Jump to content

Welke muziek staat er nu op (part 5) ???

Ome Henk
 Share

Recommended Posts

@ miracle idd aan de zware kant. maar de sfeer vind ik prachtig vooral nr 6 kan ik keer op keer draaien. nr heet denk ik iets met "eyes"

voor mij wel DE ontdekking van dit jaar samen met Ed gein

jesu_-_conqueror.jpg

donker, sfeervol traag, zwaar en heel mooi

justin broadrick van godflesh heeft een nieuwe band "jesu"

album conqueror

Hey, da's geen album wat je dagelijks tegen komt. Heb ik hier vanavond ook beluisterd.

Op sommige punten net TE zwaar voor mijn stemming vanavond, maar zeker wel heel sfeervol en mooi. Ik had er een mooie whisky bij moeten nemen denk ik. :lol:

Als Miracle en m44 dit goed vinden moet ik het ook maar eens beluisteren. Als Miracle het te zwaar vind ga ik Neurosis-achtige brulherrie verwachten, maar ik had het woordje 'sfeervol' over het hoofd gezien. Enniewees, op naar de myspace, en ik vind het best wel te gek :) Heel traag, maar helemaal niet claustrofobisch, het heeft juist wel iets luchtigs.. Ik luister nu naar Silver, en dat doet me eigenlijk aan Aereogramme denken B)

nieuwe single van alice in chains.

wat een vette plaat zeg :lol:

die gitaar klinkt als regelrechte kromgetrokken plaat maar op een gegeven moment pakt ie je en blijft hangen. errug lekker dit

nu deze

en ik ben eruit. dit is de allerlekkerste plaat van dinosaur jr.

opname is een beetje vaag maar wel aan te wennen. heeft iets rauw demo achtigs over zich. maar zet hem op terwijl je iets aan het doen bent en je aandacht gaat zeker naar de muziek en dan denk je ....wow.. dit is zwaar oke B) beloofd!

dinosaurjr.jpg

heppie em al buizenbartje?

die gitaar klinkt als regelrechte kromgetrokken plaat maar op een gegeven moment pakt ie je en blijft hangen. errug lekker dit

Kromgetrokken plaat?!?! Pffft :rolleyes:Zeker nog nooit gitaar gespeeld :rolleyes:;):D

Geweldige eenvoudige riff B) Al vind ik het nummer een klein beetje eentonig, maar het rockt wel als de neten :)

Ik ben vooral blij dat Alice in Chains nog steeds als AIC klinkt, dat vind ik een prestatie na al het gebeurde.

Het is ook de eerste keer dat ik die nieuwe zanger hoor, ik was bang dat ie 'te zwart' (niet politiek incorrect bedoeld) zou klinken. Het maakt wel ineens duidelijk hoe belangrijk de tweede stem van Jerry Cantrell was/is, ik vind het bijna eng hoe erg dit als de ouwe AIC klinkt :blink:

Enne, nee Robin, Dinosaur heb ik nog niet.. Heb alweer een tijd niks aangeschaft, ik moet maar weer eens een lijst maken want ik kan het niet meer bijhouden :wacko:

Kromgetrokken plaat?!?! Pffft :rolleyes:Zeker nog nooit gitaar gespeeld :rolleyes:;):D

Geweldige eenvoudige riff B) Al vind ik het nummer een klein beetje eentonig, maar het rockt wel als de neten :)

Ik ben vooral blij dat Alice in Chains nog steeds als AIC klinkt, dat vind ik een prestatie na al het gebeurde.

Het is ook de eerste keer dat ik die nieuwe zanger hoor, ik was bang dat ie 'te zwart' (niet politiek incorrect bedoeld) zou klinken. Het maakt wel ineens duidelijk hoe belangrijk de tweede stem van Jerry Cantrell was/is, ik vind het bijna eng hoe erg dit als de ouwe AIC klinkt :blink:

Enne, nee Robin, Dinosaur heb ik nog niet.. Heb alweer een tijd niks aangeschaft, ik moet maar weer eens een lijst maken want ik kan het niet meer bijhouden :wacko:

ik begreep dat het juist erg knap was om die riff te spelen. en dat begrijp ik van een paar gitaristen :huh:

ik begreep dat het juist erg knap was om die riff te spelen. en dat begrijp ik van een paar gitaristen :huh:

Never believe a guitar player :D

Ik vond het een beetje oneerbiedig om het met een kromme plaat te vergelijken, that's all ;)

Tis op zich geen heksenwerk om te spelen, (net geprobeerd) gewoon de snaar flink oprekken en terug laten gaan, maar om het zo toonvast en vloeiend te doen is idd wat anders, en dan de hele tijd, poeh! :cool2:

Jerry Cantrell is God! :D

25955.gif

Nu de cd-speler zo opgekrikt is wordt deze langzamerhand aan te horen. Klinkt nog steeds te schel, maar ik krijg er geen hoofdpijn meer van. De drums klinken uitstekend. En da's met Jimmy Chamberlin erachter zeker geen straf.. drumsplay3.gif

Koop dan gewoon de LP. Die klinkt niet schel. :P