Jump to content

Welke muziek staat er nu op (part 5) ???

Ome Henk
 Share

Recommended Posts

nr 98 &99 al gevonden. ben nl wel benieuwd of ze overal op staan of dat ik een beperkte oplage heb ofzo. (of jij natuurlijk)

Ja, net effe opgezocht. Ze staan er inderdaad op. Physical (?) vind ik niet zo geweldig maar Suck is erg fraai maar kende ik al wel van de live CD/DVD All that could have been. Vreemd genoeg speelt mijn cd speler beide nummers af met horten en stoten. Mijn DVD speler doet het wel correct. Vaag! :(

Nu draait hier maar weer eens het prachtige OKONOKOS van My Morning Jacket.

B000GRUSRM.01.LZZZZZZZ.jpg

Sorry, kon geen grotere foto vinden. :D

Groeten...

nr 98 &99 al gevonden. ben nl wel benieuwd of ze overal op staan of dat ik een beperkte oplage heb ofzo. (of jij natuurlijk)

Ja, net effe opgezocht. Ze staan er inderdaad op. Physical (?) vind ik niet zo geweldig maar Suck is erg fraai maar kende ik al wel van de live CD/DVD All that could have been. Vreemd genoeg speelt mijn cd speler beide nummers af met horten en stoten. Mijn DVD speler doet het wel correct. Vaag! :(

Nu draait hier maar weer eens het prachtige OKONOKOS van My Morning Jacket.

B000GRUSRM.01.LZZZZZZZ.jpg

Sorry, kon geen grotere foto vinden. :D

Groeten...

bedankt. wellicht de arm van je cd speler te weinig bereik. Heb dat met de "pan"gehad van MF.

cd's van langer dan 75 min speelde ie niet af of slecht.

Een van de weinigen die ook nog eens erg goed is opgenomen...

Deze van Bryan Adams is ook super opgenomen:

(vind ik persoonlijk z'n mooiste studio-album)

IntoTheFireBryanAdams19873010f.jpg

(Bryan Adams - 'Into the fire') (ik vond 'm vorig jaar voor amper 5,- euri bij de Mediamarkt)

Ik heb vanmiddag, na lange tijd, weer eens een compilatie CD van al m'n CD-singles beluisterd.

Heerlijk die nummers uit de better/good ol' days of the top-40.

(toen 't nog grotendeels verschoond was van rap,hip-hop,"r&b" <_< )

Het mooie b-kant nummer 'Shifting sand' van deze Deacon Blue CD-single bijvoorbeeld:

Deacon-Blue-Dignity---2nd-Iss-7247.jpg

Gevolgd door deze: B)

deaconblue137250.jpg

rid_of_me.jpg

kleine dame met heel grote gitaar. rauw opgenomen en klinkt niet overal goed. Hier klonk ie lekkah

4929563.jpg

blijft mooi.

ik heb hier wel een heel oude slechte opname van don giovanni. Volgens mij eerste opera opgevoerd na de tweede wereld oorlog. de opname is wel heel charmant ,krakende vloerpanelen enz , veel bijgeluiden en gestommel. als je wilt kan ik een keer in de kast op zoek gaan.

ik heb hier wel een heel oude slechte opname van don giovanni. Volgens mij eerste opera opgevoerd na de tweede wereld oorlog. de opname is wel heel charmant ,krakende vloerpanelen enz , veel bijgeluiden en gestommel. als je wilt kan ik een keer in de kast op zoek gaan.

Ik ben bang dat ik dat een kwartiertje leuk en vertederend vind maar dat ik daarna er wel genoeg van heb. Nee, ik zoek echt een goede versie maar toch bedankt. Ik heb begrepen dat diegene die ik heb (zie hierboven) gedownload

Ik ben bang dat ik dat een kwartiertje leuk en vertederend vind maar dat ik daarna er wel genoeg van heb. Nee, ik zoek echt een goede versie maar toch bedankt. Ik heb begrepen dat diegene die ik heb (zie hierboven) gedownload

Een album dat nogal voor ophef zorgde, begin jaren 80, i.v.m de LP-hoes.

(met daarop een nudy zangeres Annabella Lwin, die toe nog maar 15 jaar was)

Bow Wow Wow - See jungle

annabella_lwin003.jpg

Haar moeder heeft nog geprobeerd 't uitbrengen van de LP tegen te houden, maar...

producer Malcolm McLaren won, en de LP werd een succes :rolleyes:

Een lekkere mix van african burundi drums, lekker donkere rockabilly/Duane Eddy-achtige gitaarklanken, aangevuld met de aparte stem van miss Lwin.....jammie! B) (en voor mij jeugdnostalgie)

Elbow - Leaders of the free world

B0007Y88M6.02._AA240_SCLZZZZZZZ_.jpg

Blijft goed.

Groeten...

@M44: op die plaat van King Crimson staan geen instrumentale nummers. Wel nummers met lange stukken instrumentaal. Ik ben echter niets tegen gekomen wat aan jou (benevelde :lol: ) omschrijving voldoet. Ik zou zeggen download hem, beluister hem en koop hem dan eventueel. Het is wel psychedelisch, dat dan weer wel.

bedankt voor de moeite. ik was die tijd ook veelal in benevelde toestand. ik weet nog dat ik dat nr luisterde en dat die hoes die jij erop hebt gezet mij indringend aankeek. 1+1 =2 zullen we maar zeggen. heb ik weer wat onderzoeks werk te doen.

nu even lekker

28940.jpg

over jeugd sentiment gesproken. intelligente industrial achtige house? met break beats.

vooral leuk door de ouwe reclame samples.

pfff zit op me werk.

vandaar

107609800.jpg

brrrr wat slecht. En dan op een audiotech stereo toren met plastic boxen, bass boost en hip hop mode.

ach laat ze maar even.

Een ceedeetje...

B000MG1YBG.01._SS500_SCLZZZZZZZ_V44501543_.jpg

Mika - Life In Cartoon Motion

... Freddie Mercury is back, wat een stemgeluid voor zo'n jong broekie. Daarbij ook nog een erg lekkere plaat, wat wil je nog meer...

he is dat van dat nummer wat ik zo af en toe op de radio hoor (i could be blue i could be ...blabla )

deed me enorm aan mercury denken idd. het nummer word echter nooit af of aangekondigt als ik het hoor :mad2:

Als groot queen fan ben ik benieuwd nl.

• Members
he is dat van dat nummer wat ik zo af en toe op de radio hoor (i could be blue i could be ...blabla )

deed me enorm aan mercury denken idd. het nummer word echter nooit af of aangekondigt als ik het hoor :mad2:

Als groot queen fan ben ik benieuwd nl.

Klopt. Dat is ''Grace Kelly'' van Mika.

De cd is vrij gevarieerd in muziekstijlen, maar die stem ala Mercury, die is redelijk aanwezig. De muziek lijkt er verder niet zo vaak op hoor, het neigt meer naar het Scissor Sister hoekje. Ik vind het in ieder geval erg aangenaam...

thanx. ik ga zeker luisteren. wat ik hoor klonk het wel als zeer muzikaal en geen 13 in een dozijn.