Jump to content

Welke muziek staat er nu op (part 5) ???

Ome Henk
 Share

Recommended Posts

Wat betreft de opname kwaliteit. Die zal mij behoorlijk aan mijn K*nt roesten als de muziek goed is. Dus mededelingen over de opname kwaliteit zul je van mij niet al te vaak tegenkomen. Sorry.

Het is natuurlijk een persoonlijke smaak...maar ga je hier niet erg kort door de bocht? ;)

Ik persoonlijk erger me zeer als de kwaliteit belabbert blijkt...dat neemt voor mij dus wel het plezier van de muziek weg....en ik zal het dan ook nog maar zeer zelden draaien...en als het kan,als ik de cd heb,enkel nog maar via de pc....

~ Hans ~

Wat betreft de opname kwaliteit. Die zal mij behoorlijk aan mijn K*nt roesten als de muziek goed is. Dus mededelingen over de opname kwaliteit zul je van mij niet al te vaak tegenkomen. Sorry.

Het is natuurlijk een persoonlijke smaak...maar ga je hier niet erg kort door de bocht? ;)

Ik persoonlijk erger me zeer als de kwaliteit belabbert blijkt...dat neemt voor mij dus wel het plezier van de muziek weg....en ik zal het dan ook nog maar zeer zelden draaien...en als het kan,als ik de cd heb,enkel nog maar via de pc....

~ Hans ~

De opname moet wel h

• Members

Deze...

LSUN5179-2.jpg

Johnny Cash - The Original Sun Singles '55 - '58 (vinyl)

... wat moet je hier nog over uitleggen, bij tijd en wijlen ontdek ik meneer Cash weer, gewoonweg

geweldige muziek...

g66185yhhz9.jpg

The Mars Volta - Frances The Mute

Je hebt van te voren toch wel " licht " getafeld? :unsure: .....zware kost ;)

~ Hans ~

Ik moest nog eten... :) Pizza (zelf gemaakte uiteraard ;) ) stond net in de oven. Ff een half uurtje muziek luisteren en dan eten...

Heb jij 'm ook? Of heb je 'm gedownload?

Heb nu deze opstaan:

c733094e5ln.jpg

Slowdive - Souvlaki

Heerlijk dromerig... :)

g66185yhhz9.jpg

The Mars Volta - Frances The Mute

Heb jij 'm ook?

Yep..ik heb 'm ook...vindt 'm beter dan de rest eigenlijk..

~ Hans ~

De-Loused In The Comatorium heb ik ook. Die vind ik wat toegankelijker. Amputechture moet ik nog eens beluisteren. Ik denk dat ik 'm maar ff ga downloaden... :)

Heb nu deze opstaan:

c733094e5ln.jpg

Slowdive - Souvlaki

Als je dit goed vindt moet je Pale Saints eens proberen. Heeft iets meer weg van de voorgangers van Souvlaki maar is ook prachtig.

Gister toevallig deze nog gedraaid: Pale Saints - In ribbons

B00000B8VY.01._AA240_SCLZZZZZZZ_.jpg

Groeten...

Heb nu deze opstaan:

c733094e5ln.jpg

Slowdive - Souvlaki

Als je dit goed vindt moet je Pale Saints eens proberen. Heeft iets meer weg van de voorgangers van Souvlaki maar is ook prachtig.

Gister toevallig deze nog gedraaid: Pale Saints - In ribbons

B00000B8VY.01._AA240_SCLZZZZZZZ_.jpg

Groeten...

Ik heb net deze gedownload (was de enige die ik zo snel kon vinden):

e85163jjrp0.jpg

Pale Saints - The Comfort Of Madness

Ik zal het eens luisteren... Volgens Allmusic is deze beter... ;):D

• Members

B00000013Q.03._SS400_SCLZZZZZZZ_V1133478042_.jpg

Snowy White - Land Of Freedom (vinyl)

Weliswaar met een iets andere hoes, maar die kon ik zo snel niet vinden. Het album schijnt onder 2 titel te zijn uitgbracht, nl ''Snowy White" en ''Land Of Freedom''...

• Members
http://www.snowywhite.com/?location=/web/Discography

ff naar beneden scrolle en zie land of freedom 17 de plaatje van boven

Nee, die is het ook niet. Het plaatje dat ik nu plaats is de achterkant van de eerder door mij gepostte hoes, die foto is op mijn lp de hele voorkant. Kan hem eigenlijk nergens anders vinden...

B00000013Q.03.BACK._SS400_SCLZZZZZZZ_V1133478042_.jpg

Jazz/Lounge/Electro, maar dan gewoon goed ~ niet van dat geneuzel:

B000GPIPN8.01._AA240_SCLZZZZZZZ_V60417311_.jpg

't Is een verzamelaar van 's man's oeuvre, maar wel met het beste van zijn repetoire (it better should be!). Dus met 1 album ben je meteen klaar :D

2-2-2007: bij nader luisteren toch niet zo goed, was zeker iets te veel onder invloed van de lekkere biertjes en whisky toen mijn muziek&whiskymaat 'm in de cd-spelert wierp...

Dus met 1 album ben ik helemaar klaar :D :D :D

• Members

B0001E709O.01._SS500_SCLZZZZZZZ_V40023412_.jpg

Scissor Sister - Scissor Sister (cd)

Zo fout, dat het werkelijk geniaal is. Revival of The Beegees, maar dan nog veel nichteriger.

Wie durft er verder zijn vingers te branden aan ''Comfortably Numb'' ? Bijna niemand toch ?

En dan het geweldige ''Filthy/Gorgeous'', daar ga je pas hard van autorijden.

De opnamekwaliteit ? Ruk, maar who cares...

Scissor Sister

Revival of The Beegees, maar dan nog veel nichteriger.

Wie durft er verder zijn vingers te branden aan ''Comfortably Numb'' ? Bijna niemand toch ?

Nee, en dat heeft een reden denk ik. Ik vind het werkelijk vreselijk. Niet alleen Comfortably Numb, maar alle nummers die ik van ze ken... Gelukkig weet ik dat je wel smaak hebt... ;):P

Ik heb deze ff opgezet (op mp3, dat wel):

wolfmother_album.jpg

Wolfmother - Wolfmother

• Members
Nee, en dat heeft een reden denk ik. Ik vind het werkelijk vreselijk. Niet alleen Comfortably Numb, maar alle nummers die ik van ze ken... Gelukkig weet ik dat je wel smaak hebt... ;):P

Och, wat is tegenwoordig smaak, ik ga steeds meer dingen leuk vinden, zelfs nichterige disco en tegenwoordige helden als die Justin of Robbie. Maar inderdaad, mijn hart ligt nog steeds bij de zware metalen, daarom nu deze maar weer opgezet (trouwens niet door jouw reactie hoor :rolleyes: )...

000449-3.jpg

Trivium - The Crusade (cd)

... Trivium wordt ook wel de nieuwe (oude)Metallica genoemd, iets waar ik het niet mee eens ben, maar bij vlagen doet het hier wel aan denken. Soms spijkerhard, dan weer zeer melodieus, veel tempowisselingen, een dubbele bass-virtuoos,

Midnattsol - Where Twilight Dwells

Prachtige "folk-metal" uit Noorwegen, met een goede vrouwelijk vocaliste (Carmen Elise Espenaes)

En daarna opgezet

Qntal V -Silver Swan. Mideeleeuws aandoende gothic, een beetje in de richting van Dead Can Dance.

En daarna wordt het Frank Sinatra, The best of, dubbel CD uit 1997