Jump to content

Welke muziek staat er nu op (part 5) ???

Ome Henk
 Share

Recommended Posts

17032007_shellac.jpg

shellac: excellent italian greyhound.

wat mij betreft de beste shellac cd tot nu toe.

erg speels doch zeer kundig. qua opname wat meer gewicht in de laagsectie gezet en de gitaar is minder scherp. heeft meer body zeg maar. hoe harder je hem zet hoe beter ie klinkt.

B000000WA4.01.LZZZZZZZ.jpg

smashing pumpkins: mellon collie and th...........

briljant album maar slecht opgenomen. veel te veel laag en alles klinkt alsof het achter een gordijn staat.

093624738824.jpg

tsja wel leuk.

B000000WA4.01.LZZZZZZZ.jpg

smashing pumpkins: mellon collie and th...........

briljant album maar slecht opgenomen. veel te veel laag en alles klinkt alsof het achter een gordijn staat.

Ik kan me er niet aan storen hoor... Net zo min als dat die zanger een vervelend mannetje is. Er zijn mensen die daarom geen cd's van de Smashing Pumpkins kopen...

stond op eigenlijk

nederland 3 vanaf 20:25 tot 22:30

Cuby & The Blizzards

docu ..........................

ontzettend leuk om weer ff de jongens te zien ;)

Heb ook een deel gezien. Vond het wel aardig, al heb ik niks met C&B of zo. Moet wel een zootje ongeregeld zijn geweest, zeg...

Heb ook een deel gezien. Vond het wel aardig, al heb ik niks met C&B of zo. Moet wel een zootje ongeregeld zijn geweest, zeg...

de Flower Power tijd heette dat , de jaren zestig

alles kwam op in die tijd kwa muziek en neven actievieteiten

grenzeloze periode ;)

heeft iemand albums van arcade fire. ik heb ze ooit op lowlands gezien en kreeg toen de indruk dat het wel de moeite waard was. zo ja welk album is aan te raden.

heeft iemand albums van arcade fire. ik heb ze ooit op lowlands gezien en kreeg toen de indruk dat het wel de moeite waard was. zo ja welk album is aan te raden.

Funeral vind ik beduidend beter dan de laatste (neon bible). Deze laatste heeft echter erg goede recensies gehad. Maar ze zijn beide de moeite waard.

Groeten...

PS: Als je dit leuk vindt kun je ook In the aeroplane over the sea van Neutral milk hotel proberen. Dat is duidelijk een grote invloed geweest op het werk van Arcade Fire en IMHO ook beter.

neutel_rel_3.jpg

Deze dus.