Jump to content

Welke muziek staat er nu op (part 5) ???

Ome Henk
 Share

Recommended Posts

'Angel of Death' van Slayer op Youtube.

Ik zal nooit slayerfan worden :huh: Slechte zang, kinderachtige teksten, maar vooral die gitaarsolo's, gaat he-le-maal nergens over :rolleyes:

-edit-

youtube linkje..

slayer rules :P

zeker de periode van angel of death B)

dat roffelen maakt de muziekk van mastodon wat chaotisch en druk. hij vult de gaten zo'n beetje allemaal op. ik heb de cd van mastodon ook gekregen van mijn broer di er nervues van werd onder het mom van "dan vind jij het vast wel wat" :lol:

@ john

de meiden op mijn werk draaien dat regelmatig. wel leuk maar mij wat te beschaafd

@ john

de meiden op mijn werk draaien dat regelmatig. wel leuk maar mij wat te beschaafd

Dan zijn die meiden bij jou op het werk gelukkig wel al wat verder gekomen dan robby williams of justin timberrlake.

Hier wordt ook wel de minder beschaafde muziek gedraaid, maar je moet je breed orienteren zeg ik maar.

Slayer heb ik nog op vinyl uit de angel of death tijd, maar is wat aan de grijze kant van het gedraai.Zo'n 20 jaar geleden nam ik het niet zo nauw waar ik slayer op draaide, als het maar draaide en hard stond.

,I..I

Jonn

mosh_girl_boy.jpg

let's mosh B)

goed zo john. slayer heb ik vroeger ook de plaat grijs van gedraaid ;)

632d024128a0856877e6e010.L.jpg

Helaas op een zogenaamde original master recording, Gain2-ultra analoog, van MFSL.

Afgelopen week het origineel hier weer eens gehoord, zonder het openhaardgeknisper van de MFSL versie en MET leven in de muziek.

Mocht er dus nog iemand een originele versie van deze geweldige LP uit 1971 in goede staat, voor een fatsoenlijke prijs, voor mij weten hoor ik dat graag.

Mvg. Miracle.

632d024128a0856877e6e010.L.jpg

Helaas op een zogenaamde original master recording, Gain2-ultra analoog, van MFSL.

Afgelopen week het origineel hier weer eens gehoord, zonder het openhaardgeknisper van de MFSL versie en MET leven in de muziek.

Mocht er dus nog iemand een originele versie van deze geweldige LP uit 1971 in goede staat, voor een fatsoenlijke prijs, voor mij weten hoor ik dat graag.

Mvg. Miracle.

Deze is toch weer gewoon nieuw te koop op vinyl? Of is dat ook de MSFL versie.

Groeten...

Deze is toch weer gewoon nieuw te koop op vinyl? Of is dat ook de MSFL versie.

Groeten...

De enige die ik kan en kon vinden is de MFSL versie, en die is zoals wel meer MFSL uitgaven van erbarmelijke kwaliteit. Veel spetters, geen leven in de muziek, diepte is ver te zoeken, en met deze LP is het zelfs of alle muziek uit de vloer vlak voor de speakers vandaan komt.

Ook een goede heruitgave van deze LP ben ik in ge

iggy%20and%20the%20stooges.jpg

The Stooges

Lekker ouderwets met soms 'rare stereo': op 'Ann' zitten de drums helemaal rechts..

Dit is one of my all time favourit lp's

Deze zou ik bij een brand zeker proberen redden :)

Ben dan ook heel fier deze origineel te hebben. :rolleyes:

En Ann tja ... mijmer mijmer ... love (vul maar in hoe jullie zelf willen)

@Miracle

Ik zal eens polsen vr je

Gr

Stef

ik zal waarschijnlijk wel nummers kennen van de stooges (arrow rock ed) maar zal ze eens een kans geven.

hier stond op.

2097.jpg

de eerste band van de zanger van type 0 negative (peter steel)

beetje harcore met wat blues achtige invloeden. daarmee bedoel ik dat ze van die oude zeppelin achtige melodieen toepassen. blijft echter vrij stevige muziek en teksten zijn nogal provocerend.

en daarna

Repka_Death_Leprosy.jpg

death metal van chuck schuldiner. volgens velen de grondlegger van de grunt.

cd klinkt zwaar en stevig. wel is de opname niet echt natuurlijk. met name de drum hebben ze in lopen pimpen. die klinkt TE vet.

Luxman, mag ik toevoegen dat de lp's eig uit 1969 en 1970 zijn :)

De CD en hun jaartallen zijn misleidend

Gewoon vr de mensen de ze helemaal niet kennen

Eig zou ik Funhouse opnieuw op LP moeten zoeken want mijn exemplaar is zwaar afgeleefd, ook de hoes

@M44 dat jij de Stooges niet kent, vind ik nu heeeeel raar zie ;)

Gr

Stef

Bedankt voor je aanbod LuxmanL81. Je hebt PM.

@Stef: Ook bedankt voor je aanbod, maar zoals je ziet is het al geregeld. :)

Mvg. Miracle.

kGa toch eens polsen want eig is dat een lp die ik ook in mn platenkast moet hebben ... :)

Tof van Luxman je deze kado te doen ... geniet ze guys

Gr

Stef

Zeker de moeite waard om in de platenkast te hebben Stef, en nog meer de moeite waard om hem te luisteren. :)

Hier draait nu:

0d84228348a0192a57770110.L.jpg

De originele 2-LP, 45 toeren.

De eerste UB40 LP, en direct ook de mooiste vind ik. Hierna werd het commerci

Jerry Cantrell solo myspace

Ik kreeg op myspace een bulletin over het vorderen van de opnames van het nieuwe Alice in Chains-album.

:o Jerry heeft een dikke kop gekregen!! (ja, wordt ook een dagje ouder natuurlijk..)

340x.jpg

Ging ik toch maar es op zoek naar z'n solowerk, en dat bevalt prima! :)B)

Klinkt (gelukkig!) heel erg als Alice in Chains, dit is wel een blijvertje.