Miracle. Posted 19 oktober 2008 Report Share Posted 19 oktober 2008 2008 studioalbum. In Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 19 oktober 2008 Report Share Posted 19 oktober 2008 2008 studioalbum. In Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miracle. Posted 19 oktober 2008 Report Share Posted 19 oktober 2008 wat moet ik me voorstellen bij dit soort muziek?heel veel noten en gepiel. of is het anders... .....dat laatste. Joe Satriani is verre van heel veel noten en gepiel. Als je het een beetje wilt vergelijken komen Stevie Ray Vaughan, Eric Johnson en steve Vai aardig in de buurt, maar Joe vind ik toch superieur aan die drie. Hierna heb ik deze opgezet: De eerste 3 nummers gespeeld door Joe, de volgende 3 door Eric Johnson en daarna Steve Vai 3 nummers. De laatste 3 samen gespeeld. Geweldige combinatie, waarvan je het spel van Joe Satriani er ook weer zo uit haalt. Vaak als ik deze CD draai luister ik alleen de eerste 3 en laatste 3. Nu draait: Op 2x180Gr. Vinyl. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miracle. Posted 19 oktober 2008 Report Share Posted 19 oktober 2008 Heruitgave in 2008 van geweldig mooi concert op 21 december 1988, in het Shoreline Amphitheatre, Mountain view California. De originele uitgave heb ik toen helaas nooit kunnen bemachtigen, maar kwam deze dubbel LP vandaag op de VAD tegen dus direct gekocht, en dat voor slechts Link to comment Share on other sites More sharing options...
René N. Posted 19 oktober 2008 Report Share Posted 19 oktober 2008 Dit had ook in "Welke plaat of CD deed je opnieuw versteld staan" kunnen staan, maar dat was alweer een tijdje terug dat ik deze muziek herontdekt heb. Vroeger veel LP's van de Ramones gehad, maar helaas met de rest van de verzameling ooit weg gedaan. Een paar jaar geleden kwam ik weer eens wat heruitgaven van de Ramones op CD tegen, wo. deze. Een heruitgave van deze LP uit 1976, uitgegeven in 2001, van erg goede kwaliteit. Geen opgepoetste zooi, maar lekker rauw en ouderwets jaren '70. 1000000000000% Gelijk De max de eerste 2 lp's van de The Ramones I love them ... Gr stef Grappig. Vandaag een "digitale dag" van de Nederlandse Fotobond bijgewoond. Allerlei workshops over het digitale, maar ook "gewone" workshops zoals modelfotografie. Ik heb het meeste gemist , heb lekker uitgeslapen en ging vooral voor de lezing van een bekende fotograaf. Dit bleek Kees Tabak te zijn. Popfotograaf van het allereerste uur, hele leuke lezing met humor maar ook leerzame tips, en natuurlijk zijn foto's. Ook de Ramones kwamen voorbij. En Nina Hagen. En Herman Brood met zijn Koos. En de Earring, en Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 19 oktober 2008 Report Share Posted 19 oktober 2008 Een oud maar flonkerend juweeltje toegevoegd aan mijn vinylverzameling, vergelijkbaar met "The Glory of Cremona", waarop een aantal sublieme violen van Oude Meesters worden vergeleken: DEZ TENORES - DEZ Link to comment Share on other sites More sharing options...
mordante Posted 20 oktober 2008 Report Share Posted 20 oktober 2008 Als ik zie wat de mensen hier draaien, waarom wordt er dan van die vreselijke audiofiele kut muziek op audio beursen gedraaid. Bijna elke stand doet iets met acoutisch gitaar gejengel, jazz of blues. Niet dat het altijd echt slechte muziek is maar een hele dag op de VAD wordt ik er wel zat van. Het hoeft van mij geen rock te zijn maar toon eens wat ballen en draai echte muziek. Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 20 oktober 2008 Report Share Posted 20 oktober 2008 piega deed dat. petje af dan ook. Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 20 oktober 2008 Report Share Posted 20 oktober 2008 Ik ga nooit naar dat soort shows, maar het lijkt me wel lach Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefk Posted 20 oktober 2008 Report Share Posted 20 oktober 2008 Als ik zie wat de mensen hier draaien, waarom wordt er dan van die vreselijke audiofiele kut muziek op audio beursen gedraaid. Bijna elke stand doet iets met acoutisch gitaar gejengel, jazz of blues. Niet dat het altijd echt slechte muziek is maar een hele dag op de VAD wordt ik er wel zat van. Het hoeft van mij geen rock te zijn maar toon eens wat ballen en draai echte muziek. Hey hey er is HEAR ook maar een 10 tal mensen die regelmatig posten ... en dat zijn meestal de "ruigere" guys ... Zit momenteel nog eens in mijn The Godfathers periode. ga er nu donderdag naar kijken, eindelijk terug in originele lineup Gr stef Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 20 oktober 2008 Report Share Posted 20 oktober 2008 er is geen muziek die het middengebied meer uitdaagt dan knetterharde metal. mits de opname degelijk is , en er zitten wel juweeltjes bij. de verhouding ligt hier wat scheef. de rock mannen posten idd veelvuldiger bij de muziek sectie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 20 oktober 2008 Report Share Posted 20 oktober 2008 Hey hey er is HEAR ook maar een 10 tal mensen die regelmatig posten ... en dat zijn meestal de "ruigere" guys ... Zit momenteel nog eens in mijn The Godfathers periode. ga er nu donderdag naar kijken, eindelijk terug in originele lineup Gr stef Goed opgemerkt, Stef Inderdaad, de ruige jongens hear zijn de echte muziekliefhebbers! Net nog lekker geknald met Rammstein - Sehnsucht Link to comment Share on other sites More sharing options...
mordante Posted 20 oktober 2008 Report Share Posted 20 oktober 2008 Klopt, het hoeft van mij ook geen rock/metal te zijn wat er gedraaid wordt. Maar er wordt ook geen Mahler, Dvorchak, of Bruckner gedraaid. Het is allemaal wat "luchtige" muziek. Veel Eric Clapton unpluged achtige dingen. Op zich weinig mis mee maar wel wat saai op den duur. Nu net gedraaid, ze spelen binnenkort in 013, zit te denken om er heen te gaan. Er spelen dan een aantal bands, het is wel een wat "extreme" line up. Moonspell is redelijk soft vergeleken met de rest denk ik. Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 20 oktober 2008 Report Share Posted 20 oktober 2008 Hey hey er is HEAR ook maar een 10 tal mensen die regelmatig posten ... en dat zijn meestal de "ruigere" guys ... Zit momenteel nog eens in mijn The Godfathers periode. ga er nu donderdag naar kijken, eindelijk terug in originele lineup Gr stef Goed opgemerkt, Stef Inderdaad, de ruige jongens hear zijn de echte muziekliefhebbers! Net nog lekker geknald met Rammstein - Sehnsucht buck dich! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miracle. Posted 20 oktober 2008 Report Share Posted 20 oktober 2008 Ik ga nooit naar dat soort shows, maar het lijkt me wel lach Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 20 oktober 2008 Report Share Posted 20 oktober 2008 Ik ga nooit naar dat soort shows, maar het lijkt me wel lach Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 20 oktober 2008 Report Share Posted 20 oktober 2008 ik had ook een beetje het idee dat wanneer je veel afkraakt op zo'n dag je daarmee wil zeggen dat je er veel verstand van hebt. beetje minachtend kijken, veel nee schudden met het hoofd enz. dat soort mannen zag ik echt heel veel. wij vonden het meeste wel oke. alleen baalden wij van dat eeuwige audiofiele gepiel met veel toontjes en nummers die je normaal goed vind die dan door een of ander koortje a cappella verneukt werden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miracle. Posted 20 oktober 2008 Report Share Posted 20 oktober 2008 Ben je bij nummer 1 begonnen dan? Ja, daar keken de mensen al wat bedenkelijk bij. Pas bij het tweede nummer, zo ongeveer op de helft liep het leeg. Het moest even doordringen wat er gebeurde volgens mij. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 20 oktober 2008 Report Share Posted 20 oktober 2008 Ben je bij nummer 1 begonnen dan? Ja, daar keken de mensen al wat bedenkelijk bij. Joh... Pas bij het tweede nummer, zo ongeveer op de helft liep het leeg. Het moest even doordringen wat er gebeurde volgens mij. 'Forgive her... For she knows not what she does...' En dat met een diep donkere stem. Die ik nu kan nabootsen trouwens, omdat ik zwaar verkouden ben Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 21 oktober 2008 Report Share Posted 21 oktober 2008 Ben je bij nummer 1 begonnen dan? Ja, daar keken de mensen al wat bedenkelijk bij. Pas bij het tweede nummer, zo ongeveer op de helft liep het leeg. Het moest even doordringen wat er gebeurde volgens mij. Hahaha, coole aktie! Link to comment Share on other sites More sharing options...
mordante Posted 21 oktober 2008 Report Share Posted 21 oktober 2008 Goede actie Miracle. Link to comment Share on other sites More sharing options...
1ennalloor Posted 21 oktober 2008 Report Share Posted 21 oktober 2008 Je hebt ze een lesje geleerd, Miracle! Goed gedaan. Welk lesje weet ik zo gauw niet. Of het moet zijn dat kinderachtig gedrag niet leeftijd gebonden is. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Rev. Fatman Posted 21 oktober 2008 Report Share Posted 21 oktober 2008 Jeetje Miracle waarom kwel jij je zelf zo om toch zo`n evenement te bezoeken? Je weet n.l. van tevoren wat je daar te wachten staat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 21 oktober 2008 Report Share Posted 21 oktober 2008 Rammstein - Sehnsucht buck dich! Dein Gesicht ist mir egal Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 21 oktober 2008 Report Share Posted 21 oktober 2008 Rammstein - Sehnsucht buck dich! Dein Gesicht ist mir egal Nee, hij had het over boeken of zo. Niet over bukken Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts