Jump to content

Welke muziek staat er nu op (part 5) ???

Ome Henk
 Share

Recommended Posts

@ Gruiter,

Had al een paar tracks gehoord die als preview-download werden aangeboden. Ik vind Glitter and Doom een mooie registratie van de vreemde, excentrieke manier van Waits' muziek en vooral zang. Heerlijk obscure zang en arrangementen, die zijn opgenomen alsof je in een zaal staat te luisteren. Audiofiel verantwoord? Helemaal niet, integendeel. Genieten; volop! gaat hoog eindigen op mijn persoonlijke jaarlijst :) De nieuwe IC's in mijn phonotrap beginnen nu echt weer wat ingespeeld te raken, alsmede mijn eigen nieuwe versterker. Mijn eigen 'sound' is dus gelukkig weer terug en beter dan ooit :) Voorlopig voor mij geen partner, ik beleef (ook voorlopig :rolleyes: )genoeg plezier aan de muziek

Greetz,

Lestat

Ha die Lestat,

Ik ben wel een liefhebber van de muziek van Waits, dus wellicht ga ik dit album wel aanschaffen. Fijn ook dat je geniet van je nieuwe versterker. Ik kan me goed voorstellen dat je hier voorlopig genoeg plezier aan beleefd. De hond krijgt toch nog wel genoeg aandacht :lol: :lol: ?

Ik moet toch nog een keertje weer komen luisteren hoe het nu klinkt ......

dit lijkt me ook een mooi album. hoe is de geluidskwaliteit?. ik moet zeggen dat het meeste van hendrix wel erg goed klinkt trouwens, vooral het live werk

De geluidskwaliteit vind ik voor die tijd (1967) heel behoorlijk maar kan beter. Deze heruitgave is ook al wat beter dan het origineel, maar je blijft horen dat het een oude opname is, waar nog niet echt goede microfoons voorhanden waren.

De muziek op dit album vind ik het beste wat Jimi ooit geproduceerd heeft, en niet alleen ik vind dat. In 2003 stond dit album op nr.15 van de album top 500 allertijden van het blad Rolling Stone. :huh:

dit lijkt me ook een mooi album. hoe is de geluidskwaliteit?. ik moet zeggen dat het meeste van hendrix wel erg goed klinkt trouwens, vooral het live werk

De geluidskwaliteit vind ik voor die tijd (1967) heel behoorlijk maar kan beter. Deze heruitgave is ook al wat beter dan het origineel, maar je blijft horen dat het een oude opname is, waar nog niet echt goede microfoons voorhanden waren.

De muziek op dit album vind ik het beste wat Jimi ooit geproduceerd heeft, en niet alleen ik vind dat. In 2003 stond dit album op nr.15 van de album top 500 allertijden van het blad Rolling Stone. :huh:

mooi, die gaan we kopen dan ;)

Heb vandaag heerlijk genoten van:

413KED3E59L.jpg

Otto Olsson Te Deum

en nu staat op:

secnat.jpg

Dominic Miller - Second Nature (even de versterker pesten :D )

@ Gruiter,

Guy ligt nog steeds lekker mee te genieten van de muziek, hoor!

Greetz,

Lestat

mikerich.jpeg

mike & rich

Mike & Rich is an ambient-techno album by Mike Paradinas and Richard D. James, respectively. The album was released in July 1996. The album is also known as Expert Knob Twiddlers.[1]

The album is an amalgam of the music stylings of Aphex Twin and

Geef mij maar Axis: Bols as Love van Jimi :)

Waarmee ik niet gezegd wil hebben dat deze niet ok is ... Jimi gaat er altijd in

Robin er bestaan Japanse heruitgaven van Jimi H, ongelooflijk goede kwaliteit en de moeite

Hier kwekt momenteel een zekere Gossip

de band the locust heeft de bohemian ooit binnen een minuut gespeeld. het schijnt dat iedere noot uit het orgineel voorbij komt.

ik schijn dat live gezien te hebben. mijn maat herkende de queen klassieker.

ik vond het een raar nummer. en the locust heeft wel wat rare nummers gemaakt. :lol:

http://www.youtube.com/watch?v=dM4E8isnYS4...PL&index=26

voor wie the locust niet kent.

beetje bizar. ik vind het leuk

de band the locust heeft de bohemian ooit binnen een minuut gespeeld. het schijnt dat iedere noot uit het orgineel voorbij komt.

ik schijn dat live gezien te hebben. mijn maat herkende de queen klassieker.

ik vond het een raar nummer. en the locust heeft wel wat rare nummers gemaakt. :lol:

http://www.youtube.com/watch?v=dM4E8isnYS4...PL&index=26

voor wie the locust niet kent.

Beste m44,

ik schijn dat live gezien te hebben
Wellicht had je de Bohemian ook wel herkend als jij je oren had gebruikt, in plaats van je ogen?

Omd

zoek,zoek

zuig zuig.

wie zoekt zal vinden zeg ik altijd maar........

en wie zuigt zal zich een keer verslikken..

Geef mij maar Axis: Bols as Love van Jimi :)

Waarmee ik niet gezegd wil hebben dat deze niet ok is ... Jimi gaat er altijd in

Robin er bestaan Japanse heruitgaven van Jimi H, ongelooflijk goede kwaliteit en de moeite

Hier kwekt momenteel een zekere Gossip

heb ze beiden besteld. had alleen wat live werk van hendrix.

thanks heren

heb ze beiden besteld. had alleen wat live werk van hendrix.

thanks heren

neem dan electric ladyland er ook bij, heb je gelijk de 3 experience studioalbums

het zijn 3 pareltjes

productie van electric is outstanding, er zit ongelooflijk veel in die 2lp