Jump to content

Welke muziek staat er nu op (part 5) ???

Ome Henk
 Share

Recommended Posts

Guest tubejack

Anna Maria Jopek hun CD Niebo

Onbeschrijvelijk mooi hoe deze Poolse band speelt!

Verstaan doe ik het niet ...... maar dat hoeft ook niet...zo mooi vooral nummer 4

Absolute aanrader!

Groet,

Jack

jopekniebocddvdump.jpg

• Members

Eerste draaibeurt, kan er dus nog weinig over zeggen, na 2 nummers in ieder geval zeer duidelijk Maiden...

B000GRU6XI.01._SS500_SCLZZZZZZZ_V62579775_.jpg

Iron Maiden - A Matter Of Live And Death (cd)

...alleen, dat artwork, niet echt om over naar huis te schrijven. Nee, dan de single ''The Reincarnation Of Benjamin Breeg'', die past toch meer in het rijtje Maiden-hoezen, hoe fout dan misschien ook, dit hoort er gewoon bij...

B000GYHZDA.01._SS400_SCLZZZZZZZ_V61472339_.jpg

Iron Maiden - The Reincarnation Of Benjamin Breeg

Ha, Gerald!

Staat daar ook het nummer "Sexy Boy" op? Vanwege dit nummer en MTV een decennium geleden heb ik verder nooit naar Air geluisterd, de clip alleen al vond ik zwaar irritant! Is de rest vergelijkbare muziek?

Greetz,

Eric

h43107cnuca.jpg

Agalloch - Ashes Against The Grain

Kent iemand deze band? Ik kende het niet, maar las er laatst iets over op de website van The Gathering. Het schijnt dat sommige journalisten dit album 'a heavy version of Pink Floyd's Dark Side Of The Moon' noemen. Nou hoor ik dat er (nog?) niet zo in, maar het is wel lekkere muziek. Doet een beetje aan Opeth denken, maar dan rustiger...

Kent iemand deze band?

Ik niet, maar ik ben benieuwd... als het mag :D

edit: ik ga er woensdag maar eens voor zitten :rolleyes::D

Ga je gang... :)

Ps. Verwacht niet te veel 'Pink Floyd-zweverigheid'. Verwacht het eigenlijk maar helemaal niet. Gewoon veel gitaren, een grunt hier en daar, niet al te snelle ritmes en (daardoor) vrij lange nummers, zonder al te veel afwisseling, maar wel veel sfeer... ;)

h43107cnuca.jpg

Kent iemand deze band? Ik kende het niet, maar las er laatst iets over op de website van The Gathering. Het schijnt dat sommige journalisten dit album 'a heavy version of Pink Floyd's Dark Side Of The Moon' noemen. Nou hoor ik dat er (nog?) niet zo in, maar het is wel lekkere muziek. Doet een beetje aan Opeth denken, maar dan rustiger...

Ik hoor er ook niet gelijk de Floyd in..moet wellicht nog eens meer gaan luisteren..

~ Hans ~

h43107cnuca.jpg

Ik hoor er ook niet gelijk de Floyd in..moet wellicht nog eens meer gaan luisteren..

~ Hans ~

Ik heb 'm gisteren een paar keer geluisterd, en hij doet me meer aan Type O Negative (bij vlagen) en Paradise Lost (oudere albums; Icon, Draconian Times) denken dan aan Pink Floyd. Maar goed, dat maakt ook niet uit. Ik vind het wel een lekker album. Vooral de drums vind ik lekker klinken... :)

• Members

Zojuist de kaartjes voor het concert op 8 oktober in het Paard geregeld, gelijk maar even een LP'tje van de heren opgezet...

B00022LSBG.01._SS500_SCLZZZZZZZ_V1116112534_.jpg

Peter Pan Speedrock - Loud, Mean, Fast & Dirty

...toch blijft dit een band die live een stuk beter uit de verf komt, of zou dat toch aan de alcohol liggen :lol: .

Zien we in ieder geval hem weer eens in aktie...

138-28.jpg

...en zal ook Dikke Dennis weer van de partij zijn, met zijn ''Schoppenaas'' (The Ace Of Spades van Motorhead).

dikkedennis.jpg