m44 Posted 12 april 2010 Report Share Posted 12 april 2010 ze is nu een tikkie zwaarder ja............. Link to comment Share on other sites More sharing options...
luxmanL81 Posted 13 april 2010 Report Share Posted 13 april 2010 hier waren de gezusters deel nog in goede dagen Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 16 april 2010 Report Share Posted 16 april 2010 Extra Time / Amsterdam Loeki Stardust Quartet Label: Decca Catalog #: 425222 Composer: Erroll Garner, Johann Sebastian Bach, Anonymous, Henry Mancini, Johnny Mandell, Paul McCartney, Johann Christian Bach, Antonio Vivaldi, Nikolai Rimsky-Korsakov, Paul Leenhouts, Charlie Parker, Peter Schott, Ludwig van Beethoven Performer: Paul Leenhouts, Daniel Br Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tubejack Posted 16 april 2010 Report Share Posted 16 april 2010 "gepikt" Geleend van forumlid Ruud Kim Waters "Peaceful Journey" En het klinkt me toch mooi super! Ruud je hoeft hem toch niet terug he.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
luxmanL81 Posted 16 april 2010 Report Share Posted 16 april 2010 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tubejack Posted 16 april 2010 Report Share Posted 16 april 2010 Net...Sting maxi single moon over bourbon street ..... Nu ... "Stars on 45 " Mijn vrouw is aan het meezingen..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
luxmanL81 Posted 16 april 2010 Report Share Posted 16 april 2010 HÉÉRLIJKE IRON BUTTERFLY © 1970 Link to comment Share on other sites More sharing options...
luxmanL81 Posted 16 april 2010 Report Share Posted 16 april 2010 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miracle. Posted 16 april 2010 Report Share Posted 16 april 2010 Mark Knopfler - Get Lucky. Voor sommigen onder jullie zal het mss wat vreemd klinken, maar ik ben een groot Mark Knopfler Fan. (Zo erg zelfs dat ik een recensent heb moeten verbeteren op zijn text over deze uitgave. ) Bij deze uitgave had ik wat twijfels, doordat enkele recensenten, die in het verleden heel anders over hem schreven dan wat ik van zijn muziek vond, heel lovend waren over deze uitgave. Daarom toch vrij lang gewacht om deze te kopen. Vorige week, van een torrent download enige nummers van dit album beluisterd, en dat klonk toch wel weer heel erg mooi, met (ondanks de MP3/128Kb kwaliteit) toch ook weer de vertrouwde ambiance in de opnames, en op aanraden van een forumlid en recensent van hifi/miziek.nl (bedankt voor de tip Eric), toch maar de Deluxe Limited Edition CD/DVD/LP-box aangeschaft en er nog geen minuut spijt van gehad. Deze opname is weer een vertrouwde mix van Blues, rock, (Ierse)folk en "Shadowssound" die zo typerend is voor hem. Daarbij, zoals gewoonlijk voor zijn muziek, in superieure kwaliteit opgenomen, in zijn eigen British Grove Studios, welke in 2009 de Music Producers Guild Award voor beste studio won. Niet echt verwonderlijk, als je weet watvoor apparatuur daar gebruikt word, en welke geluidstechnici daar aanwezig zijn. Echt weer een aanrader voor mensen die van de muziek van Mark Knopfler houden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank K. Posted 17 april 2010 Report Share Posted 17 april 2010 Mark Knopfler - Get Lucky. Mag ik vragen waar jij deze hebt besteld? Frank. Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 17 april 2010 Report Share Posted 17 april 2010 burzum - filosofem Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted 17 april 2010 Report Share Posted 17 april 2010 Ja, die Mark Knopfler is echt heel erg mooi! En dat album van Burzum is ook erg lekker, en ook heel erg LoFi Heb naar aanleiding van de show vorige week enkele albums besteld (had nog een waardebon liggen ) die net zijn binnengekomen, deze ga ik dus vanavond lekker luisteren... Allen op LP: Fink - Sort Of Revolution Hans Theessink - Slow Train Beide met dank aan Rick Paap voor de tip.. En gelijk deze maar meebesteld: Satyricon - Extravaganza Greetz, Lestat Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 17 april 2010 Report Share Posted 17 april 2010 burzum is idd low fi maar de sfeer van zijn albums maakt het weer goed. heb jij meer albums van hem lestat? ik wil er nog een paar bij hebben. tips zijn welkom Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted 17 april 2010 Report Share Posted 17 april 2010 burzum is idd low fi maar de sfeer van zijn albums maakt het weer goed. heb jij meer albums van hem lestat? ik wil er nog een paar bij hebben. tips zijn welkom Hey M44, Ik heb alleen heteerste studioalbum (Burzum) uit 1992. Die jij nu hebt gedraaid heb ik als kopie gekregen en ik heb het laatste album ook gekocht maar heeel snel weer weggegeven. Hou het er maar bij, dus Ik zou het meer in Mayhem zoeken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 17 april 2010 Report Share Posted 17 april 2010 mayhem ja..... daar heb ik idd nog niks van. volgens miuj vond ik die zanger niet zo heel denderend. probeerd dan OOK gewoon te zingen enzo.. gewoon zingen....bah Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank K. Posted 17 april 2010 Report Share Posted 17 april 2010 Mark Knopfler - Get Lucky. Mag ik vragen waar jij deze hebt besteld? Frank. 