Jump to content

Welke muziek staat er nu op (part 5) ???

Ome Henk
 Share

Recommended Posts

Portishead

Hi guys, zo met jullie neus op het muzieknieuws en volgende info niet weten, ... :P:)

22 jan verscheen het volgende

Maandag 7 april geeft de Britse band Portishead voor het eerst in tien jaar een concert in Nederland in de Heineken Music Hall in Amsterdam en op 8 mei in Vorst Nationaal in Brussel. Mojo Concerts bevestigde dinsdagmorgen dat de voorverkoop voor de Nederlandse show in de HMH op zaterdag 26 januari om 10.00 uur begint. Voor Belgie is de voorverkoop inmiddels van start via Proximus Go For Music, zo meldde Live Nation Belgi

57355.gif

2305413.gif

1171157.gif

Voor de funk mensen. Dit is echt te gek! Betty Davis met respectievelijk Betty Davis, They say I'm different en Nasty Gal.

Mijn ontdekking van maart 2008!

IK ben normaal niet van de funk, maar mijn vrouw. Maar met trots kan ik zeggen dat ik dit "ontdekt" heb. Ook voor niet funk liefhebbers dus.

HDerkx

57355.gif

2305413.gif

1171157.gif

Voor de funk mensen. Dit is echt te gek! Betty Davis met respectievelijk Betty Davis, They say I'm different en Nasty Gal.

Mijn ontdekking van maart 2008!

IK ben normaal niet van de funk, maar mijn vrouw. Maar met trots kan ik zeggen dat ik dit "ontdekt" heb. Ook voor niet funk liefhebbers dus.

HDerkx

Had vorige week nog They say I'm different in huis (via de Fonotheek). Inderdaad prima Funk Soul van een bijzonder dame. :)

Ik luister naar de prachtige stem, van Leslie Dowdall. :wub:B)

202743_1874178852_RGNAf.jpg

(zangeres van de Ierse band In Tua Nua, die in de 80's bekend werden, met hun mix van New-Wave/rock,Ierse folk)

http://www.myspace.com/lesliedowdallmusic

Was een leuke band, heb ze ooit op Pink Pop gezien, lekker swingend :) . Misschien maar eens horen wat zij doet.....

Als ik mij niet vergis, is de nieuwe officieel uit

Je hebt gelijk inderdaad! Ik heb 'm meteen gedownload en op m'n mp3-speler gezet. Van de week maar eens luisteren, want ik ben reuze benieuwd :)

Geef je hier een kleine impressie versus vroeger ... het zou minder "triphop" zijn volgens pers

Gr en bedankt

Stef

Er is geen gescratch op te horen.

Qua sfeer is er niets nieuws onder de zon, maar de uitvoering is erg fraai, misschien wel fraaier dan voorheen. Maar dat is pas goed te beoordelen na enige keren draaien lijkt me.

Overigens is het album officieel nog niet uit. Pas op 25 april. Maar her en der op internet is het compleet te vinden.

Daarmee houd ik het nog wel vol tot de offici

even rust, plaatjes draaien,

de beste rock'n'roll plaat ooit, Sex Pistols: Never Mind the Bollocks

de beste punk plaat ooit, Wire: Pink Flag

de diepste droevenis ooit, Carlos Gardel: een 'Best off' (en hij zingt iedere dag mooier ...)

de puntigste plaat ooit, REM: Chronic Town (of het beste debuut ooit ...)

straks grafherrie, Celtic Frost: In to the Pandemonium

nog later als afsluiter, Stephan Micus: Music of Stones (graniet resoneert als de pest!)

welterusten

even rust, plaatjes draaien,

de beste rock'n'roll plaat ooit, Sex Pistols: Never Mind the Bollocks

de beste punk plaat ooit, Wire: Pink Flag

de diepste droevenis ooit, Carlos Gardel: een 'Best off' (en hij zingt iedere dag mooier ...)

de puntigste plaat ooit, REM: Chronic Town (of het beste debuut ooit ...)

straks grafherrie, Celtic Frost: In to the Pandemonium

nog later als afsluiter, Stephan Micus: Music of Stones (graniet resoneert als de pest!)

welterusten

Ik zou The Stray Cats er nog ergens tussen wringen hoor ... :)

Heb in de vooravond nog maar eens The Clash - London Calling gedraaid ... Police walked in for Jimmy Jazz ... geweldig toch

Dernet Claw Boys Claw en hun nieuwe Pajama day

Stef

was da?

de devlins, welke stijl enzo

Alt pop/rock uit Ierland. Doet wat denken aan Bands als Toad the Wet Sprocket en de Blue Nile. Mooi geproduceerd door Daniel Lanois.

Links van Coldplay, voor wie die te vlak, compositie zwak en te veel corporate rock vindt (like me).

Niet interessant voor Bezerker die-hards. ;)

't Scherm van m'n nieuwe Mac ging echt op en neer. :blink:

was da?

Alt pop/rock uit Ierland. Doet wat denken aan Bands als Toad the Wet Sprocket en de Blue Nile. Mooi geproduceerd door Daniel Lanois.

Links van Coldplay, voor wie die te vlak, compositie zwak en te veel corporate rock vindt (like me).

coldplay en toad zijn hier ook wel te vinden hoor ;)

ik zal eens kijken

welke bezerker link heb je gezien dan?

the bezerker is niet mooi te noemen maar soms vind ik het wel lekkah!

was da?

coldplay en toad zijn hier ook wel te vinden hoor ;)

ik zal eens kijken

welke bezerker link heb je gezien dan?

the bezerker is niet mooi te noemen maar soms vind ik het wel lekkah!

Opende dacht ik de eerste plaat die in Amazon.com verscheen, na intikken van de naam. Durf niet meer te checken welke het precies was. :lol: Mac's ain't cheap. :rolleyes:

Was wel lachen. Goeie ook om je bezoekers als het laat is duidelijk te maken dat je feest is afgelopen.

Heb alleen dit album van Dark Tranquilty. Wil wel meer horen denk ik, vind dit erg fijn. Kent iemand de albums Slaughter of the Soul van At the Gates en The Jester Race van In Flames?

189.jpg

Heb alleen dit album van Dark Tranquilty. Wil wel meer horen denk ik, vind dit erg fijn. Kent iemand de albums Slaughter of the Soul van At the Gates en The Jester Race van In Flames?

189.jpg

The Jester Race heb ik en het is een heerlijk album. Typische Peter T