Jump to content

Welke muziek staat er nu op (part 5) ???

Ome Henk
 Share

Recommended Posts

Laatst bij 'De nacht van de popmuziek' veel muziek gezien, maar er was er maar 1 waarvan ik dacht, die moet ik ook weer eens draaien. Dus ik heb het album maar eens 'afgestoft' (voor zover dat kan met mp3's :ph34r: ). Tijden niet gedraaid, maar het is toch wel een lekker album...

c912158k696.jpg

Ben Folds Five - Whatever And Ever Amen

Maar weer eens een stapeltje oude elpees uit de kast getrokken.

Nu maakt het album ...From across the kitchen table van The Pale Fountains zijn rondjes.

cover-kitchentable.jpg

En voor wie nieuwsgierig is, is hier een clipje van dit album te bewonderen.

.

Groeten...

na eigenlijks veel te lang niet geluisterd maar weer eens in de cd-speler.

41Y49T4ZJ6L._SS500_.jpg

En die zoek ik al jaren op een niet russische Lp (2ehands is of onbetaalbaar of een witte russische...)

200px-JunkieXLSaturdayTeenageKick.jpg

echt een aanrader als je electronische muziek zoekt. dreunende bassen en zeer directe opname.

5051099601024-lf.jpg

hard, log zwaar en verstaanbare grunts. moddervet deze cd. de plaat klinkt beter trouwens

Euh Henrie

Is de hoes van Bubblegum niet die met de rode letters, big red letters :P

Gr

stef

Volgens allmusic.com niet... En nee, ik heb de cd zelf niet. Ik draaide 'm op mp3...

Maar ik kan me ook wel vaag iets herinneren met rode letters ja... ;)

Jij bedoelt deze hoes waarschijnlijk:

musicdisques3958MLanegan.jpg

Kennelijk is er bij allmusic een stuk weggevallen... :huh:

Euh Henrie

Is de hoes van Bubblegum niet die met de rode letters, big red letters :P

Gr

stef

Kennelijk is er bij allmusic een stuk weggevallen... :huh:

Nou, kennelijk niet dus. Want bij mijn cd is ie ook helemaal zwart... Dat 'Bubblegum' in rode letters staat op de binnenkant van de hoes...

Nou, kennelijk niet dus. Want bij mijn cd is ie ook helemaal zwart... Dat 'Bubblegum' in rode letters staat op de binnenkant van de hoes...

En ik ken dan weer enkel de LP versie met de big letters op de buitenkant, zoals je afbeeldde

Sorry voor de verwarring. Ik wist niet dat de CD andersom was.

Vandaag heeft Tom Waits, Real Gone en Blood Money, opgelegen + Electric Prunes en Oasis (op verzoek vr Henrie :D )

Gr

Stef

heb 'm er ook maar eens bijgepakt.

Het cd-doosje is in zijn geheel van doorzichtig plastic. De rode letters zijn zichtbaar onder het linker (niet meebewegende) deel van de voorkant. De voorzijde van het boekje is op de bandnaam na zwart, de achterzijde op 't catalogusnummer en de copyrights na ook.

Zal 'm ook weer eens draaien.

heb 'm er ook maar eens bijgepakt.

Het cd-doosje is in zijn geheel van doorzichtig plastic. De rode letters zijn zichtbaar onder het linker (niet meebewegende) deel van de voorkant. De voorzijde van het boekje is op de bandnaam na zwart, de achterzijde op 't catalogusnummer en de copyrights na ook.

Juist... Bij de LP zal het wel anders zijn...