'k Heb 'm zojuist besteld bij Bol. Veruit de goedkoopste trouwens. Als het goed is, dinsdag in huis. Ben benieuwd. Wat ik ervan beluisterd heb, klinkt zeer veelbelovend. Frank. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gruiter Posted 17 april 2010 Report Share Posted 17 april 2010 @Lestat; heb het Fink album ook besteld. Zijn 2 eerdere albums heb ik ook .... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miracle. Posted 17 april 2010 Report Share Posted 17 april 2010 Mag ik vragen waar jij deze hebt besteld? Frank. Ik heb deze box bij de AudioSelectief show meegenomen. Had hem ook al bij Velvet in Leiden gezien, maar daar stond hij vandaag ook niet meer, en bij Muziek.nl, waar ik hem ook gezien had, en waar er ook een stikker van op de seal zat van deze, zie ik hem ook niet meer. Bij Bol.com is hij te bestellen voor een behoorlijk stuk minder geld dan ergens anders. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank K. Posted 17 april 2010 Report Share Posted 17 april 2010 Mag ik vragen waar jij deze hebt besteld? Frank. Ik heb deze box bij de AudioSelectief show meegenomen. Had hem ook al bij Velvet in Leiden gezien, maar daar stond hij vandaag ook niet meer, en bij Muziek.nl, waar ik hem ook gezien had, en waar er ook een stikker van op de seal zat van deze, zie ik hem ook niet meer. Bij Bol.com is hij te bestellen voor een behoorlijk stuk minder geld dan ergens anders. Heb 'm bij Bol besteld. Scheelt inderdaad aanzienlijk. In Sneek heb ik 'm vorige week niet zien staan in de bakken. Bedankt nog voor jouw reaktie. Frank. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miracle. Posted 17 april 2010 Report Share Posted 17 april 2010 Heb 'm bij Bol besteld. Scheelt inderdaad aanzienlijk. In Sneek heb ik 'm vorige week niet zien staan in de bakken. Bedankt nog voor jouw reaktie. Frank. Gefeliciteerd met die mooie aankoop. Het is een limited edition, dus zal niet lang verkrijgbaar zijn. Bij verschillende leveranciers is hij al niet meer leverbaar. Mooie muziek, met in deze box een aantal uitgaven die niet eerder uitgebracht zijn, en ook niet verder uitgebracht gaan worden, in superieure kwaliteit, maar dat ben ik niet anders gewend van hem. Een echte aanwinst voor de Mark Knopfler fan, maar ook voor iedere andere muziekliefhebber. Link to comment Share on other sites More sharing options...
luxmanL81 Posted 17 april 2010 Report Share Posted 17 april 2010 Dit meesterwerkje maar weer eens op gezet Come Together Something Maxwell's Silver Hammer Oh! Darling Octopus's Garden I Want You (She's So Heavy) Here Comes the Sun Because You Never Give Me Your Money Sun King Mean Mr. Mustard Polythene Pam She Came in Through the Bathroom Window Golden Slumbers Carry That Weight End Her Majesty Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank K. Posted 18 april 2010 Report Share Posted 18 april 2010 Heb 'm bij Bol besteld. Scheelt inderdaad aanzienlijk. In Sneek heb ik 'm vorige week niet zien staan in de bakken. Bedankt nog voor jouw reaktie. Frank. Gefeliciteerd met die mooie aankoop. Het is een limited edition, dus zal niet lang verkrijgbaar zijn. Bij verschillende leveranciers is hij al niet meer leverbaar. Mooie muziek, met in deze box een aantal uitgaven die niet eerder uitgebracht zijn, en ook niet verder uitgebracht gaan worden, in superieure kwaliteit, maar dat ben ik niet anders gewend van hem. Een echte aanwinst voor de Mark Knopfler fan, maar ook voor iedere andere muziekliefhebber. Bedankt. Als ik 'm heb, laat ik wel even weten wat ik ervan vind. Frank. Link to comment Share on other sites More sharing options...
luxmanL81 Posted 18 april 2010 Report Share Posted 18 april 2010 door Miracle deze nu opstaan ( met 5 bonustracks ) 01. Border Reiver 02. Hard Shoulder 03. You Can't Beat The House 04. Before Gas And TV 05. Monteleone 06. Cleaning My Gun 07. The Car Was The One 08. Remembrance Day 09. Get Lucky 10. So Far From The Clyde 11. Piper To The End Bonus tracks 12. Pulling Down The Ride 13. Homeboy 14. Good As Gold 15. early Bird 16. Time In The Sun Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 19 april 2010 Report Share Posted 19 april 2010 scanner vs signs ov chaos donkere techno uitgebracht door earache label zegt genoeg denk ik. Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 19 april 2010 Report Share Posted 19 april 2010 zion train - great sporting moments in dub hee...muh huis trilt... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts