Jump to content

Welke muziek staat er nu op (part 5) ???

Ome Henk
 Share

Recommended Posts

The Black Angels "Passover"

1. Young Men Dead

2. First Vietnam War

3. Sniper At The Gates Of Heaven

4. Prodigal Son

5. Black Grease

6. Manipulation

7. Empire

8. Better Off Alone

9. Bloodhounds On My Trail

10. Call To Arms

Leuk

heb ik dernet ook nog uitgehaald

Lange tijd niet gedraaid en weer eens sterk genoten van Axis: Bold As Love - jimi Hendrix

Gr

stef

Eindelijk tijd gehad om deze dubbelaar eens te draaien

61sn1qMQ5hL._AA240_.jpg

Op kant twee een paar minime tikjes maar verder een goede kwaliteit langspeelplaat. Zover als ik kan zien is het een Amerikaanse persing (82876 86140 1).

De hoes is niet zo fraai als bij de cd+dvd (88697 08725 2) maar wel mooi. Het dikke boekje bij die uitvoering is namelijk op de twee binnenhoezen gereproduceerd en de losse foto's zitten er niet bij. Ook ontbreekt (vanzelfsprekend?) de bonustrack van de dvd.

Het geluid is goed, in vergelijking met de cd is er slechts een beetje minder breedte in het geluidsbeeld.

En het album is, logischerwijze ook in deze versie, erg mooi.

vanmorgen het huis gepoetst met op de achtergrond

35541_thereturn.jpg

simpel doch briljant en wellicht de slechste opname ooit gemaakt door een dronken quorthon (rip)

Da's toevallig, die heb ik vanmiddag nog gedraaid!

Ik heb dat album laatst herondenkt, ik vind het erg erg goed album. Echt om weg te dromen.

Zeker weten! :cool2:

Vlak ook alsjeblieft The silent Enigma niet uit, Het eerste album na het vertrek van Darren White -die ook nog eens te gast was op CoF's The principle of evil.. made flesh met het briljant melancholieke A dream of wolves in the snow- en blijvend beklemmend qua atmosfeer. gaan we nog verder terug dan is de EP pentecost III ook niet verkeerd :cool2:

B0000060LU.01.LZZZZZZZ.jpg

Shellac - Terraform

'Huiswerk' voor het optreden vanavond :)B) Ik heb al hun werk doorgenomen, het zijn maar drie albums, maar ik vind lang niet alles even goed bedenk ik me nu :huh: 'At Action Park' is integraal geweldig, maar aan deze vind ik niet veel, en van '1000 hurts' vooral de eerste twee nummers.. Ach ja, Steve Albini is ook maar een mens.. :rolleyes:

17617.jpg

pas gekocht en vind het geweldig met name dat je al die gebruikelijke songstructuur overboord kan gooien.

terraform moet ik nog voor gaan zitten.

echter qua muzikaliteit en instrumentbeheersing doet deze band niet onder voor shellac. het gaat alleen 10 x zo snel.

converge.jpg

ik ben niet meer zo snel onder de indruk maar dit album ligt ver voor op evt concurentie.

dit is het meest heftige (en verantwoorde) wat ik tot noch toe ben tegengekomen.

Hard maar oh zo strak en onvoorspelbaar.

Deze net gedraaid (ik ga vanavond naar een concert van ze toe)

Anathema_Alternative_4.jpeg

Ik heb bijna weer zitten janken, zo mooi.................

Werelds!

Ik ga volgende week dinsdag naar ze als ze in tivoli spelen...