Henrie Posted 20 mei 2006 Report Share Posted 20 mei 2006 Had net deze opstaan: Tefilla - Grievous Anguish Echte 'White' Metal! Nu staat deze op: Opeth - My Arms, Your Hearse ...iets minder 'white'... Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 20 mei 2006 Report Share Posted 20 mei 2006 Nirvana - In Utero Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 20 mei 2006 Report Share Posted 20 mei 2006 Had net deze opstaan: Tefilla - Grievous Anguish Echte 'White' Metal! Nu staat deze op: Opeth - My Arms, Your Hearse ...iets minder 'white'... Probeer mij eens wat bij te leren Henrie.....je hebt white metal/dark metal en trash metal? ~ Hans ~ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 20 mei 2006 Report Share Posted 20 mei 2006 1 van m'n favoriete live bands! The Paladins - (live) - "Daddy Yar" (klik op titel voor video fragment, uit 1991) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 20 mei 2006 Report Share Posted 20 mei 2006 Had net deze opstaan: Tefilla - Grievous Anguish Echte 'White' Metal! Nu staat deze op: Opeth - My Arms, Your Hearse ...iets minder 'white'... Probeer mij eens wat bij te leren Henrie.....je hebt white metal/dark metal en trash metal? ~ Hans ~ Er zijn zoveel soorten metal. Ik weet zelf ook allemaal niet wat dat precies inhoudt. Maar ik noemde de term white metal omdat Tefilla een christelijke band was (ze bestaan niet meer; komen uit Nederland trouwens) die metal maakt. Voor christelijke metalbands bestaat de verzamelterm white metal. Slaat eigenlijk nergens op natuurlijk, want het zegt verder niks over het soort metal. Tefilla moet je qua muziek vergelijken met Pantera of Meshuggah (of iets daar tussenin). Maar dat zul jij waarschijnlijk niet kennen(?)... Nou ja, het is 'teringherrie' zeg maar. Dat dekt de lading wel redelijk Ik kan anders wel wat online zetten. Dan moet ik die cd ff rippen... Van Pantera en Meshuggah heb ik al wel wat staan... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manus Posted 20 mei 2006 Report Share Posted 20 mei 2006 The Wild Places van Duncan Browne, een heerlijk ouwetje Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manus Posted 20 mei 2006 Report Share Posted 20 mei 2006 En daarna Modern Music van Be Bop Deluxe Link to comment Share on other sites More sharing options...
dhfreakie Posted 20 mei 2006 Report Share Posted 20 mei 2006 PF dagje vandaag. eerst WYWH daarna DSOTM en nu nog ff Meddle Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 21 mei 2006 Report Share Posted 21 mei 2006 Er zijn zoveel soorten metal. Ik weet zelf ook allemaal niet wat dat precies inhoudt. Maar ik noemde de term white metal omdat Tefilla een christelijke band was (ze bestaan niet meer; komen uit Nederland trouwens) die metal maakt. Voor christelijke metalbands bestaat de verzamelterm white metal. Slaat eigenlijk nergens op natuurlijk, want het zegt verder niks over het soort metal. Tefilla moet je qua muziek vergelijken met Pantera of Meshuggah (of iets daar tussenin). Maar dat zul jij waarschijnlijk niet kennen(?)... Nou ja, het is 'teringherrie' zeg maar. Dat dekt de lading wel redelijk Ik kan anders wel wat online zetten. Dan moet ik die cd ff rippen... Van Pantera en Meshuggah heb ik al wel wat staan... Das dan weer wat duidelijker ja......maar dan weet ik nog niet wat dark metal en trash metal is....wat is daar het verschil tussen,zoals je zelf al aangeeft,dat white metal al 'n bak teringherrie is ~ Hans ~ Link to comment Share on other sites More sharing options...
piet van soest Posted 21 mei 2006 Report Share Posted 21 mei 2006 Er zijn zoveel soorten metal. Ik weet zelf ook allemaal niet wat dat precies inhoudt. Maar ik noemde de term white metal omdat Tefilla een christelijke band was (ze bestaan niet meer; komen uit Nederland trouwens) die metal maakt. Voor christelijke metalbands bestaat de verzamelterm white metal. Slaat eigenlijk nergens op natuurlijk, want het zegt verder niks over het soort metal. Tefilla moet je qua muziek vergelijken met Pantera of Meshuggah (of iets daar tussenin). Maar dat zul jij waarschijnlijk niet kennen(?)... Nou ja, het is 'teringherrie' zeg maar. Dat dekt de lading wel redelijk Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 21 mei 2006 Report Share Posted 21 mei 2006 Morge Piet....kon je niet uitslapen vandaag ....dank je voor het huiswerk...zal er vandaag eens voor gaan zitten......ik wilde altijd nu eens het verschil weten tussen deze vorm van muziek.. ~ Hans ~ Link to comment Share on other sites More sharing options...
