Henrie Posted 15 juni 2009 Report Share Posted 15 juni 2009 Urge Overkill's versie is overtuigend, maar het origineel mag/moet ook gehoord worden: Ik vind dat nummer iets heel fouts hebben. Zo'n kerel die zingt dat dat meisje binnenkort een vrouw wordt... Doet me een beetje denken aan Mart Smeets en Ria Visser om de een of andere reden Link to comment Share on other sites More sharing options...
luxmanL81 Posted 15 juni 2009 Report Share Posted 15 juni 2009 Tracklisting: 1. Key To The Highway 2. Reptile 3. Get Tou On My Mind 4. Tears In Heaven 5. Bell Bottom Blues 6. Change The World 7. My Father's Eyes 8. River Of Tears 9. Going Down Slow 10. She's Gone 11. I Want A Little Girl 12. Badge 13. Hoochie Coochie Man 14. Have You Ever Loved A Woman 15. Cocaine 16. Wonderful Tonight 17. Layla 18. Sunshine Of Your Love 19. Over The Rainbow voetnoot blij dat ik de usa regio 1 dvd heb die heeft integenstelling tot de europese uitvoering geen dubbel layer opname en dus geen stops Link to comment Share on other sites More sharing options...
s_k Posted 15 juni 2009 Report Share Posted 15 juni 2009 Ik vind dat nummer iets heel fouts hebben. Zo'n kerel die zingt dat dat meisje binnenkort een vrouw wordt... Doet me een beetje denken aan Mart Smeets en Ria Visser om de een of andere reden Neil Diamond IS fout. Maar het is waar, het is een prachtige versie. Ze doen weinig voor elkaar onder, maar moet eerlijk zeggen dat de Urge overkill versie ook weinig toevoegt Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 16 juni 2009 Report Share Posted 16 juni 2009 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kikkervisje Posted 16 juni 2009 Report Share Posted 16 juni 2009 Link to comment Share on other sites More sharing options...
s_k Posted 16 juni 2009 Report Share Posted 16 juni 2009 Hier draait Meetingtape Maart 2008-1. Er zijn destijds twee tapes opgenomen. Heb hier een kopietje van 't origineel op de halve snelheid, dus past 't op Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kikkervisje Posted 16 juni 2009 Report Share Posted 16 juni 2009 Heftige Blues plaat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Seed7 Posted 16 juni 2009 Report Share Posted 16 juni 2009 Klein zwemmertje, zou je svp ook in gewone platte tekst willen vermelden welke het is, niet iedereen kan plaatjes zien. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kikkervisje Posted 16 juni 2009 Report Share Posted 16 juni 2009 Klein zwemmertje, zou je svp ook in gewone platte tekst willen vermelden welke het is, niet iedereen kan plaatjes zien. Oh, dan weet jij meer dan ik dat was mij echt niet bekend. Dit is een plaat uit 1986 van Bobby Watson (as) bij mij bekend geworden door zijn jaren lange aanwezigheid in de Art Blakey Jazz Messengers. Het is een ode aan Johnny Hodges aka The Rabbit ( groot liefhebber van het broodje gezond? ) De band heeft een kleine Bigband bezetting namen kan ik wel geven maar daar is HEAR geen zelfs hond in geinteresseerd. (denk ik) Al met al een mooie plaat. ( lastig te vinden ) cd zal echter geen moeite kosten. p.s. Waarschijnlijk is het parels voor de zwijnen maar: www.parisjazzcorner.com (daar heb ik dit prentje "geleend") , is een betrouwbaar adres voor heel erg mooie en veelal moeilijk te vinden platen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 16 juni 2009 Report Share Posted 16 juni 2009 Jonneine Zapata's myspace. Ik word de laatste tijd doodgegooid met friend requests van allerlei bandjes. Ik laat ze lekker staan en als ik eens zin heb beluister ik wat. Deze keer dus Jonneine Zapata. Verwachtte er weinig van, maar de eerste klanken deden me aan P.J. Harvey's Is this desire? denken. Ik heb het lekker laten doorspelen, en het is niet helemaal P.J., haar zang heeft ook wat kuntrieachtigs. Ik vind het echt goed Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 16 juni 2009 Report Share Posted 16 juni 2009 Klein zwemmertje, zou je svp ook in gewone platte tekst willen vermelden welke het is, niet iedereen kan plaatjes zien. Oh, dan weet jij meer dan ik dat was mij echt niet bekend. Is toch al vrij vaak genoemd hier... Maar gewoon jezelf aanleren om altijd de artiest en de titel te noemen. Is een kleine moeite, en is wel zo fijn voor sommige hearders... Dream Theater - Six Degrees Of Inner Turbulence Blijft een fijne plaat. Samen met Scenes From A Memory wat mij betreft hun beste. Maar ik ben toch wel weer benieuwd naar hun nieuwe album. Net als de nieuwe van The Mars Volta... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Seed7 Posted 16 juni 2009 Report Share Posted 16 juni 2009 Dit is een plaat [...] dank je Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erikatn Posted 16 juni 2009 Report Share Posted 16 juni 2009 Neil Diamond IS fout.Maar het is waar, het is een prachtige versie. Ze doen weinig voor elkaar onder, maar moet eerlijk zeggen dat de Urge overkill versie ook weinig toevoegt Naderhand wel, maar voordat z'n output alleen nog maar voor vrouwen het aanhoren waard bleek, was hij in de sixties een uitstekende songwriter en producer. Z'n krakers uit die periode staan allemaal op deze geweldige verzamelaar, die nu draait. Link to comment Share on other sites More sharing options...
