Jump to content

Welke muziek staat er nu op (part 5) ???

Ome Henk
 Share

Recommended Posts

even zonder hoesjes

TC Matic - Choco

Ongelooflijke kracht gaat er van deze LP uit ...

Hee, die ken/heb ik nog niet. Ik gooi binnenkort ook weer eens wat T.C. Matic op de DT :)

Captain Beefheart and his Magic Band - Clearspot

I love this man and his band ...

Gr

Stef

Beefheart heb ik geprobeerd toen ik nog onder de twintig was, wetend dat het hoog aangeschreven was, maar helaas toch te moeilijk voor Bartje. Ik ben wel benieuwd of ik het nu meer zou kunnen waarderen..

Op mijn draaitafel ligt nu pianoconcert #1 van Liszt. Lekk

even zonder hoesjes

TC Matic - Choco

Ongelooflijke kracht gaat er van deze LP uit ...

Hee, die ken/heb ik nog niet. Ik gooi binnenkort ook weer eens wat T.C. Matic op de DT :)

Captain Beefheart and his Magic Band - Clearspot

I love this man and his band ...

Gr

Stef

Beefheart heb ik geprobeerd toen ik nog onder de twintig was, wetend dat het hoog aangeschreven was, maar helaas toch te moeilijk voor Bartje. Ik ben wel benieuwd of ik het nu meer zou kunnen waarderen..

Op mijn draaitafel ligt nu pianoconcert #1 van Liszt. Lekk

Okee, bedankt voor de tip, Stef B)

Toch even een muziekje van de computer omdat het niet echt de moeite is om de set aan te zetten, White Lies, gisteren weer eens voorbij zien komen op MTV, myspace opgezocht.

whitelies.jpg

Nog een Interpol / Editors-achtig bandje, hele goeie donkere stem, nadrukkelijke baspartijen, maar itt die andere is het heel weids en ruimtelijk, best okee.

Possessed, is dat niet de band waar iemand die bekend is van een andere band in gezeten heeft. Ja, lekker vaag, ik weet het, maar ik denk aan Larry Lalonde van Primus :confused:

Hier staat de myspace van Mono te spelen, anticiperend op het concert van vanavond. Heb maar flink gepind, ik hoop er ook wat vinyl te kunnen scoren :)

Possessed, is dat niet de band waar iemand die bekend is van een andere band in gezeten heeft. Ja, lekker vaag, ik weet het, maar ik denk aan Larry Lalonde van Primus :confused:

Hier staat de myspace van Mono te spelen, anticiperend op het concert van vanavond. Heb maar flink gepind, ik hoop er ook wat vinyl te kunnen scoren :)

yep U mag door B)

Yep, erg goede band. Een soortement van zuster band van Okkervil River wat ook zeer de moeite waard is. Beide frontheren speelden vroeger in zowel Shearwater en Okkervil River maar later zijn beide bands los(ser) van elkaar komen te staan.

Groeten...

Yep, erg goede band. Een soortement van zuster band van Okkervil River wat ook zeer de moeite waard is. Beide frontheren speelden vroeger in zowel Shearwater en Okkervil River maar later zijn beide bands los(ser) van elkaar komen te staan.

Groeten...

Okkervil River zegt me helaas ook niks. Maar ik heb inmiddels wat meer nummers gehoord van die cd Rook, op de website van Shearwater. Vind het wel goed klinken...

yep U mag door B)

:blink: Wat een geheugen!?!

Heb net heerlijk zitten genieten van:

130978.jpg

Op vinyl, heerlijke persing!

En deze:

131507.jpg

Dead can Dance Spleen and Ideal 180 gr.

Net binnen en voor het eerst beluisterd. Rustiger dan ik ze ken, ook wat meer richting klassiek, maar veel lekkerder dan Aion :cool2:

Heb nu (met dank aan M44's postings) deze klaarliggen:

Dissection_Storm-of-the-Light-s-Bane_cover.jpg

Dissection, storm of the light's bane (digipack)

en deze

Emperor_Anthems.JPG

Emperor- Anthems to the welkin at dusk (cd)

Gruiter,

Waaronder moet ik Kings of Convenience scharen?

Greetz en slaap lekker voor straks,

Lestat