Jump to content

Welke muziek staat er nu op (part 5) ???

Ome Henk
 Share

Recommended Posts

'Piep- en kraakspul'? :unsure::ph34r:

Hoewel, ik heb gisteren de Sacre du Printemps echt ontdekt, prachtig eigenlijk, de dissonanten vallen best mee, maken het juist spannend :)

zojuist het 1000hurts album binnen van shellac. nog steeds dankbaar voor je tips toendertijd.

geweldige band.

als ze een keer naar ned komen zou ik je daar graag ontmoeten ;)

'Piep- en kraakspul'? :unsure::ph34r:

Hoewel, ik heb gisteren de Sacre du Printemps echt ontdekt, prachtig eigenlijk, de dissonanten vallen best mee, maken het juist spannend :)

zojuist het 1000hurts album binnen van shellac. nog steeds dankbaar voor je tips toendertijd.

geweldige band.

als ze een keer naar ned komen zou ik je daar graag ontmoeten ;)

:) Graag gedaan man!

Als ze naar NL komen? :unsure: Zal wel niet snel zijn.. Maar het is wederzijds ;) Lache man. Heb ze

51nld0n5J+L._SS500_.jpg

Tracklist

1. Maiden Voyage

2. Cantaloupe Island

3. Wiggle Waggle

4. Chameleon [Edit]

5. St. Louis Blues - (featuring Stevie Wonder)

6. Chan's Song (Never Said)

7. River - (featuring Corinne Bailey Rae)

8. Don't Explain - (featuring Damien Rice/Lisa Hannigan)

9. All Apologies

10. Watermelon Man

11. Rockit [Live] - (live)

12. River [Live] - (live, featuring Joni Mitchell)

Met extra DVD (live performance). GREAT AMERICAN MUSIC!

LLLL.jpg

Limp Bizkit - Significant other

Ik kende wel wat Limp Bizkit van tv, maar ben nu toch eens een album gaan downloaden. Vooral vanwege dat ene nummer 'Break stuff'. Veel meer dan dat nummer heb ik eigenlijk nog niet beluisterd, maar o wat is het lekker! Vraag maar aan mijn buren :D

Ook erg fijn om mee te spelen / af te reageren. Okee, het is nogal domme muziek, maar die monsterlijke riffs zijn echt fenomenaal! En dat met maar twee akkoorden :rolleyes:

Mocht er iemand nieuwsgierig zijn, hier is een ongecensureerde versie van de clip.

:unsure: Pfft, als ik het zo eens nalees is die tekst wel h

:ph34r: Wat een gedoe met de censuur Hear zeg <_< Je mag dus geen f*ck zeggen, ach ach ach... Moet ik al die u's door o's vervangen <_< "Potjandriedubbeltjes nog an toe".... Leuk zo'n nieuw forum....

Dat was bij de vorige versie van het forum ook al zo hoor. Beetje sneu is het wel ja... :rolleyes:

Guest kikkervisje
Wat een gedoe met de censuur Hear zeg <_< Je mag dus geen f*ck zeggen, ach ach ach... Moet ik al die u's door o's vervangen <_< "Potjandriedubbeltjes nog an toe".... Leuk zo'n nieuw forum....

Ja,ja hoofdkantoor zit thans op de Veluwe! :rolleyes:

• Members
Wat een gedoe met de censuur Hear zeg <_< Je mag dus geen f*ck zeggen, ach ach ach... Moet ik al die u's door o's vervangen <_< "Potjandriedubbeltjes nog an toe".... Leuk zo'n nieuw forum....

Ja,ja hoofdkantoor zit thans op de Veluwe! :rolleyes:

Die censuur bestaat hier al een tijdje, hier nog een berichtje uit ''de goeie ouwe tijd''...

''Yo Yo potjandriedubbeltjes You All''

Wat is dit nou ? Volgens mij had ik iets anders neergezet !

Yo Yo F#ck You all. Heren moderators is het zo beter ? Leek me nou niet echt aanstootgevend...

... dat ze nog steeds dat zielige potjandriedubbeltjes aanhouden. Nou ja, beter als hele groete foei!

Oh ja, waar het om gaat in dit draadje; Deze staat nu op...

75e3224128a0433dcc8e1010.L.jpg

Queens Of The Stone Age - Songs For The Deaf

Van dit album wordt ik altijd erg vrolijk, dat begint al bij dat kenmerkende intro (''ping, ping, ping'').

Wereldplaat...

Queens Of The Stone Age - Songs For The Deaf

Van dit album wordt ik altijd erg vrolijk, dat begint al bij dat kenmerkende intro (''ping, ping, ping'').

Wereldplaat...

Als ik in een auto stap en dat "ping ping ping" hoor omdat ik mijn riem nog niet om heb hoor ik in mijn hoofd al de drums en die gitaar beginnen B)

Heerlijke plaat ja, vooral de eerste nummers (kant 1) Geweldig drumwerk van Dave Grohl (deed ie dat maar vaker :rolleyes: ) en hele aparte productie. Ik sprak ooit een producer die er niet over uit kon: "Als ik iets z