Jump to content

Welke muziek staat er nu op (part 5) ???

Ome Henk
 Share

Recommended Posts

Als het wat is, doe mij dan een kopietje, ik krijg die zooi natuurlijk weer niet gedownload...

Je hebt PM.

Ieder ander die ook een copy wil hebben, stuur maar een PM met je e-mail adres. Dan krijg je van mij een link waarmee je een .rar bestand kunt downloaden.

• Members

Gebeurd!

De kwaliteit is misschien niet echt hoogstaand, maar deze uitvoeringen op zich... Ze blijven geweldig. Krijgt van mij weer een ere-plaatsje, zo naast die van Alice in Chains . Om maar weer eens een deur in te trappen, beter slecht opgenomen top-muziek dan top opgenomen meuk...

Dat de platenmaatschappij dit toch weer niet heeft uitgebuit, onbegrijpelijk. Misschien maar eens aanschrijven?

Hij staat nu dus op, maar dat zal duidelijk zijn?

Gebeurd!

De kwaliteit is misschien niet echt hoogstaand, maar deze uitvoeringen op zich... Ze blijven geweldig. Krijgt van mij weer een ere-plaatsje, zo naast die van Alice in Chains . Om maar weer eens een deur in te trappen, beter slecht opgenomen top-muziek dan top opgenomen meuk...

Helemaal mee eens. Aerosmith is daar ook zo'n voorbeeld van. De MTV opnames uit 1990, die ik vanavond ook maar weer eens gedraait heb, zijn van een vergelijkbare kwaliteit met die van STP, maar het blijft gewoon mooi om naar te luisteren.

Dat de platenmaatschappij dit toch weer niet heeft uitgebuit, onbegrijpelijk. Misschien maar eens aanschrijven?

Vandaag de dag heb je slechts 2 soorten muziekliefhebbers. Groep 1 wil tingeltangelmuziek in perfecte kwaliteit, groep 2 luisterd naar geluid wat op een stoomgemaal lijkt, door oorstoppers aan een I-pod, zo luid (hard noemen ze dat dan ook nog) mogelijk.

Mensen die dit soort opnames graag luisteren zijn zeldzame uitzonderingen, en daar is dus geen droog brood mee te verdienen.

Hij staat nu dus op, maar dat zal duidelijk zijn?

Da's duidelijk ja. :lol:

Focus-Focus-3-272561.jpg

juist'em die moet ik ook nog hebben!

Guest kikkervisje
juist'em die wil ik ook nog hebben!

Dat kan geen grote problemen geven: op ebay zag ik er n.l. 30 staan maar ja niet voor 1 euro.

Hoe zijn die albums in vergelijking met Gentlemen (als je die kent)?

Ter illustratie: deze twee heb ik op cd, het bandje met Gentlemen heb ik gewist..

Ik ga er vanuit dat je Gentlemen hebt? Die klinkt wel het meest 'volwassen' en ook goed geproduceerd. Up in it is nog echt zo'n Sub Pop-rammelplaat, wel goeie nummers en heel direkt. Een beetje studentikoos. Congregation is wat serieuzer, maar ook nog wel lekker springerig.

Gentlemen is hun 'Nevermind', Up in it is hun 'Bleach' zeg maar..