Jump to content

Welke muziek staat er nu op (part 5) ???

Ome Henk
 Share

Recommended Posts

Tja, voor de herkenbaarheid was dat hoesje waarschijnlijk beter geweest. Het plaatje wat ik postte is van de limited edition. Een boekwerkje met een harde gestoffeerde kaft. Zeer fraaie uitgave.

Nu deze en straks pitten.

9460001020.jpg

Sigur Ros met Agaetis Byrjun. Past wel lekker bij Radiohead uit die periode.

Sorry, ik dacht dat deze algemeen bekend was :unsure: . Radiohead met het album Amnesiac.

Groeten...

Dank je wel....en het schijnt dat Ome Henk het al vaak heeft aangekaart..er schijnen ook soms bezoekers te zijn die minder gezichts vermogen hebben en gebruik maken van een " tast " scherm via een speciaal toetsenbord...en voor hen zou het makkelijk zijn als er ook een titel e.d bij vermeld wordt...althans..dat begreep ik eruit ;)

~ Hans ~

Nou, ik heb Amnesiac ook, maar die ziet er toch heel anders uit bij mij. Met meer zwart en de naam erop enzo. En een kwart slag gedraaid ook...

Zoiets als dit zeg maar:

e78695eusx4.jpg

Jij hebt het normale cd-doosje met als hoesfoto de voorkant van het boekje zoals Kwabbernoot dat heeft.

Zijn exemplaar is de "speciale uitgave" in de vorm van een bibliotheekboek. Daarin zit de cd en een meermaals afgestempelde uitleenkaart voor het beroemde (maar inhoudelijk helaas zo langzamerhand vergeten) boek Fahrenheit 451 van Ray Bradbury.

Sorry, ik dacht dat deze algemeen bekend was :unsure: . Radiohead met het album Amnesiac.

Groeten...

Dank je wel....en het schijnt dat Ome Henk het al vaak heeft aangekaart..er schijnen ook soms bezoekers te zijn die minder gezichts vermogen hebben en gebruik maken van een " tast " scherm via een speciaal toetsenbord...en voor hen zou het makkelijk zijn als er ook een titel e.d bij vermeld wordt...althans..dat begreep ik eruit ;)

~ Hans ~

Oh, kijk dat wist ik niet. Dat is inderdaad een goede reden om in het vervolg altijd maar de groep en titel erbij te vermelden.

Groeten...

• Members

Officieel vind ik het natuurlijk helemaal niets, en hij is echt van mijn oudste dochter (lul ik me daar effe mooi uit)...

B000ICM2FQ.01._SS500_SCLZZZZZZZ_V39706141_.jpg

Pussycat Dolls - PCD

En ehhh,... eigenlijk staan er best lekkere nummer op :ph34r:

En ehhh,... eigenlijk staan er best lekkere nummer op :ph34r:

Eeuhh, ik zie er zes op het hoesje staan! :lol:

Even serieus, waarom niet? Ik heb een CD van Destiny's Child (off the wall oid) die nog steeds heel erg lekker is op zijn tijd...

Een Steinway om even helemaal stil te worden:

CHAR-807402SA.jpg

Het eerste pianoconcert van Chopin uitgevoerd door Olga Kern.

Piano Concerto No.1 in E minor, Op.11 mi mineur / e-moll

I. Allegro maestoso

II. Romanze: Larghetto

III. Rondo: Vivace

Fantaisie in F minor, Op.49 fa mineur / f-moll

Bolero, Op.19

Fantaisie-Impromptu, Op.66

Polonaise in A-flat major, Op.53 La b

Deze doet echt een serieuze gooi naar beste album van het jaar. Ik zou eerlijk gezegd ook weinig concurrenten weten, wat is dit ongelooflijk goed.

Prachtig ouderwets live album met lang uitgesponnen versies van al zeer prachtige studio deuntjes. Goddelijk!

My Morning Jacket met Okonokos

294.jpg

Groeten...

Deze doet echt een serieuze gooi naar beste album van het jaar. Ik zou eerlijk gezegd ook weinig concurrenten weten, wat is dit ongelooflijk goed.

Ik ken My Morning Jacket niet, maar ik weet zeker dat dit...

h23192cova5.jpg

...een concurrent is, voor wat betreft 'album of the year'... ;):D

(The Gathering - Home)

Edit:

Nou vooruit, deze komt wat mij betreft ook in de buurt:

h43107cnuca.jpg

Agalloch - Ashes Against The Grain

Een EP van deze dame met een heel aangename stem...een mengeling van Iceland en Italie...

Ik vondt geen plaatje daar het een uitgave is van itunes....

B0002JEP6O.01._SS500_SCLZZZZZZZ_V1108495078_.jpg

Emiliana Torrini....met het album Live sessions van itunes

En met het plaatje wat ik gevoegd heb kun je je een voorstelling maken...

~ Hans ~

Een EP van deze dame met een heel aangename stem...een mengeling van Iceland en Italie...

~ Hans ~

Dat is de LP die ik maandenlang op 33 rpm had gedraaid en we vonden het zo bijzonder en mooi, dat we ook de CD voor onderweg/studeerkamer wilden hebben. Toen we de CD ontvingen klonk het opeens heel anders, de magie was verdwenen: de LP moest dus op 45 rpm worden gedraaid (was nergens aangegeven).

Het was dus even wennen, maar ook op 45 rpm is het een een juweeltje.

~ Hans ~

Dat is de LP die ik maandenlang op 33 rpm had gedraaid en we vonden het zo bijzonder en mooi, dat we ook de CD voor onderweg/studeerkamer wilden hebben. Toen we de CD ontvingen klonk het opeens heel anders, de magie was verdwenen: de LP moest dus op 45 rpm worden gedraaid (was nergens aangegeven).

Het was dus even wennen, maar ook op 45 rpm is het een een juweeltje.

Haha... Hard lachen... ;):D:P