stefk Posted 29 april 2009 Report Share Posted 29 april 2009 Ben aan de slag gegaan met een RTA meter Momenteel luister ik zeer vaak naar het fantastische gebruis van Roze ruis ... Gr Stef Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 1 mei 2009 Report Share Posted 1 mei 2009 Hee, die band ken ik niet. Nederlandstalig? Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 1 mei 2009 Report Share Posted 1 mei 2009 nee belgisch antwoord op japanse noise bands Link to comment Share on other sites More sharing options...
henkes Posted 1 mei 2009 Report Share Posted 1 mei 2009 Antony and the Johnsons the crying light .. ZOOO MOOI .... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miracle. Posted 1 mei 2009 Report Share Posted 1 mei 2009 Antony and the Johnsons the crying light .. ZOOO MOOI .... Ik heb er net even wat samples van proberen te beluisteren, maar, niet mijn smaak zal ik maar zeggen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
s_k Posted 2 mei 2009 Report Share Posted 2 mei 2009 Hee, die band ken ik niet. Nederlandstalig? Rose ruis? Gerard Joling en Gordon, lijkt me dan... Link to comment Share on other sites More sharing options...
henkes Posted 2 mei 2009 Report Share Posted 2 mei 2009 Antony and the Johnsons the crying light .. ZOOO MOOI .... Ik heb er net even wat samples van proberen te beluisteren, maar, niet mijn smaak zal ik maar zeggen. dit is typisch een stem die je mooi vind of helemaal niet.in het begin had ik ook mijn twijfels maar nu ik hem,deze groep, meer beluisterd heb vind ik hun alleen maar mooier worden. soms zijn er van die artiesten die je raken,en deze is er een van. Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefk Posted 2 mei 2009 Report Share Posted 2 mei 2009 Hee, die band ken ik niet. Nederlandstalig? Wil ik je een copietje opsturen? Dit wordt de hype van de zomerfestivals Heel even off topic Heb roze ruis nodig om een beetje te kunnen meten Heb een dip rond de 125Hz Gisteren nog eens naar Portishead Live NY geluisterd Gr Stef Link to comment Share on other sites More sharing options...
luxmanL81 Posted 2 mei 2009 Report Share Posted 2 mei 2009 Tijdloos - Beste Van Bram Vermeulen wat een bizarre dag eergister hier in Apeldoorn onwijs ongelovelijk verder heb ik daar nog geen woorden voor...... tis nog te onwezelijk............ Link to comment Share on other sites More sharing options...
luxmanL81 Posted 3 mei 2009 Report Share Posted 3 mei 2009 dit meesterwerk maar weer eens opgezet Link to comment Share on other sites More sharing options...
s_k Posted 3 mei 2009 Report Share Posted 3 mei 2009 met recht een meesterwerk. Hier: Link to comment Share on other sites More sharing options...
gruiter Posted 3 mei 2009 Report Share Posted 3 mei 2009 Op CD: Portishead - Third Link to comment Share on other sites More sharing options...
gruiter Posted 3 mei 2009 Report Share Posted 3 mei 2009 Antony and the Johnsons the crying light .. ZOOO MOOI .... Ik vind deze muziek ook erg mooi, maar je moet er wel voor in de stemming zijn. Eigenlijk kende ik deze man alleen van een van de albums van Bjork met wie hij een duet meezingt. Ook komt is hij te horen op het eerste album van Joan as Policewoman. Later heb ik me er wat meer in verdiept. Eerste reactie was "theatrale aanstellerij", maar na een paar keer luisteren zie ik de schoonheid hiervan wel in. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gruiter Posted 3 mei 2009 Report Share Posted 3 mei 2009 Ik liep er gisteren tegenaan, werkelijk een waanzinnig album... Grace Jones - Hurricane ... alsof ze nooit weg is geweest! En.. verkrijgbaar op vinyl! Leuke tip! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 3 mei 2009 Report Share Posted 3 mei 2009 Alice In Chains - MTV Unplugged Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Arden Posted 3 mei 2009 Members Report Share Posted 3 mei 2009 Ik liep er gisteren tegenaan, werkelijk een waanzinnig album... Grace Jones - Hurricane ... alsof ze nooit weg is geweest! En.. verkrijgbaar op vinyl! Leuke tip! Echt wel! Ik ga hem ook op vinl bestellen. De cd is op dit ogenblik mijn absolute favoriet in de auto (tot gek worden van mijn lief en de kinders aan toe). Bijna een ultieme demo-disk, alleen al het intro van het eerste nummer, dat gaat gegarandeerd nog wel een paar woofers kosten ergens in het land... Alice In Chains - MTV Unplugged En daar hebben we gelijk 1 van mijn all-time favoriete lp's. Muzikaal en opnametechnisch een echte schoonheid! Hier nu trouwens ook een MTV unplugged, maar dan niet via cd of vinyl, helaas via de computer. En dat omdat het volgens mij nooit uit is gebracht (wat een misser!). Ik heb het ooit op video opgenomen van MTV... Stone Temple Pilots - MTV Unplugged Hier een fraaie uitvoering van Creep... http://www.youtube.com/watch?v=gRA174O78U0...feature=related Klik en geniet (of niet natuurlijk)... