Jump to content

Welke muziek staat er nu op (part 5) ???

Ome Henk
 Share

Recommended Posts

Hier nu Devin Townsend - Terria

41Xw14hEh4L._SL500_AA280_.jpg

headbang.gif:unsure::lol:

Groeten...

hoor graag van je wat je ervan vond :)

Nou, ik heb niet echt zitten luisteren maar meer als achtergrond herrie, voor zover dat kan. Maar op bepaalde momenten werd ik echt wel de muziek in getrokken. Ik zal er binnenkort eens wat gerichter naar luisteren maar ik ben bang dat ik het wel weer heel erg goed ga vinden. Zelfs zonder de humor van Ziltoid. Ik kom er op terug.

Trouwens eerst ook nog Devlab geprobeerd maar die heb ik na twee nummers maar afgezet.

Groeten...

yep

dub is lekker. heb eralleen niet zoveel van . wel wat ziontrain en aantal verzamelaars.

rastaphil zal er wel eea van hebben.

die kwam ook met allerlei artiesten uit die hoek.

king tubby/perry ofzoiets

dimmu?

das voor watjes :lol:

akercockeakercockeakercockeakercockeakercockeakercockeakercockeakercockeakercock

eakercockeaakercockekercockeakercockeakercockeakercockeakercockeakercockeakercock

eaakercockekercakercockeoakercockecakercockekeakercockeakercockeakercockeakercock

eakercockakercockeakercockeakercockeeaakercockekercockeakercockeakercockeakercock

eakercockeakercockeakercockeakercockeakercockeakercockeakercockeakercockeaakercoc

kekercockeakercockeakercockeakercockeakercockeakercockeakercockeaakercockekercake

rcockeoakercockecakercockekeakercockeakercockeakercockeakercockeakercockakercocke

akercockeakercockeeaakercockekercockeakercockeakercockeakercockeakercockeakercock

eakercockeakercockeakercockeakercockeakercockeakercockeaakercockekercockeakercock

eakercockeakercockeakercockeakercockeakercockeaakercockekercakercockeoakercockeca

kercockekeakercockeakercockeakercockeakercockeakercockakercockeakercockeakercocke

eaakercockekercockeakercockeakercockeakercockeakercockeakercockeakercockeakercock

eakercockeakercockeakercockeakercockeaakercockekercockeakercockeakercockeakercock

eakercockeakercockeakercockeaakercockekercakercockeoakercockecakercockekeakercock

eakercockeakercockeakercockeakercockakercockeakercockeakercockeeaakercockekercock

eakercocke

zo duidelijk? :ph34r:

briljante band ;)

dimmu?

Ik voelde een opmerking van jou aankomen. Alleen niet van deze strekking :huh:

like%20i%20care.jpg

Ik vind het wel lekker voor bij de afwas.

akercockeakercockeakercockeakercockeakercockeakercockeakercockeakercockeakercock

eakercockeaakercockekercockeakercockeakercockeakercockeakercockeakercockeakercoc

k

eaakercockekercakercockeoakercockecakercockekeakercockeakercockeakercockeakercoc

k

eakercockakercockeakercockeakercockeeaakercockekercockeakercockeakercockeakercoc

k

eakercockeakercockeakercockeakercockeakercockeakercockeakercockeakercockeaakerco

c

kekercockeakercockeakercockeakercockeakercockeakercockeakercockeaakercockekercak

e

rcockeoakercockecakercockekeakercockeakercockeakercockeakercockeakercockakercock

e

akercockeakercockeeaakercockekercockeakercockeakercockeakercockeakercockeakercoc

k

eakercockeakercockeakercockeakercockeakercockeakercockeaakercockekercockeakercoc

k

eakercockeakercockeakercockeakercockeakercockeaakercockekercakercockeoakercockec

a

kercockekeakercockeakercockeakercockeakercockeakercockakercockeakercockeakercock

e

eaakercockekercockeakercockeakercockeakercockeakercockeakercockeakercockeakercoc

k

eakercockeakercockeakercockeakercockeaakercockekercockeakercockeakercockeakercoc

k

eakercockeakercockeakercockeaakercockekercakercockeoakercockecakercockekeakercoc

k

eakercockeakercockeakercockeakercockakercockeakercockeakercockeeaakercockekercoc

k

eakercocke

briljante band ;)

1 x schrijven was een stuk duidelijker geweest <_<:rolleyes:

Niet onaardig.

