Jump to content

Welke muziek staat er nu op (part 5) ???

Ome Henk
 Share

Recommended Posts

i2009_17.jpg

Urge Overkill's versie is overtuigend, maar het origineel mag/moet ook gehoord worden:

Ik vind dat nummer iets heel fouts hebben. Zo'n kerel die zingt dat dat meisje binnenkort een vrouw wordt... Doet me een beetje denken aan Mart Smeets en Ria Visser om de een of andere reden :D:lol:

109356m.jpg

Tracklisting:

1. Key To The Highway

2. Reptile

3. Get Tou On My Mind

4. Tears In Heaven

5. Bell Bottom Blues

6. Change The World

7. My Father's Eyes

8. River Of Tears

9. Going Down Slow

10. She's Gone

11. I Want A Little Girl

12. Badge

13. Hoochie Coochie Man

14. Have You Ever Loved A Woman

15. Cocaine

16. Wonderful Tonight

17. Layla

18. Sunshine Of Your Love

19. Over The Rainbow

voetnoot

blij dat ik de usa regio 1 dvd heb

die heeft integenstelling tot de europese uitvoering geen dubbel layer opname :rolleyes:

en dus geen stops :mad2:

Ik vind dat nummer iets heel fouts hebben. Zo'n kerel die zingt dat dat meisje binnenkort een vrouw wordt... Doet me een beetje denken aan Mart Smeets en Ria Visser om de een of andere reden :D:lol:

Neil Diamond IS fout.

Maar het is waar, het is een prachtige versie. Ze doen weinig voor elkaar onder, maar moet eerlijk zeggen dat de Urge overkill versie ook weinig toevoegt :)

Guest kikkervisje
047222.jpg

Klein zwemmertje,

zou je svp ook in gewone platte tekst willen vermelden welke het is, niet iedereen kan plaatjes zien.

Oh, dan weet jij meer dan ik dat was mij echt niet bekend.

Dit is een plaat uit 1986 van Bobby Watson (as) bij mij bekend geworden door zijn jaren lange aanwezigheid in de Art Blakey Jazz Messengers. Het is een ode aan Johnny Hodges aka The Rabbit ( groot liefhebber van het broodje gezond? )

De band heeft een kleine Bigband bezetting namen kan ik wel geven maar daar is HEAR geen zelfs hond in geinteresseerd. (denk ik) :)

Al met al een mooie plaat. ( lastig te vinden ) cd zal echter geen moeite kosten.

p.s. Waarschijnlijk is het parels voor de zwijnen maar: www.parisjazzcorner.com (daar heb ik dit prentje "geleend") , is een betrouwbaar adres voor heel erg mooie en veelal moeilijk te vinden platen.

Jonneine Zapata's myspace.

Ik word de laatste tijd doodgegooid met friend requests van allerlei bandjes. Ik laat ze lekker staan en als ik eens zin heb beluister ik wat. Deze keer dus Jonneine Zapata. Verwachtte er weinig van, maar de eerste klanken deden me aan P.J. Harvey's Is this desire? denken. Ik heb het lekker laten doorspelen, en het is niet helemaal P.J., haar zang heeft ook wat kuntrieachtigs. Ik vind het echt goed B)

jonneinezapata.jpg

Klein zwemmertje,

zou je svp ook in gewone platte tekst willen vermelden welke het is, niet iedereen kan plaatjes zien.

Oh, dan weet jij meer dan ik dat was mij echt niet bekend.

Is toch al vrij vaak genoemd hier... Maar gewoon jezelf aanleren om altijd de artiest en de titel te noemen. Is een kleine moeite, en is wel zo fijn voor sommige hearders...

f084634ova5.jpg

Dream Theater - Six Degrees Of Inner Turbulence

Blijft een fijne plaat. Samen met Scenes From A Memory wat mij betreft hun beste. Maar ik ben toch wel weer benieuwd naar hun nieuwe album. Net als de nieuwe van The Mars Volta...

Neil Diamond IS fout.

Maar het is waar, het is een prachtige versie. Ze doen weinig voor elkaar onder, maar moet eerlijk zeggen dat de Urge overkill versie ook weinig toevoegt :)

Naderhand wel, maar voordat z'n output alleen nog maar voor vrouwen het aanhoren waard bleek, was hij in de sixties een uitstekende songwriter en producer.

Z'n krakers uit die periode staan allemaal op deze geweldige verzamelaar, die nu draait. :)

51O3uL1ccyL._SS500_.jpg

zn3frl.jpg

met grote dank aan een forum genoot :)

de muziek is beter dan de hoes.

mooie ruimtelijke opname. beeld is echt groots

wel wat richting de ouwe mannen rock maar erg lekker en speels

de muziek is beter dan de hoes.

:rolleyes::ph34r:

Alhier nu een voorproefje van het nieuwe album van Dinosaur Jr., al te beluisteren op hun myspace. Ik had de hoop voor Dinosaur al lang opgegeven, maar dit klinkt wel lekker ouderwets fris, ook al heeft J. ondertussen volledig grijs haar:

DJ_070628100140547_wideweb__300x375.jpg

laatste album vond ik best oke anders.

Deel volkomen je mening !!!

Hun optredens een paar jaar terug waren stevig snedig en beetje loeihard

Gr

Stef

Hmmm, na Where you been heb ik ze niet meer gevolgd :unsure: Een paar geweldige nummers (Start choppin'), maar de plaat wordt zo zeikerig en die klaagstem, pffft, nee vonk niks. Wellicht heb ik wat in te halen.

Vrienden van me zijn wel naar het laatste concert in Paradiso geweest en vonden het

is ook veel beter maar die had een vriend van mij dan weer gekocht. we spraken af wat we kochten en dat konden we dan tapen van elkaar. dat waren nog eens tijden B)

is ook veel beter maar die had een vriend van mij dan weer gekocht. we spraken af wat we kochten en dat konden we dan tapen van elkaar. dat waren nog eens tijden B)

:D Haha ja, en dan thuis komen met zo'n elpeehoes:

2906160141_c73bca1ae3_b.jpg

En mijn moeder zich maar afvragen wat er fout met me was :lol:

Ik kon toch maar mooi nog mijn ouders shockeren, dat is tegenwoordig niet meer zo vanzelfsprekend :P

f8f953a09da01ab129396110.L.jpg

James Brown - Revolution of the mind. "Live At The Apollo, Vol. III"

Kwalitatief sloeg het werkelijk nergens op wat deze man en zijn band deden. Beetje jammen, veel "Jeahh" roepen, beetje popie op het podium doen en vooral heel veel het zelfde sax riedeltje, maar de sfeer die er omheen hing, en ze vanaf het podium de zaal in wisten te brengen was fenomenaal. :)

De studioplaten van James Brown vind ik dan ook geen bal aan, maar de live LP's blijven geweldig om te beluisteren. B)

James Brown - Revolution of the mind. "Live At The Apollo, Vol. III"

Kwalitatief sloeg het werkelijk nergens op wat deze man en zijn band deden. Beetje jammen, veel "Jeahh" roepen, beetje popie op het podium doen en vooral heel veel het zelfde sax riedeltje, maar de sfeer die er omheen hing, en ze vanaf het podium de zaal in wisten te brengen was fenomenaal. :)

De studioplaten van James Brown vind ik dan ook geen bal aan, maar de live LP's blijven geweldig om te beluisteren. B)

Da's zeker die plaat waarop je die presentator hoort 'IT'S JAMES BROWN LADIES AND GENTLEMEN, J