piet van soest Posted 21 mei 2006 Report Share Posted 21 mei 2006 Morge Piet....kon je niet uitslapen vandaag ....dank je voor het huiswerk...zal er vandaag eens voor gaan zitten......ik wilde altijd nu eens het verschil weten tussen deze vorm van muziek.. ~ Hans ~ Hoi Hans, heb je zelf dit soort muziek in jouw collectie dan .Dan weet je dit toch allemaal al.zoniet dan ben je bij deze uitgenodigd om een keertje te komen headbangen Gr Piet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 21 mei 2006 Report Share Posted 21 mei 2006 Morge Piet....kon je niet uitslapen vandaag ....dank je voor het huiswerk...zal er vandaag eens voor gaan zitten......ik wilde altijd nu eens het verschil weten tussen deze vorm van muziek.. ~ Hans ~ Hoi Hans, heb je zelf dit soort muziek in jouw collectie dan .Dan weet je dit toch allemaal al.zoniet dan ben je bij deze uitgenodigd om een keertje te komen headbangen Gr Piet. Nee Piet....deze vorm heb ik niet in mijn collectie...The Black crowes live met Jimmy Page is wel zo het ruigste wat ik heb..... Headbangen?.....mmmm...lijkt me wel wat ~ Hans ~ Link to comment Share on other sites More sharing options...
piet van soest Posted 21 mei 2006 Report Share Posted 21 mei 2006 Morge Piet....kon je niet uitslapen vandaag ....dank je voor het huiswerk...zal er vandaag eens voor gaan zitten......ik wilde altijd nu eens het verschil weten tussen deze vorm van muziek.. ~ Hans ~ Hoi Hans, heb je zelf dit soort muziek in jouw collectie dan .Dan weet je dit toch allemaal al.zoniet dan ben je bij deze uitgenodigd om een keertje te komen headbangen Gr Piet. Nee Piet....deze vorm heb ik niet in mijn collectie...The Black crowes met Jimmy Page is wel zo het ruigste wat ik heb..... Headbangen?.....mmmm...lijkt me wel wat ~ Hans ~ Laat maar horen. Gr Piet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
R Posted 21 mei 2006 Report Share Posted 21 mei 2006 Vanmorgen begonnen met deze: Miles Davis - Seven Steps To Heaven (LP) daarna deze: Lou Reed - Transformer (LP) nu speelt deze: Tori Amos - Boys For Pele (LP) Hierna is deze aan de beurt: Tool - 10000 Days (CD) Groet, R Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 21 mei 2006 Report Share Posted 21 mei 2006 ik wilde altijd nu eens het verschil weten tussen deze vorm van muziek.. Mocht je 'tegen' dit boekje aanlopen Hans Paul Elliott & John Hotten - The best of metal Paul Elliott & John Hotten - The best of metal Thanx voor de tip Henk! ~ Hans ~ Link to comment Share on other sites More sharing options...
gruiter Posted 21 mei 2006 Report Share Posted 21 mei 2006 Op dit moment in de CD lade terwijl het huis een grondige schoonmaakbeurt krijgt: Ozark Henry - This Last Warm Solitude Link to comment Share on other sites More sharing options...
gruiter Posted 21 mei 2006 Report Share Posted 21 mei 2006 [quote name='R Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank K. Posted 21 mei 2006 Report Share Posted 21 mei 2006 Roger Waters - The Wall live in Berlin Deze draait momenteel bij mij. Een zeer mooi concert. Frank. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manus Posted 21 mei 2006 Report Share Posted 21 mei 2006 Jeff Beck is flink bezig in zijn Guitar Shop Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manus Posted 21 mei 2006 Report Share Posted 21 mei 2006 Ook Steve gaat flink tekeer Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Arden Posted 21 mei 2006 Members Report Share Posted 21 mei 2006 Rammstein - Sehnsucht Het kan nog net, zodadelijk staat er weer visite voor de deur... Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 21 mei 2006 Report Share Posted 21 mei 2006 Rammstein - Sehnsucht Het kan nog net, zodadelijk staat er weer visite voor de deur... Heerlijke klusmuziek!!! 'Wende dein Antlitz ab von mir Dein Gesicht ist mir egal' Bij mij heden: Smashing Pumpkins - Gish Link to comment Share on other sites More sharing options...
R Posted 21 mei 2006 Report Share Posted 21 mei 2006 Deze op vinyl, mooie opname! Supertramp - Brother Where You Bound Groet, R Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Arden Posted 21 mei 2006 Members Report Share Posted 21 mei 2006 Een audiofiel elpeetje opgezet... Janis Ian - Breaking Silence ...maar dan wel een muzikale. Gewoon goede muziek, van een fantastische zangeres. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts