Jump to content

Welke muziek staat er nu op (part 5) ???

Ome Henk
 Share

Recommended Posts

Had net deze opstaan:

4375_large.gif

Tefilla - Grievous Anguish

Echte 'White' Metal! ;):D

Nu staat deze op:

f50355dw5rm.jpg

Opeth - My Arms, Your Hearse

...iets minder 'white'... ;)

Probeer mij eens wat bij te leren Henrie.....je hebt white metal/dark metal en trash metal?

~ Hans ~

Er zijn zoveel soorten metal. Ik weet zelf ook allemaal niet wat dat precies inhoudt. Maar ik noemde de term white metal omdat Tefilla een christelijke band was (ze bestaan niet meer; komen uit Nederland trouwens) die metal maakt. Voor christelijke metalbands bestaat de verzamelterm white metal. Slaat eigenlijk nergens op natuurlijk, want het zegt verder niks over het soort metal. Tefilla moet je qua muziek vergelijken met Pantera of Meshuggah (of iets daar tussenin). Maar dat zul jij waarschijnlijk niet kennen(?)... Nou ja, het is 'teringherrie' zeg maar. Dat dekt de lading wel redelijk ;):D Ik kan anders wel wat online zetten. Dan moet ik die cd ff rippen... Van Pantera en Meshuggah heb ik al wel wat staan...

Er zijn zoveel soorten metal. Ik weet zelf ook allemaal niet wat dat precies inhoudt. Maar ik noemde de term white metal omdat Tefilla een christelijke band was (ze bestaan niet meer; komen uit Nederland trouwens) die metal maakt. Voor christelijke metalbands bestaat de verzamelterm white metal. Slaat eigenlijk nergens op natuurlijk, want het zegt verder niks over het soort metal. Tefilla moet je qua muziek vergelijken met Pantera of Meshuggah (of iets daar tussenin). Maar dat zul jij waarschijnlijk niet kennen(?)... Nou ja, het is 'teringherrie' zeg maar. Dat dekt de lading wel redelijk ;):D  Ik kan anders wel wat online zetten. Dan moet ik die cd ff rippen... Van Pantera en Meshuggah heb ik al wel wat staan...

Das dan weer wat duidelijker ja......maar dan weet ik nog niet wat dark metal en trash metal is....wat is daar het verschil tussen,zoals je zelf al aangeeft,dat white metal al 'n bak teringherrie is :D;)

~ Hans ~

Er zijn zoveel soorten metal. Ik weet zelf ook allemaal niet wat dat precies inhoudt. Maar ik noemde de term white metal omdat Tefilla een christelijke band was (ze bestaan niet meer; komen uit Nederland trouwens) die metal maakt. Voor christelijke metalbands bestaat de verzamelterm white metal. Slaat eigenlijk nergens op natuurlijk, want het zegt verder niks over het soort metal. Tefilla moet je qua muziek vergelijken met Pantera of Meshuggah (of iets daar tussenin). Maar dat zul jij waarschijnlijk niet kennen(?)... Nou ja, het is 'teringherrie' zeg maar. Dat dekt de lading wel redelijk ;):D

Morge Piet....kon je niet uitslapen vandaag :D ....dank je voor het huiswerk...zal er vandaag eens voor gaan zitten......ik wilde altijd nu eens het verschil weten tussen deze vorm van muziek..

~ Hans ~

Hoi Hans,

heb je zelf dit soort muziek in jouw collectie dan :confused: .Dan weet je dit toch allemaal al.zoniet dan ben je bij deze uitgenodigd om een keertje te komen headbangen :D

Gr Piet.

Morge Piet....kon je niet uitslapen vandaag :D ....dank je voor het huiswerk...zal er vandaag eens voor gaan zitten......ik wilde altijd nu eens het verschil weten tussen deze vorm van muziek..

~ Hans ~

Hoi Hans,

heb je zelf dit soort muziek in jouw collectie dan :confused: .Dan weet je dit toch allemaal al.zoniet dan ben je bij deze uitgenodigd om een keertje te komen headbangen :D

Gr Piet.

Nee Piet....deze vorm heb ik niet in mijn collectie...The Black crowes live met Jimmy Page is wel zo het ruigste wat ik heb..... ;)

Headbangen?.....mmmm...lijkt me wel wat ;)

~ Hans ~

~ Hans ~

Hoi Hans,

Gr Piet.

Nee Piet....deze vorm heb ik niet in mijn collectie...The Black crowes met Jimmy Page is wel zo het ruigste wat ik heb..... ;)

Headbangen?.....mmmm...lijkt me wel wat ;)

~ Hans ~

Laat maar horen.

Gr Piet.

Vanmorgen begonnen met deze:

d12655a8260.jpg

Miles Davis - Seven Steps To Heaven (LP)

daarna deze:

d07185ey3ih.jpg

Lou Reed - Transformer (LP)

nu speelt deze:

d6673394gro.jpg

Tori Amos - Boys For Pele (LP)

Hierna is deze aan de beurt:

h29731z4z1m.jpg

Tool - 10000 Days (CD)

Groet,

R

• Members

Een audiofiel elpeetje opgezet...

B0000CFXZ7.03.LZZZZZZZ.jpg

Janis Ian - Breaking Silence

...maar dan wel een muzikale. Gewoon goede muziek, van een fantastische zangeres.