berend Posted 23 maart 2007 Report Share Posted 23 maart 2007 [206gr] Tja..wie kent 'm niet...blijft een meesterlijk album z'n tijd ver vooruit ~ Hans ~ inderdaad een fraai album hans Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 23 maart 2007 Report Share Posted 23 maart 2007 Is wel toepasselijk vandaag, dacht ik zo... The Doors - Strange Days Link to comment Share on other sites More sharing options...
luxmanL81 Posted 23 maart 2007 Report Share Posted 23 maart 2007 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kwabbernoot Posted 24 maart 2007 Report Share Posted 24 maart 2007 Meestal komt deze op zondag voorbij maar nu eens een dagje naar voren geschoven. Zo af en toe vind ik deze deuntjes toch erg lekker. Frank Sinatra - Romance Groeten... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Emperor Posted 28 maart 2007 Report Share Posted 28 maart 2007 Al diverse malen via streaming beluisterd: Gazpacho - Night. Na het lezen van veel lovende recensies, was ik benieuwd of dit een hype of aanwinst in het 'symfowereldje' was. Dit album heb ik inmidddels besteld, want dit past precies in mijn muzikale straatje. Geen gefreak of krachtpatserij, maar erg mooie, sfeervolle muziek met invloeden van o.a. Talk Talk en Marillion. voor nieuwsgierigen: http://www.gazpachoworld.com/music/streaming/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 29 maart 2007 Report Share Posted 29 maart 2007 vanmorgen weer even gedraaid. hier begon het voor mij allemaal mee. Mijn eerste lp gekocht van mijn eigen zakgeld. Ik zal hooguit 10 jaar geweest zijn. Blijft echter leuk. Mijn ouders vonden het vreselijk. Echter jaren later nadat slayer en napalm death hun intrede deden vonden ze iron maiden wel weer mee vallen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted 29 maart 2007 Report Share Posted 29 maart 2007 Mijn ouders vonden het vreselijk. Echter jaren later nadat slayer en napalm death hun intrede deden vonden ze iron maiden wel weer mee vallen. Hey, da's pas herkenbaar! Nog steeds begrijpen ze niet -en mijn broers daarbij- wat een grunt of scream in de muziek doet, dat ik Battles in the North kan volgen qua riffs en zang en niet te vergeten waarom ik ooit een poster van Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 29 maart 2007 Report Share Posted 29 maart 2007 Mijn ouders vonden het vreselijk. Echter jaren later nadat slayer en napalm death hun intrede deden vonden ze iron maiden wel weer mee vallen. Hey, da's pas herkenbaar! Nog steeds begrijpen ze niet -en mijn broers daarbij- (...) waarom ik ooit een poster van Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 29 maart 2007 Report Share Posted 29 maart 2007 met name de death en black metal is maar moeilijk te begrijpen voor een buitenstaander. Leuk feitje is wel dat keer op keer onderzoek aan toont dat liefhebbers van hardrock intelligenter zijn dan liefhebbers van andere moderne muzieksoorten. Wanneer je (blijkbaar) alle soorten muziek neemt ligt hardrock gelijk aan klassiek en jazz. OOk het muziek project van de myth busters toont aan dat erwtenplanten sneller groeien met metal dan met klassiek danwel de menselijke stem zonder muzikale begeleiding. nu een klassieker Als de dood muziek maakt klinkt het als bovenstaande band. heerlijk log en smerig Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 29 maart 2007 Report Share Posted 29 maart 2007 Al diverse malen via streaming beluisterd: Gazpacho - Night. Na het lezen van veel lovende recensies, was ik benieuwd of dit een hype of aanwinst in het 'symfowereldje' was. Dit album heb ik inmidddels besteld, want dit past precies in mijn muzikale straatje. Geen gefreak of krachtpatserij, maar erg mooie, sfeervolle muziek met invloeden van o.a. Talk Talk en Marillion. voor nieuwsgierigen: http://www.gazpachoworld.com/music/streaming/ Goeie tip! Ik heb 'm net via streaming beluisterd en het is helemaal mijn ding. Dus meteen besteld. Bedankt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gruiter Posted 29 maart 2007 Report Share Posted 29 maart 2007 Al diverse malen via streaming beluisterd: Gazpacho - Night. Na het lezen van veel lovende recensies, was ik benieuwd of dit een hype of aanwinst in het 'symfowereldje' was. Dit album heb ik inmidddels besteld, want dit past precies in mijn muzikale straatje. Geen gefreak of krachtpatserij, maar erg mooie, sfeervolle muziek met invloeden van o.a. Talk Talk en Marillion. voor nieuwsgierigen: http://www.gazpachoworld.com/music/streaming/ Mooi! Link to comment Share on other sites More sharing options...
