Jump to content

Welke muziek staat er nu op (part 5) ???

Ome Henk
 Share

Recommended Posts

ik ken hem alleen van de band carnivore.

type O heb ik nooit echt goed gehoord

Moet jij zeker gaan doen. Ik wed dat jij dat vaak zult luisteren als je het in huis hebt. ;)

sgoet

ik weet jij praat slimme dingen ;)

ook die lampenbart B)

Wat daarna kwam had voor mij een te hoog 'Within Temptationgehalte', ook idioot overgeproduceerd, maar deze is echt wel goed :cool2:

Zeker nooit October Rust (1996) gehoord?.....Daar hoor ik zeker geen "'Within Temptationgehalte" in.

Bloody Kisse is van 1993.

Die bedoel ik nou net. Ik heb hem al lang niet meer gehoord, maar ik heb het vooral over de produktie, supercommercieel 'indrukwekkend' radiogeluid zeg maar.

Blijkbaar deden de nummers me niet zoveel dat de produktie ging opvallen.. Langdradig meen ik me te herinneren, niet pakkend.

Sorry hoor ;)

Geweldig album Eric, zowel de LP als de CD zijn van verbazingwekkend goede kwaliteit.

Vorig jaar heb ik hiervan eens een heruitgave LP, op het roadrunner label, aangeschaft. Dit om het origineel te sparen. Deze is bij mij gelukkig nog in bijna nieuwstaat.

Die nieuwe uitgave bleek gelukkig niet eerst gedigitaliseerd te zijn, maar echt zo van de analoge mastertape te zijn genomen. Ook weer geweldige kwaliteit, op een mooier vinyl dan het origineel.

De CD blijft hier kwa ruimtelijkheid en natuurlijkheid nog wat achter, maar dat kan aankomende week mss nog wel veranderen. (Ga een andere CD-speler uitproberen, waar ik wel wat vertrouwen in heb.) :)

Dan ga ik zeker de TON CD's die ik heb ook weer eens beluisteren, en vergelijken met de LP's en heruitgave LP's.

Als jij Bloody Kisse goed vind moet je ook zeker October rust eens beluisteren van hun. Die vind ik zelfs nog beter.

Zou ik bijna geniaal willen noemen. ;)

Duh!!! Heb ik natuurlijk ook in de collectie (weliswaar op cd, maar toch :ph34r: )!!

Met Cinnamon Girl, natuurlijk!! :D

Welke cd-speler ga je uitproberen???

Greetz,

Lestat

Welke cd-speler ga je uitproberen???

Greetz,

Lestat

Ik ben op dit moment over 3 verschillende spelers in onderhandeling, en weet morgenavond welke de eerste (en mss wel laatste) word die ik ga vergelijken met de Jadis Symphonia en AVM Evolution CD2.

Hoogstwaarschijnlijk weer een Jadis.

die jadis is mooi speler jonguh!!

je wet toooooch.!!

later kill

greet your peeps for me swa B)

ik denk dat ik de laatste tijd te vaak moet assisteren bij de separeer van de acute opname :unsure:

daar schijn ik talent voor te hebben :lol:

die jadis is mooi speler jonguh!!

je wet toooooch.!!

later kill

greet your peeps for me swa B)

Het lijkt wel of je solliciteerd naar een WW uitkering. Als je daar zo praat heb je direct alles wat je wilt + een beetje extra. ;)

De Jadis is idd een heel mooie speler, en gaat daarom ook niet de deur uit, maar Jadis maakt ook nog mooiere CD-spelers. Als de Symphonia vervangen gaat worden word hij naar de slaapkamer verbannen, en gaat de AVM in de verkoop.

Hier draait nu:

c975eb6709a0ec9c4d991110.L.jpg

Chemical Brothers - Singles 93-03

Even het stof van de speakers (en de verre omtrek daarvan) blazen. :lol:

De Jadis is idd een heel mooie speler, en gaat daarom ook niet de deur uit, maar Jadis maakt ook nog mooiere CD-spelers. Als de Symphonia vervangen gaat worden word hij naar de slaapkamer verbannen, en gaat de AVM in de verkoop.

Hier draait nu:

c975eb6709a0ec9c4d991110.L.jpg

Chemical Brothers - Singles 93-03

Even het stof van de speakers (en de verre omtrek daarvan) blazen. :lol:

En terecht! (van dat stof, dan :) )

Zal nooit de geweldige clip van Hey Boy Hey Girl vergeten :lol:

(...) Klassieke muziek werkt nu nog steeds door op de hedendaagse muzieksoorten. Check deze docent van het Berklee College maar eens...(...)

Beste Lestat,

a. Ik heet "Spido" en niet anders.

b. De docent speelt plectrumstijl, met alle technische beperkingen van dien. De klassieke stijl biedt melodisch meer mogelijkheden. (Bijvoorbeeld: http://www.youtube.com/watch?v=THwDL4hQNUU...feature=related )

(...) Klassieke muziek werkt nu nog steeds door op de hedendaagse muzieksoorten. Check deze docent van het Berklee College maar eens...(...)

Beste Lestat,

b. De docent speelt plectrumstijl, met alle technische beperkingen van dien. De klassieke stijl biedt melodisch meer mogelijkheden. (Bijvoorbeeld: http://www.youtube.com/watch?v=THwDL4hQNUU...feature=related )

Mee eens, Spido (zal het alter ego maar voor je in stand houden als het je behaagt).

Ik heb het Joe ook zien doen met zijn handen, maar volgens hem leent deze stijl van spelen zich meer voor het gebruiken van een plectrum.

Dessalniettemin wilde ik aanduiden dat niet alle hedendaagse muziek 'verdorven' is door toevoeging van elektronische techniek, maar dat de artiest wel degelijk iets aan kundigheid moet inbrengen. Als je doelt op de verzuiling van muziek in het algemeen, kan ik me hier deels wel in vinden, op commerci

Guest kikkervisje
Maar waarom zou ik gaan liegen, hear? :unsure:

Ja, waarom??

Een leugentje voor bestwil gaat er altijd goed in! :D :biggrin: :D

cover_nightly_disease.jpeg

Madrugada - The nightly disease

Heb ik niets van Bart, maar ik meen ze ooit live gezien te hebben en als ik het goed voorheb, stond iedere muzikant op een tafel ergens in de zaal, very impressive

De muziek vr straks zal weer mn nietjesmachine en makita schroef-boormachine worden en een beetje decoupeerzaag af en toe

Greetz

Stef

hiero.....niks hoogdravends of diepgaand

gewoon lekkere techno waar de kids op kunnen dansen en springen. muziek is er ook voor dansen en vermaak.

metal en klassiek verliezen het daarbij glansrijk van de house scene en de pop muziek ;)

album-en-tact.jpg