Jump to content

Welke muziek staat er nu op (part 5) ???

Ome Henk
 Share

Recommended Posts

buck dich! B)

Dein Gesicht ist mir egal <_<

:D

Nee, hij had het over boeken of zo. Niet over bukken ;)

Ajajajaj wat jammer Henrie, denk je weer eens scherp uit de hoek te komen, maar helaas..

"Buck" is geen bestaand duits woord. "buck staat helaas niet in onze database. " Boek is Buch in het duits..

Maar ik weet dat m44 het iets minder nauw neemt met spelling dan ik, en in dit geval begrijpen we elkaar perfekt. Ik ga daar ook niet meer moeilijk over zitten doen.

B

buck dich! B)

Ajajajaj wat jammer Henrie, denk je weer eens scherp uit de hoek te komen, maar helaas..

"Buck" is geen bestaand duits woord. "buck staat helaas niet in onze database. " Boek is Buch in het duits..

Maar ik weet dat m44 het iets minder nauw neemt met spelling dan ik, en in dit geval begrijpen we elkaar perfekt. Ik ga daar ook niet meer moeilijk over zitten doen.

nouw neemd als ik B)

buck dich! B)

Ja, dat weet ik ook wel, daarom zei ik ook 'of zo'... Je weet wel, steinkohlen Deutsch :D

f517810ae7a00c4f2f698110._AA240_.L.jpg

Marillion - Unplugged at the Walls

Semi-akoestisch optreden in een restaurant genaamd the Walls in Oswestry (GB).

Als soort van gein had Steve Rothery (gitarist) een deal gesloten met de eigenaar van the Walls. De band zou gratis spelen voor gratis eten in het restaurant.

In no-time was dat over de hele wereld bekend, en kwamen de fans van over de hele wereld naar the Walls om Marillion te horen spelen en uiteraard te eten en drinken in the Walls. Een werelddeal voor alle partijen dus.

De opnames daar gemaakt zijn ook nog van een erg goede en niet kapotgemixte kwaliteit. Heerlijke CD, als je van Marillion houd.

B0000019KU.01.LZZZZZZZ.jpg

heerlijk dit. ben er nog niet over uit of dit nu echt het beste shellac album is.

maar zodra ie opstaat pakt de energie me op en je loopt hoofdschuddend en airgitarend door de kamer heen.

beencaughtbutteringvb0.jpg

daarna wat smerige metal. ranzige teksten en een heel toepasselijke sound. melodoien zijn erg pakkend en lijken soms op oude kinderliedjes. je zou zeggen daardoor toegankelijk maar helaas.

mid tempo death metal.

B0000019KU.01.LZZZZZZZ.jpg

heerlijk dit. ben er nog niet over uit of dit nu echt het beste shellac album is.

maar zodra ie opstaat pakt de energie me op en je loopt hoofdschuddend en airgitarend door de kamer heen.

Ik vind hem het beste.

:o Ik bedenk me net, die laatste, 'Excellent Italian Greyhound' heb ik nog bijna niet beluisterd.. :huh:

Hear draait nu

61WRDE4MZZL._AA240_.jpg

Swirlies - Blonder Tongue Audio Baton

Kwam in '93 uit, heb 'm toen n.a.v. een recensie op mijn lijstje gezet, de naam is altijd blijven hangen. Ze werden omschreven als een soort rammelende My Bloody Valentine, en ik ben een grote MBV-fan B)

En nu heb ik 'm eindelijk gedownload. En op een ceedeetje gefikt.

Om een indruk te geven:

Hear draait nu

61WRDE4MZZL._AA240_.jpg

Swirlies - Blonder Tongue Audio Baton

Kwam in '93 uit, heb 'm toen n.a.v. een recensie op mijn lijstje gezet, de naam is altijd blijven hangen. Ze werden omschreven als een soort rammelende My Bloody Valentine, en ik ben een grote MBV-fan B)

En nu heb ik 'm eindelijk gedownload. En op een ceedeetje gefikt.

Om een indruk te geven:

Tanx for the link Bart

kGa dit WE eens luisteren. Deze naam was vroeger ook eens blijven hangen maar nooit beluisterd

Straks nr The Godfathers - You will love them :)

Stef

Hoe is de rest van die CD?

Het nummer So incredible, wat de laatste tijd vrij veel op de radio wordt gedraaid, vind ik te slecht voor woorden. Net of het zusje van Mako Borbrako daar staat te gillen, of dat er een kat gemangeld word.

De vorige CD's van Ilse de Lange vind ik goed, maar door dit nummer durf ik het niet aan om geld uit te geven voor die CD. Veel te bang dat de rest van de nummers net zo slecht, of mss nog erger zijn.

Hoe is de rest van die CD?

Het nummer So incredible, wat de laatste tijd vrij veel op de radio wordt gedraaid, vind ik te slecht voor woorden.

Dat vind ik ook geen leuk nummer. Maar dat geldt eigenlijk ook voor die single van haar vorige album (kan ff niet op de naam komen). Haar eerdere nummers vond ik veel leuker, spontaner. Dit klinkt zo gemaakt, vind ik...

alles van haar is om te kotsen vind ik.

komt heel nep over op mij. heeft het allemaal net niet.

het zou me niks verbazen als ze haar nummers niet zelf schreef.

alles van haar is om te kotsen vind ik.

komt heel nep over op mij. heeft het allemaal net niet.

het zou me niks verbazen als ze haar nummers niet zelf schreef.

:lol: 'In Amelo is altijd wat te doen, Ilse springt soms op rood, dan weer 's op groen ...'

Het positieve is dat als dit prettig klinkt er in soortgelijke genres veel (echt) moois valt te ontdekken.

41GRHD6D28L._SL500_AA240_.jpg

David Bowie - Scary Monsters

Z'n artistieke zwane(n)zang. Speelt nu op de I-pod. :)