Jump to content

Welke muziek staat er nu op (part 5) ???

Ome Henk
 Share

Recommended Posts

4156YAXHSDL._AA240_.jpg

Volgens de Engelse kwaliteitskrant The Times is Oi Va Voi een van de grote ontdekkingen van 2003. Want anders dan bijvoorbeeld Shantel doet met Bucovina Club, is Laughter Through Tears een mengvorm van traditionele balkanmuziek met eigentijdse beats en Joodse wortels. Het resultaat is een kruising van Lamb met Goran Bregovic en dat luistert lekker weg.

Heeft iemand hun nieuwste album al beluisterd?

618IRMNDxVL._AA240_.jpg

Oi Va Voi - Oi Va Voi

Ik vond de fragmenten op www.plato.nl wel aardig, maar ik durf het (nog) niet aan ......

Wat ik ervan gehoord heb (Kink FM), is het niet mijn ding. Maar dat zegt natuurlijk niks over wat jij ervan vindt...

Op nederland 3 was 'De nacht van de popmuziek'.. Leuk! Liep goed, komt vast nog wel eens terug.. Ik kan vast niet de enige Hear zijn die dat gekeken heeft?

Ik heb het vanaf een uur of 1 gezien. Ik vond het wel leuk, maar het is wel altijd het geijkte werk, met die 2 (Leo Blokhuis en Matthijs van Nieuwkerk) he... Een beetje zoals met de top 2000, die ze elk jaar ook presenteren. Weinig verassends, vooral de bekende liedjes (hits)...

ja was wel eluk maar om 1;30 ben ik wel afgehaakt. kids staan om 6:30 al op duzz

zonde dat dit soort televisie altijd zo laat moet. Maar dancing with the stars was natuurlijk betere tv. Iemand gezien? :lol:

Nog eens naar onze nieuwe EP aan het luisteren.. B)

Eigen referentie, altijd leuk. :)

Waar kun je `t beluisteren?

Footsweep myspace

Daar staat ie online.

Eigen referentie, idd leuk. Ook zeer interessant om niet een kant en klaar product thuis op te zetten, maar eentje dat je vanaf het begin hebt zien 'groeien'. Dan ga je er ook wel iets anders tegenaan kijken.. :rolleyes: Opgenomen in de schietbaan van het voormalig Nederlands Forensisch Instituut. Op een laptop. Die gast die het heeft opgenomen heeft goed werk gedaan! B)

Deze:

dyn006_original_250_250_jpeg_7589_d00384bf10a817f0cc121a654eab0393.jpg

U2, 18 singles.

Lekker knallen. Ik heb ze live horen spelen in de Arena , maar dit komt er echt niet bij in de buurt ;) (ook de bootleg niet die ik van dat concert heb)

Ik heb ook de indruk dat de moppies geremasterd zijn. Erg prettig. Mooie illusie.

Groet,

Jacco

Een klassieker...The Beatles - The White Album, in een russische dubbel-vinyl uitvoering. Alles in het cirillisch op de hoes en labels. Wel een erg goede persing (uit 1991). Persoonlijk vind ik dit album, tesamen met Abbey Road, wel het beste van de fab four.

Gisterenavond ...Pink Floyd - Animals op vinyl, blijft een geweldig album.

Nu....

Carl Orff - Carmina Burana, Koor en orkest Mozarteum Salzburg, olv Kurt Prestel.

Daarna....

Renaissance - Da Capo. Uitstekende verzamelaar (dubbel CD) met alle essentiele songs erop (in de album uitvoeringen).

Heather Nova - Storm

Big Country - Why the long face

The Deftones - Saturday Night Wrist