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 3 mei 2009 Report Share Posted 3 mei 2009 Stone Temple Pilots - MTV Unplugged Hier een fraaie uitvoering van Creep... http://www.youtube.com/watch?v=gRA174O78U0...feature=related Klik en geniet (of niet natuurlijk)... He, die kende ik niet. Wist niet dat die ook een MTV Unplugged opname hadden gedaan... Die Scott Weiland ziet er trouwens best gezond uit daar. Heb ik wel eens slechter gezien... Van wanneer is die opname? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Arden Posted 3 mei 2009 Members Report Share Posted 3 mei 2009 He, die kende ik niet. Wist niet dat die ook een MTV Unplugged opname hadden gedaan... Die Scott Weiland ziet er trouwens best gezond uit daar. Heb ik wel eens slechter gezien... Van wanneer is die opname? Poeh! Van best wel lang geleden. Ik had hem namelijk op video opgenomen, ik heb al minimaal 10 jaar geen videorecorder meer, ik schat zelfs dat dit misschien wel 15 jaar geleden is. Hij zag er toen idd een stuk beter uit. Veel van dat optreden is via you-tube wel terug te vinden, misschien dat het nog ergens verdwaald op dvd is verschenen? Ik heb het echter helaas nooit op cd of lp kunnen vinden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 3 mei 2009 Report Share Posted 3 mei 2009 He, die kende ik niet. Wist niet dat die ook een MTV Unplugged opname hadden gedaan... Die Scott Weiland ziet er trouwens best gezond uit daar. Heb ik wel eens slechter gezien... Van wanneer is die opname? Poeh! Van best wel lang geleden. Ik had hem namelijk op video opgenomen, ik heb al minimaal 10 jaar geen videorecorder meer, ik schat zelfs dat dit misschien wel 15 jaar geleden is. Hij zag er toen idd een stuk beter uit. Veel van dat optreden is via you-tube wel terug te vinden, misschien dat het nog ergens verdwaald op dvd is verschenen? Ik heb het echter helaas nooit op cd of lp kunnen vinden. Ik heb op Youtube inderdaad het een en ander gevonden. Leuke akoestische versies van (voor mij) bekende grunge-nummers. Ik heb geen idee of het ooit is uitgebracht, maar ik ga er wel eens even naar zoeken, denk ik... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 3 mei 2009 Report Share Posted 3 mei 2009 Hier staat een lijst van allerlei bands/zangers/zangeressen die aan MTV Unplugged hebben meegedaan: http://nl.wikipedia.org/wiki/MTV_Unplugged De opname van Stone Temple Pilots is (las ik elders) uit 1993. Al vrij oud dus inderdaad... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miracle. Posted 3 mei 2009 Report Share Posted 3 mei 2009 Voor wie ge Link to comment Share on other sites More sharing options...
luxmanL81 Posted 3 mei 2009 Report Share Posted 3 mei 2009 is dit wat Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miracle. Posted 3 mei 2009 Report Share Posted 3 mei 2009 is dit wat Over een minuut of 5 weet ik het. Beetje trage uploader. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miracle. Posted 3 mei 2009 Report Share Posted 3 mei 2009 is dit wat Over een minuut of 5 weet ik het. Beetje trage uploader. Het is binnen, en in een heel behoorlijk MP3 formaat. Alleen de lage tonen, tot zo'n 250Hz zijn afgevlakt. Daarboven kan ik geen bijzonderheden ontdekken op de analyzer. Morgen eens omzetten naar .wav en branden. Dan maar eens horen wat het op de set in de woonkamer doet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Arden Posted 3 mei 2009 Members Report Share Posted 3 mei 2009 is dit wat Over een minuut of 5 weet ik het. Beetje trage uploader. Het is binnen, en in een heel behoorlijk MP3 formaat. Alleen de lage tonen, tot zo'n 250Hz zijn afgevlakt. Daarboven kan ik geen bijzonderheden ontdekken op de analyzer. Morgen eens omzetten naar .wav en branden. Dan maar eens horen wat het op de set in de woonkamer doet. Als het wat is, doe mij dan een kopietje, ik krijg die zooi natuurlijk weer niet gedownload... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts