Jump to content

Welke muziek staat er nu op (part 5) ???

Ome Henk
 Share

Recommended Posts

Bart

Hoe klinkt het laag van de CD? Ik heb de LP versie en die is helaas zwaar vervormd

De opname is qua midden en hoog uitstekend, maar 't laag is inderdaad wat vreemd.

Af en toe krijg ik 't idee dat er zo'n loudness effect in zit. Zo'n vette, extra aangezet laag. Wel jammer inderdaad.

Blijkbaar is Jack Johnson weer populair ofzo, want tot voor kort waren enkele van zijn CD's bij de meeste bekende winkels als nice-price CD te koop, voor minder dan 10,- euri, en nu zijn ze opeens allen weer flink aan de prijs :unsure:

Muziek passend bij het weer.....

luzazul_in_2006.103567.jpg

"Het beste antwoord op de niet aflatende regenbuien in ons natte kikkerlandje komt van het trio Luzazul. Op hun sprankelende, gelijknamige debuutalbum vloeien flamenco, Braziliaanse muziek en lounge op zonnige wijze samen. Luzazul; daar wordt een mens pas vrolijk van! "

Inderdaad heel lekkere zomerplaat

Muziek passend bij het weer.....

luzazul_in_2006.103567.jpg

"Het beste antwoord op de niet aflatende regenbuien in ons natte kikkerlandje komt van het trio Luzazul. Op hun sprankelende, gelijknamige debuutalbum vloeien flamenco, Braziliaanse muziek en lounge op zonnige wijze samen. Luzazul; daar wordt een mens pas vrolijk van! "

Inderdaad heel lekkere zomerplaat

Wat stukjes bij op www.plato.nl beluisterd. Leuke muziek en ik heb de CD besteld.

Dank je voor de tip.

PS. Misschien vind je het nieuwe album van Gothan Project ook wel leuk (Lunatico). Argentijnse tango in een hip jasje.

Ik heb alles van the Gotan project al ;) heerlijke muziek..

Iets wat je ook eens zou moeten beluisteren is de onderstaande Cd van Sweet Coffee (een Belgische 'lounge'groep). Geweldig voor dit weer!!!

perfectstorm.gif

Nu staat bij mij deze CD op:

Buscemi - our girl in Havanna

buscemi.jpg

heerlijk voor de zondagochtend in de tuin...