s_k Posted 16 juni 2009 Report Share Posted 16 juni 2009 Eens even deunleuden. Ik vind jouw smaak meestal wel 't checken waard . Hier, nu: Peter Green - In the Skies Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 17 juni 2009 Report Share Posted 17 juni 2009 met grote dank aan een forum genoot de muziek is beter dan de hoes. mooie ruimtelijke opname. beeld is echt groots wel wat richting de ouwe mannen rock maar erg lekker en speels Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 17 juni 2009 Report Share Posted 17 juni 2009 de muziek is beter dan de hoes. Alhier nu een voorproefje van het nieuwe album van Dinosaur Jr., al te beluisteren op hun myspace. Ik had de hoop voor Dinosaur al lang opgegeven, maar dit klinkt wel lekker ouderwets fris, ook al heeft J. ondertussen volledig grijs haar: Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 17 juni 2009 Report Share Posted 17 juni 2009 laatste album vond ik best oke anders. Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 17 juni 2009 Report Share Posted 17 juni 2009 wat je soms allemaal vind in je kast...gaaf man gas face die kleren Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefk Posted 17 juni 2009 Report Share Posted 17 juni 2009 laatste album vond ik best oke anders. Deel volkomen je mening !!! Hun optredens een paar jaar terug waren stevig snedig en beetje loeihard Gr Stef Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 17 juni 2009 Report Share Posted 17 juni 2009 laatste album vond ik best oke anders. Deel volkomen je mening !!! Hun optredens een paar jaar terug waren stevig snedig en beetje loeihard Gr Stef Hmmm, na Where you been heb ik ze niet meer gevolgd Een paar geweldige nummers (Start choppin'), maar de plaat wordt zo zeikerig en die klaagstem, pffft, nee vonk niks. Wellicht heb ik wat in te halen. Vrienden van me zijn wel naar het laatste concert in Paradiso geweest en vonden het Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 17 juni 2009 Report Share Posted 17 juni 2009 is ook veel beter maar die had een vriend van mij dan weer gekocht. we spraken af wat we kochten en dat konden we dan tapen van elkaar. dat waren nog eens tijden Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miracle. Posted 17 juni 2009 Report Share Posted 17 juni 2009 Santana - Amigos Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 17 juni 2009 Report Share Posted 17 juni 2009 is ook veel beter maar die had een vriend van mij dan weer gekocht. we spraken af wat we kochten en dat konden we dan tapen van elkaar. dat waren nog eens tijden Haha ja, en dan thuis komen met zo'n elpeehoes: En mijn moeder zich maar afvragen wat er fout met me was Ik kon toch maar mooi nog mijn ouders shockeren, dat is tegenwoordig niet meer zo vanzelfsprekend Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miracle. Posted 17 juni 2009 Report Share Posted 17 juni 2009 James Brown - Revolution of the mind. "Live At The Apollo, Vol. III" Kwalitatief sloeg het werkelijk nergens op wat deze man en zijn band deden. Beetje jammen, veel "Jeahh" roepen, beetje popie op het podium doen en vooral heel veel het zelfde sax riedeltje, maar de sfeer die er omheen hing, en ze vanaf het podium de zaal in wisten te brengen was fenomenaal. De studioplaten van James Brown vind ik dan ook geen bal aan, maar de live LP's blijven geweldig om te beluisteren. Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 17 juni 2009 Report Share Posted 17 juni 2009 James Brown - Revolution of the mind. "Live At The Apollo, Vol. III" Kwalitatief sloeg het werkelijk nergens op wat deze man en zijn band deden. Beetje jammen, veel "Jeahh" roepen, beetje popie op het podium doen en vooral heel veel het zelfde sax riedeltje, maar de sfeer die er omheen hing, en ze vanaf het podium de zaal in wisten te brengen was fenomenaal. De studioplaten van James Brown vind ik dan ook geen bal aan, maar de live LP's blijven geweldig om te beluisteren. Da's zeker die plaat waarop je die presentator hoort 'IT'S JAMES BROWN LADIES AND GENTLEMEN, J Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts