snel op vinyl verschijnt.

Plexus beweerde hem al te hebben, maar dat bleek gewoon een nieuw hoesontwerp van Lateralus. Jammer, erg jammer...

Ja, ik vind hem ook steeds beter worden. Strakke productie trouwens, beter dan Lateralus.

Groet,

Jacco

B) Sinds gisteravond heb ik ook een kopietje (ik wil hem op vinyl! -ik wilde de Plexus er al over bellen, daar wacht ik dus nog effe mee :angry: ), ik vond hem bij de eerste luisterbeurt niet helemaal kunnen voldoen aan de onmenselijk overspannen verwachtingen, nu vind ik hem toch wel h

Gewoon ff beuken ,de baas is weg dus nu kan het :lol::lol:

B000000H3Z.01._SCLZZZZZZZ_.jpg

Sepultura,Beneath the remains(echte TRASH-METAL)heerlijk.

Gr Piet.

het word weer eens tijd dat ik die ga op zetten en mijn vriendin het huis uitjaag (tijdelijk) :o

Begonnen met dit album...een tipje naar Alco...

B0000021VS.01._SCLZZZZZZZ_.jpg

Night of Reckoning......van de " Dead Reckoners "

"....Dead Reckoning is not just a small, acclaimed, Nashville record company; it's also a touring concert package. When the label's whole roster shows up at a nightclub near you, these singer-songwriters don't take each play a set alone; instead they all jump on stage at once and plug in. A typical Dead Reckoners live show has been documented on Night of Reckoning. Although it was recorded in a Nashville studio for audio-fidelity reasons, it was taped live without overdubs and is true to the spirit of the club shows. "I Desire Fire," is a hard-driving, bawdy blues rocker, followed by "Crying for Nothing," a hard-core honky-tonk ballad. There's the noisily aggressive country rock of "Workin' on It" and the half-spoken, half-sung Quentin Tarantino-gone-country narrative of "Waiting for the Assassin..."

En daarna dit album,en dan de 2de disc die de beste is van de 2 en die voor mij de aankoop meer dan waard was....de 1ste nam ik er dan maar bij ;)

B000001E3L.01._SCMZZZZZZZ_.jpg

Van Morrison...A Night in San Francisco....

~ Hans ~