niels007 Posted 29 maart 2007 Report Share Posted 29 maart 2007 Gazpacho speelde volgens mij ook tijdens het Marillion weekend maar daar zijn we tussen het eten/drinken/drinken niet aan toegekomen. Het klinkt wel ok.. Nog maar eens draaien, misschien is't wel wat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 30 maart 2007 Report Share Posted 30 maart 2007 zo mooi, zo briljant en tegelijk zo slecht een cd met pareltjes en van die nummers dat je denkt "doorspoelen maar" pixies doolittle. this monkey goes to heaven debaser heerlijk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted 30 maart 2007 Report Share Posted 30 maart 2007 Beetje zieke geesten, die lui van Mayhem, Emperor, Burzum en dergelijke... Beetje boel ziek eigenlijk... Geheel mee eens, Henrie! Maar als pubertje hou je je daar minder mee bezig en luister je alleen naar de muziek op je walkmannetje! En muziektechnisch zijn ze gewoon erg goed (geweest). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 30 maart 2007 Report Share Posted 30 maart 2007 Beetje zieke geesten, die lui van Mayhem, Emperor, Burzum en dergelijke... Beetje boel ziek eigenlijk... Geheel mee eens, Henrie! Maar als pubertje hou je je daar minder mee bezig en luister je alleen naar de muziek op je walkmannetje! Nou, ook toen vond ik dit te extreem. Niet alleen muzikaal, maar ook qua gedrag. Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 31 maart 2007 Report Share Posted 31 maart 2007 extreem is lekker. nog nooit iets gehoord dat me te extreem was. sommige einsturzende neub. stukken mischien. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kwabbernoot Posted 31 maart 2007 Report Share Posted 31 maart 2007 Deze elpee maar weer eens uit de kast getrokken. Hij blijft toch erg mooi. David Sylvian - Brilliant Trees Groeten... Link to comment Share on other sites More sharing options...
siep Posted 1 april 2007 Report Share Posted 1 april 2007 Een inmiddels 49jaar oud stukje vinyl, Jack Teagarden at the Roundtable. Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 2 april 2007 Report Share Posted 2 april 2007 Three mile pilot. Ik vergeet vaak hoe mooi het is. bands al pinback en the black heart procession zijn hieruit voort gekomen. In 2007 een nieuwe cd? Ik wacht al een jaar of 8 denk ik. voor nu de cd. "songs from an old town we once knew" Echt de moeite waard. Beetje deus achtig alleen complexer en donkerder. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted 2 april 2007 Report Share Posted 2 april 2007 Op Elpee: Metallica- the black album Heerlijke meeslepende rock van begin jaren '90. Ondanks een fikse verkoudheid toch lekker! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 2 april 2007 Report Share Posted 2 april 2007 extreem is lekker. nog nooit iets gehoord dat me te extreem was. sommige einsturzende neub. stukken mischien. Ik heb laatst Vader (Poolse death metalband) gehoord. Nou, dat is mij echt over het randje hoor. Wat een herrie... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted 2 april 2007 Report Share Posted 2 april 2007 Vader is ook niet mijn ding... Maar Immortal weer wel... 't Is een raar ding, smaak! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Rein! Posted 2 april 2007 Report Share Posted 2 april 2007 Mijn favoriete violist speelt werk van mijn favoriete componist: Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 2 april 2007 Report Share Posted 2 april 2007 mijn favo zangeres. altijd verassend en erg mooi opgenomen Link to comment Share on other sites More sharing options...
1ennalloor Posted 2 april 2007 Report Share Posted 2 april 2007 altijd verassendStaat het vast op Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts