Jump to content

Welke muziek staat er nu op (part 5) ???

Ome Henk
 Share

Recommended Posts

Bij mij staat momenteel de CD

This Left Feels Right van Bon Jovi (2003) te spelen.

Het is een uitstapje van deze band, de CD is akoestisch, vandaar de goed gekozen titel.

Vind de opname werkelijk erg mooi. Echt genieten via de PP's !

Da's idd een heel mooie opname. De andere opnames van die band zijn overigens ook geheel niet slecht te noemen. ;)

Klopt, Michel! En wat ik mooi vind aan die akoustische cd zijn de bekende nummers in een nieuw jasje. Vooral de laatste paar nummers op het album, zijn een genot om naar te luisteren.

Nu staat er weer iets totaal anders op, Canta Slauerhoff, van "La Branco".

Whiplash-Ticket+To+Mayhem.jpg

zat een beetje onder het stof.

valt me op dat dit nog best een goed geproduceerd album is. klinkt allemaal wel oke

en lekkere nummers. zoals "respect the dead"

R-1232951-1202505066.jpeg

Zie je nu waarom wij er altijd de titel en de uitvoerende(n) bijzetten? <_<

Of is het van Redd Kross? :D

zo beter :ph34r:

Goed zo :P

Kus van de juffrouw en een bank vooruit ;)

dan zit ik naast spido :blink: en HIJ begon :P

Goed zo :P

Kus van de juffrouw en een bank vooruit ;)

dan zit ik naast spido :blink: en HIJ begon :P

Kom dan maar naast mij zitten, kunnen we goed propjes schieten naar die uitslover :P

Back on topic:

Primus - Suck on this

Uh-oh, is

Suck on This was recorded in February 1989 in Berkeley Square, CA. It featured such memorable quotes as "Herb the Ginseng Drummer", "Larry You're a Bastard", and "We're Primus, we Suck". Of course, it also had an awesome version of Tommy the Cat with one of Les's best solos. With the exception of "The Heckler", all the songs appeared on other Primus albums or soundtracks.

After selling Suck on This (with some success) to local record stores, Primus got on the Caroline records label and recorded their first studio album. Frizzle Fry had 13 tracks, including Primus's first hit John the Fisherman. With other trash/metal/funk songs as Pudding Time, Too Many Puppies, and To Defy the Laws of Tradition, many fans consider this their favorite album. In case you're wondering what the title's about, Claypool was doing a lot of acid at the time

:huh: Ahaa, het is Herb the ginseng drummer!

Da's een fijne plaat, Luxman!

heb hem al een aantal weken in huis en heb hem vaak opstaan.

Greetz,

Lestat

was alleen nog een hele klus de 5 bonus tracks te vinden

pulling domw the ride

homebody

good as gold

early bird

time in the sun

maar het staat nu op

82e2d0642b9c.jpg

converge - axe to fall.

ik had al verwachtingen maar de band is met dit album boven zichzelf uitgestegen.

niveau van technische perfectie is naar mijn mening ongeevenaard binnen welke muziekstroming dan ook.

en dat zonder het doel ( intense emotie) te verliezen.

hulde

Ik vind dat ik maar eens bij je moet langskomen om dat te beluisteren met jouw uitleg erbij waarom dit zo fantastisch is, dat helpt me altijd erg :) (en ik kan in dit geval wel hulp gebruiken :D )

Ik ben eindelijk weer lekker platen aan het draaien, dit is wel een lieveling uit de collectie (en -ja ik weet het, al vaak hier gepost..):

thirteenth-step.jpg

A perfect circle - Thirteenth step

niveau van technische perfectie is naar mijn mening ongeevenaard binnen welke muziekstroming dan ook.

Ik ben voor de zoveelste keer hun myspace aan het beluisteren, en met dit nieuwe album kan ik eindelijk wel wat, het knalt op alle mogelijke manieren kompleet uit elkaar, maar niet zo dat het ontoegankelijk voor me wordt, integendeel B)

Ik mo

Ik ben voor de zoveelste keer hun myspace aan het beluisteren, en met dit nieuwe album kan ik eindelijk wel wat, het knalt op alle mogelijke manieren kompleet uit elkaar, maar niet zo dat het ontoegankelijk voor me wordt, integendeel B)

Ik mo

denk niet dat er veel drummers sneller zijn. hooguit op bassdrum roffel. maar die hoor ik hem niet vaak maken.

maar zijn wisselingen zijn echt van hoog niveau. net als gene hoglan ( strapping young lad) is Ben ook links en rechts handig

daarbij is math metal mischien wel het meest lastig te drummen van vrijwel alle muzieksoorten

ik ben nogal een drum freak. heb ook zelf gedrumd, ken een aantal drummers persoonlijk en Ben koller word ernstig gewaardeerd.

u is welkom bart. maar de muziek spreekt voor zichzelf. je kunt er wat mee of niet.

wat mij betreft is het zo lastig om die comlexe structuren als een organisch geheel te laten klinken. er is maar 1 woord voor een band als converge "intens"

veel van dit soort bands halen de snelheid wel maar de afwisselingen gaan zo bizar goed en snel bij converge zonder de emotie uit het oog te verliezen.

veea klinkt het gekunsteld bij bijv ed gein of dillinger escape plan. een wisseling omdat dat leuk is en knap, dat leidt af van de energie.