[

Nog liefhebbers van dub hier?

welzeker, o.a. Trojan Dub box:

31K8WZ5JJWL._SS500_.jpg

nog wat van Linton Kwesi Johnson en een aantal engelse clubjes en verzamelaars (Ripples of Dub)

*gaat zich eens even verdiepen in die box*.

Ik ben zwaar Studio 1 werk aan't verzamelen. Valt nog niet mee :)

Nu, Bluegrass:

15387806383_lg.jpg

Gekocht uit de handen van de zanger, altijd leuk zoiets :)

17754L.jpg

Wel toepasselijk na de opmerkingen van Spido: lekker poep en pies boeren en schetenmuziek :D

Ik hoorde nog een leuke anekdote over David Yow, hij ging op het podium over zijn nek, iemand uit het publiek gooide zijn t-shirt op het podium, en Yow ging daarmee het braaksel opdweilen.. :rolleyes::D

dimmu?

Ik voelde een opmerking van jou aankomen. Alleen niet van deze strekking :huh:

Ik vind het wel lekker voor bij de afwas.

briljante band ;)

1 x schrijven was een stuk duidelijker geweest <_<:rolleyes:

Niet onaardig.

sorry

komt door al die gothic meisjes die cradle en dimmu luisteren.

die bands zijn en beetje te "cool" geworden. en zelfs yuppen hebben van dat soort cd's om zich eens lekker stout te voelen.

"wij zijn ook een beetje donker"

als ik ze venom en bathory laat horen vinden ze dat maar niks. dat mag netuurlijk maar een beetje historie maakt toch dat je het beter begrijpt.

jij kent dat uiteraard wel.

flauwe ,slechte grap :ph34r: van mijn kant ;)

sorry

die bands zijn en beetje te "cool" geworden. en zelfs yuppen hebben van dat soort cd's om zich eens lekker stout te voelen.

:lol: Haha, goed omschreven.

Ik kom dat soort volk niet zo vaak tegen, dus dat is me allemaal ontgaan. Ik draai graag 'doordendermuziek' als ik met huishoudelijke taken bezig ben.

als ik ze venom en bathory laat horen vinden ze dat maar niks. dat mag netuurlijk maar een beetje historie maakt toch dat je het beter begrijpt.

Het is je vergeven ;) mijn reaktie was ook een beetje flauw :rolleyes:

we aan hier nog even lekker door met andermans kinderen pesten.

"dit is toch geen muziehiek!! "

niet echt diep, of mooi maar wel smerig lekker

marduk.jpg

mischien, mischien wel het meest harde album ooit gemaakt.

geen pauze ,geen rust alleen maar boos en energiek.

er is agressievere muziek maar niet in zo'n moordend tempo en het gaat maar door.

sorry

:lol: Haha, goed omschreven.

Ik kom dat soort volk niet zo vaak tegen, dus dat is me allemaal ontgaan. Ik draai graag 'doordendermuziek' als ik met huishoudelijke taken bezig ben.

Het is je vergeven ;) mijn reaktie was ook een beetje flauw :rolleyes:

digitale knuffel voor jou ;)

we aan hier nog even lekker door met andermans kinderen pesten.

"dit is toch geen muziehiek!! "

niet echt diep, of mooi maar wel smerig lekker

marduk.jpg

mischien, mischien wel het meest harde album ooit gemaakt.

geen pauze ,geen rust alleen maar boos en energiek.

er is agressievere muziek maar niet in zo'n moordend tempo en het gaat maar door.

Is dat niet vermoeiend dan? Zelfs The Mars Volta heeft af en toe een rustpuntje in de muziek. Anders was het wel heel vermoeiend...