Jump to content

Welke muziek staat er nu op (part 5) ???

Ome Henk
 Share

Recommended Posts

Die heb ik ook (op cd uiteraard). Mooi album en ook mooi opgenomen inderdaad... Ken je die 'dubbelaar' van Opeth trouwens, of niet? Ik weet niet of het je smaak is, maar misschien moet je het eens proberen, als je het nog niet kent...

Opeth wel natuurlijk, alleen de door jou genoemde ''dubbelaar'' nog niet. Maar dat komt nog wel. Ik vind het inderdaad niet verkeerd. Vanwege mijn beroep heb ik weer een enorme berg Freebees, dus ik zal vanmiddag de plaatselijke Free Record Shop (brrrr) weer eens gaan bezoeken...

Heb jij Mudvayne nu al eens geprobeerd ? Vooral de ritme-sektie is van een heel hoog niveau (ok, soms een beetje ''pokkenherrie'', maar erg goed)...

Weinig kans dat je bij de FRS Opeth zult vinden, vrees ik. Ik kan er zelden iets vinden in ieder geval...

Mudvayne ken ik van naam, verder niet. Ik zal eens kijken of ik wat kan downloaden... Aanraders?

• Members
Weinig kans dat je bij de FRS Opeth zult vinden, vrees ik. Ik kan er zelden iets vinden in ieder geval...

Mudvayne ken ik van naam, verder niet. Ik zal eens kijken of ik wat kan downloaden... Aanraders?

Nou, je had gelijk... heb net zo veel interessante cd's kunnen vinden als dat er aan klantvriendelijkheid en relevante kennis tentoon werd gepreid, nl zero...

Wel geslaagd voor de kids. K-3 dvds, Disney en dat soort zooi, ja d

Nou, je had gelijk... heb net zo veel interessante cd's kunnen vinden als dat er aan klantvriendelijkheid en relevante kennis tentoon werd gepreid, nl zero...

Jimi-Hendrix-Band-Of-Gypsys-117860.jpg

Jimi Hendrix - Band Of Gypsys (vinyl)

Goed idee..en dus deze er maar eens ingeplugd..

B000F6YPQO.01._AA240_SCLZZZZZZZ_V50371925_.jpg

Hendrix live at Woodstock

[157gr]

Er is veel te zeggen over deze recording....vele pogingen later is er deze uit gekomen die veel van het orginele optreden heeft hersteld.

Nu moet ik zeggen dat ze toen natuurlijk veel geklungeld hebben met,wat we nu weten,een uniek gebeuren......maar waar het mij om gaat is de emotie die ik hoor en die ik van hem in studio recordings missen moet....maar das mijn smaak natuurlijk....destijds de film tig keer bekeken natuurlijk,en nu nog als ik 'm zie ben ik weer terug in de tijd....affijn... ;)

~ Hans ~

• Members
Ja Henk..en das al zeker de tweede keer dat ie dat flikt....
Shit, je hebt gelijk. Had ik nog niet eens gezien...
GotYouOnMyMind155.jpg

...dus nogmaals, wie, met ???

Tip : spit dit draadje eens door tot een klein half jaartje geleden (om en nabij), kom je een hele discussie tegen over het hoe en waarom bij deze postings.

Nu staat deel 2 van mijn ''dure'' dubbelaar op...

B000BPCCZ0.03._SS400_SCLZZZZZZZ_V1131631624_.jpg

System Of A Down - Hypnotize

... misschien iets minder goed als deel 1, maar zeker niet slecht.

• Members

B00064X8T0.03._SS400_SCLZZZZZZZ_V1106923249_.jpg

A Perfect Circel - Emotive

Hoe fout het ook kan zijn om sommige nummers te coveren, de uitvoering van Imagine op deze cd is toch echt top. Als compleet album misschien niet het beste werk van de heren, maar ik ken toch veel slechtere albums...

GotYouOnMyMind155.jpg

Sorry, Got you on my mind van William Galison met Madeleine Peyroux....

Die andere was trouwens Bop till you drop van Ry Cooder.

:huh:

GotYouOnMyMind155.jpg

Sorry, Got you on my mind van William Galison met Madeleine Peyroux....

Die andere was trouwens Bop till you drop van Ry Cooder.

:huh:

Dat wisten we wel..maar Henk is schijnbaar op vakantie,naar het land van de rijzende zon,beetje fusion inslaan....dus moet er iemand op de tent letten... :lol:;)

~ Hans ~